Blackra1n RC2 voor FW 3.1(.*) - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Nee in gewone stand standby met de wifi en bluethoot uit. Het is wel de laatse versie 3.1.2 met bootloader 6.02...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nee in gewone stand standby met de Wi-Fi en bluethoot uit. Het is wel de laatse versie 3.1.2 met bootloader 6.02
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hoe lang gaat die zo mee dan de batterij? En hoe lang heb je hem al? Hoe laad je je iphone op? Hangt die continu aan je pc of laat je de batterij leeg gaan om hem vervolgens weer op te laden?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Werkt prima op de laatste nieuwe 3gs... gisteren nog getest. Hopelijk heb je er wat aan. |
|
|||
|
|||
Normaal doe ik er 2 a 3 dagen mee, maar vanmiddag blakc rain erover heen gedraaid en toen dat klaar was telefoon weg gelegd een paar minuten later was hij al 10% gezakt. Nog even aangekeken, je ziet bijne het percentage naar beneden gaan.
|
|
|||
|
|||
Restore uitvoeren en opnieuw blackra1n er over zou ik zeggen...
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ook dit gedaan. Herstel software gelijk blackra1n met de zelfde uitkomst. Daarom is dit raar. blackra1n vindt te iphone gewoon / stekker iTunes logo / opstrarten foto geo / iphone is klaar en ge Jbreakt maar geen springboard icon. Dus geen cydia en verdere jBreak! Vreemd dus |
|
|||
|
|||
Oke, ik ga het weer proberen. Had het inmiddels alweer terug gezet op orgineel.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ook zelfde probleem gehad.Oplossing bij was door je blackrain te verwijderen na install.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Gedaan en geen blackra1n Citaat:
Hoe verwijderen ik kan hem geneens vinden? Laatst gewijzigd door Michel15; 30-10-09 om 18:20. Reden: edit knop gebruiken |
|
|||
|
|||
Ik heb het al meerdere keren geprobeerd met blackra1n RC2, hiermee zou die het met 3g wel moeten doen. Maar de eerste keer kreeg ik heel mijn iphone niet meer aan, hiervoor heb ik deze helemaal moeten herstellen. \ik heb er nu fw 3.1.2 opzitten en heb al twee keer de 'nieuwe blackra1n' gebruikt. De iphone reboot zich echter niet automatisch (tot 2x toe 10 minuten gewacht... Wie kan me helpen?!
|
|
|||
|
|||
Kan iemand het volgende bevestigen/oplossen?
Gisteren een af fabriek simlockvrije witte 3GS gehaald in België en uiteraard wilde ik 'm jailbrailen met behulp van blackra1n RC2 Als ik de procedure helemaal volg zoals op diverse sites op het internet beschreven, dan krijg ik het blackra1n icoon op het springboard en kan ik ook daadwerkelijk cydia installeren....tot zover niets aan de hand. Als ik de telefoon echter uitzet (door de aan/uit knop bovenop de telefoon ingedrukt te blijven houden waarna je het rode schuifje "zet uit" krijgt) en daarna weer aan, dan komt de telefoon in recoverymode en krijg ik 'm er alleen weer uit door weer blackra1n te draaien. Als ik iTunes start dan geeft die dus aan dat ik moet herstellen. Doe ik het nu gewoon goed en moet je de telefoon dus nooit uitzetten met de aan/uit knop, of is de JB gewoon niet volledig? Alvast bedankt voor jullie reacties! |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Hij komt inderdaad uit week 40, op zich dus niet echt een ramp en moet er een extra handeling gedaan worden.
Zou het zo kunnen zijn dat dit in de nabije toekomst wel wordt opgelost?? |
|
||||
|
||||
Of gewoon zorgen dat je hem altijd op tijd weer aan de stroom hangt zodat hij niet uitvalt, of dat je hem uit moet zetten. Ik durf niet te zeggen of dit opgelost kan worden. Ik hoop het wel, mijn pa heeft namelijk hetzelfde probleem en die vind het ook niet leuk!
|
|
|||
|
|||
Ik lees dagelijks het hele forum door en dacht nog altijd dat de iPhone 3Gs niet te unlocken was met een update naar firmware 3.1.2, tot ik in Michel15 zijn naam '3GS 16GB 3.1.2 + 05.11.07 Vodafone originally unlocked Jailbroken met Blackra1n RC2' zag staan.
Ik heb hier dus een vraag over: Ik heb een 3Gs 16GB 3.0.1 + 04.26.08 (met 3.0 ECID SHSH on file bij cydia) met een ultrasn0w unlock. Ik wil mijn iPhone graag updaten naar 3.1.2 maar ik ben 100% afhankelijk van een unluck omdat ik (net als Michel15) een abonnement bij Vodafone heb, maar ik ben ook 100% afhankelijk van iPhone dus er mag echt niks mis gaan!!!! Is het dus mogelijk om mijn iPhone te updaten via iTunes???, daarna mijn iPhone te jailbreaken met Blackra1n RC2 en vervolgens mijn iPhone te unlocken met ultrasn0w??? Alvast bedankt.. |
|
||||
|
||||
De Italiaanse en Belgische iPhones 3GS zijn standaard af-fabriek voorzien van een unlock. Dus kan het goed zijn dat Michel15 en ikzelf een 3GS met baseband 05.11.07 hebben die unlocked is
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
hallo ik heb 3 weken een iPhone 3gs zwart 16gb gekocht gewoon via t-mobile. en me firmware is 3.1.2 en me baseband is 05.11.07 als ik het goed heb. Kan ik mijn iphone jailbraiken? en is het voor mij telefoon ook dan een unlock noodig?
dank u |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Blackra1n RC3 voor FW 3.1.2 - Verzameltopic | Destiny | Jailbreak | 676 | 27-11-10 02:43 |
UPDATED! Purplera1n RC2 TUTORIAL iPhone 3GS Jailbreak | Maestroo | Archief | 2 | 22-04-10 12:13 |
blackra1n RC1 vervangen door RC2 | dungeon | Archief | 1 | 01-11-09 16:43 |
Blackra1n 1.0 voor FW 3.1(.*) - Verzameltopic (+handleiding) | nanana | Jailbreak | 756 | 25-10-09 21:53 |
|
|