//

Blackra1n RC2 voor FW 3.1(.*) - Verzameltopic

Blackra1n RC2 voor FW 3.1(.*) - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Nee in gewone stand standby met de wifi en bluethoot uit. Het is wel de laatse versie 3.1.2 met bootloader 6.02...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #101  
Oud 30-10-09, 16:26
stettero stettero is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: enschede
Berichten: 76
Stuur een bericht via MSN naar stettero
Standaard

Nee in gewone stand standby met de Wi-Fi en bluethoot uit. Het is wel de laatse versie 3.1.2 met bootloader 6.02
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #102  
Oud 30-10-09, 16:27
snarf's schermafbeelding
snarf snarf is offline
• iOS 7.1.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: IJsselstein
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door saaiko Bekijk bericht
rebooten, en indien nog niets gewoon opnieuw blackra1n laten draaien.

Gedaan en telkens het zelfde.
Met Windows vista / windows 7 en zelfs met Aplle het zelfde resultaat.
Daarom is dit vreemd.
  #103  
Oud 30-10-09, 16:27
saaiko saaiko is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Denderhoutem
Berichten: 69
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stettero Bekijk bericht
Nee in gewone stand standby met de Wi-Fi en bluethoot uit. Het is wel de laatse versie 3.1.2 met bootloader 6.02
Hoe lang gaat die zo mee dan de batterij? En hoe lang heb je hem al? Hoe laad je je iphone op? Hangt die continu aan je pc of laat je de batterij leeg gaan om hem vervolgens weer op te laden?
  #104  
Oud 30-10-09, 16:28
saaiko saaiko is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Denderhoutem
Berichten: 69
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door snarf Bekijk bericht
Gedaan en telkens het zelfde.
Met Windows vista / windows 7 en zelfs met Aplle het zelfde resultaat.
Daarom is dit vreemd.
Als ik jou was zou ik een volledige restore doen eerst, vervolgens de laatste nieuwe versie van blackra1n downloaden...
Werkt prima op de laatste nieuwe 3gs... gisteren nog getest.
Hopelijk heb je er wat aan.
  #105  
Oud 30-10-09, 16:31
stettero stettero is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: enschede
Berichten: 76
Stuur een bericht via MSN naar stettero
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door saaiko Bekijk bericht
Hoe lang gaat die zo mee dan de batterij? En hoe lang heb je hem al? Hoe laad je je iphone op? Hangt die continu aan je pc of laat je de batterij leeg gaan om hem vervolgens weer op te laden?
Normaal doe ik er 2 a 3 dagen mee, maar vanmiddag blakc rain erover heen gedraaid en toen dat klaar was telefoon weg gelegd een paar minuten later was hij al 10% gezakt. Nog even aangekeken, je ziet bijne het percentage naar beneden gaan.
  #106  
Oud 30-10-09, 16:31
saaiko saaiko is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Denderhoutem
Berichten: 69
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stettero Bekijk bericht
Normaal doe ik er 2 a 3 dagen mee, maar vanmiddag blakc rain erover heen gedraaid en toen dat klaar was telefoon weg gelegd een paar minuten later was hij al 10% gezakt. Nog even aangekeken, je ziet bijne het percentage naar beneden gaan.
Restore uitvoeren en opnieuw blackra1n er over zou ik zeggen...
  #107  
Oud 30-10-09, 16:33
snarf's schermafbeelding
snarf snarf is offline
• iOS 7.1.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: IJsselstein
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door saaiko Bekijk bericht
Als ik jou was zou ik een volledige restore doen eerst, vervolgens de laatste nieuwe versie van blackra1n downloaden...
Werkt prima op de laatste nieuwe 3gs... gisteren nog getest.
Hopelijk heb je er wat aan.

Ook dit gedaan.
Herstel software gelijk blackra1n met de zelfde uitkomst.
Daarom is dit raar.
blackra1n vindt te iphone gewoon / stekker iTunes logo / opstrarten foto geo / iphone is klaar en ge Jbreakt maar geen springboard icon.
Dus geen cydia en verdere jBreak!

Vreemd dus
  #108  
Oud 30-10-09, 16:46
stettero stettero is offline
• iOS 5.0.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: enschede
Berichten: 76
Stuur een bericht via MSN naar stettero
Standaard

Oke, ik ga het weer proberen. Had het inmiddels alweer terug gezet op orgineel.
  #109  
Oud 30-10-09, 16:55
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door snarf Bekijk bericht
Ook dit gedaan.
Herstel software gelijk blackra1n met de zelfde uitkomst.
Daarom is dit raar.
blackra1n vindt te iphone gewoon / stekker iTunes logo / opstrarten foto geo / iphone is klaar en ge Jbreakt maar geen springboard icon.
Dus geen cydia en verdere jBreak!

Vreemd dus
Je bedoelt dus dat er geen Blackra1n icon verschijnt op je Springboard? Heb je op de tweede pagina van je Springboard gekeken, want daar verscheen ie bij mij op.. Of wellicht even via de zoekfunctie op je iPhone zoeken naar 'Black' of 'Blackra1n'
  #110  
Oud 30-10-09, 17:01
Henkie Henkie is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Nootdorp
Berichten: 6
Standaard

Ook zelfde probleem gehad.Oplossing bij was door je blackrain te verwijderen na install.
  #111  
Oud 30-10-09, 17:14
snarf's schermafbeelding
snarf snarf is offline
• iOS 7.1.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: IJsselstein
Berichten: 11
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Generaal Bekijk bericht
Je bedoelt dus dat er geen Blackra1n icon verschijnt op je Springboard? Heb je op de tweede pagina van je Springboard gekeken, want daar verscheen ie bij mij op.. Of wellicht even via de zoekfunctie op je iPhone zoeken naar 'Black' of 'Blackra1n'

Gedaan en geen blackra1n

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henkie Bekijk bericht
Ook zelfde probleem gehad.Oplossing bij was door je blackrain te verwijderen na install.

Hoe verwijderen ik kan hem geneens vinden?


Laatst gewijzigd door Michel15; 30-10-09 om 17:20. Reden: edit knop gebruiken
  #112  
Oud 30-10-09, 20:18
Anselme Anselme is offline
• iOS 3.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 4
Standaard

Ik heb het al meerdere keren geprobeerd met blackra1n RC2, hiermee zou die het met 3g wel moeten doen. Maar de eerste keer kreeg ik heel mijn iphone niet meer aan, hiervoor heb ik deze helemaal moeten herstellen. \ik heb er nu fw 3.1.2 opzitten en heb al twee keer de 'nieuwe blackra1n' gebruikt. De iphone reboot zich echter niet automatisch (tot 2x toe 10 minuten gewacht... Wie kan me helpen?!
  #113  
Oud 31-10-09, 11:20
Aries Aries is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 18
Standaard

Kan iemand het volgende bevestigen/oplossen?

Gisteren een af fabriek simlockvrije witte 3GS gehaald in België en uiteraard wilde ik 'm jailbrailen met behulp van blackra1n RC2

Als ik de procedure helemaal volg zoals op diverse sites op het internet beschreven, dan krijg ik het blackra1n icoon op het springboard en kan ik ook daadwerkelijk cydia installeren....tot zover niets aan de hand.

Als ik de telefoon echter uitzet (door de aan/uit knop bovenop de telefoon ingedrukt te blijven houden waarna je het rode schuifje "zet uit" krijgt) en daarna weer aan, dan komt de telefoon in recoverymode en krijg ik 'm er alleen weer uit door weer blackra1n te draaien.

Als ik iTunes start dan geeft die dus aan dat ik moet herstellen.

Doe ik het nu gewoon goed en moet je de telefoon dus nooit uitzetten met de aan/uit knop, of is de JB gewoon niet volledig?

Alvast bedankt voor jullie reacties!
  #114  
Oud 31-10-09, 11:26
stereopanda's schermafbeelding
stereopanda stereopanda is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aries Bekijk bericht
Kan iemand het volgende bevestigen/oplossen?

Gisteren een af fabriek simlockvrije witte 3GS gehaald in België en uiteraard wilde ik 'm jailbrailen met behulp van blackra1n RC2

Als ik de procedure helemaal volg zoals op diverse sites op het internet beschreven, dan krijg ik het blackra1n icoon op het springboard en kan ik ook daadwerkelijk cydia installeren....tot zover niets aan de hand.

Als ik de telefoon echter uitzet (door de aan/uit knop bovenop de telefoon ingedrukt te blijven houden waarna je het rode schuifje "zet uit" krijgt) en daarna weer aan, dan komt de telefoon in recoverymode en krijg ik 'm er alleen weer uit door weer blackra1n te draaien.

Als ik iTunes start dan geeft die dus aan dat ik moet herstellen.

Doe ik het nu gewoon goed en moet je de telefoon dus nooit uitzetten met de aan/uit knop, of is de JB gewoon niet volledig?

Alvast bedankt voor jullie reacties!
Dat klopt, waarschijnlijk heb jij dan een 3GS die uit week 40 of later komt (kun je op de doos controleren; 4e en 5e cijfertje!). Bij deze toestellen kun je alleen een zogenaamde tethered jailbreak doen. Wat inhoud dat als je hem uitziet je hem altijd weer een Blackrain moet hangen. Deze injecteert vervolgens weer een stukje code op je iphone waardoor hij verder kan gaan met booten. Niets aan te doen, helaas! Maar om het nogmaals te bevestigen.. je jailbreak is gewoon goed gelukt!
__________________
Windows says: reboot.. Linux says be root!
  #115  
Oud 31-10-09, 11:39
Aries Aries is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 18
Standaard

Hij komt inderdaad uit week 40, op zich dus niet echt een ramp en moet er een extra handeling gedaan worden.

Zou het zo kunnen zijn dat dit in de nabije toekomst wel wordt opgelost??
  #116  
Oud 31-10-09, 11:45
stereopanda's schermafbeelding
stereopanda stereopanda is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 172
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aries Bekijk bericht
Hij komt inderdaad uit week 40, op zich dus niet echt een ramp en moet er een extra handeling gedaan worden. Zou het zo kunnen zijn dat dit in de nabije toekomst wel wordt opgelost??
Of gewoon zorgen dat je hem altijd op tijd weer aan de stroom hangt zodat hij niet uitvalt, of dat je hem uit moet zetten. Ik durf niet te zeggen of dit opgelost kan worden. Ik hoop het wel, mijn pa heeft namelijk hetzelfde probleem en die vind het ook niet leuk!
  #117  
Oud 31-10-09, 11:50
chapp chapp is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 56
Standaard

Ik lees dagelijks het hele forum door en dacht nog altijd dat de iPhone 3Gs niet te unlocken was met een update naar firmware 3.1.2, tot ik in Michel15 zijn naam '3GS 16GB 3.1.2 + 05.11.07 Vodafone originally unlocked Jailbroken met Blackra1n RC2' zag staan.
Ik heb hier dus een vraag over: Ik heb een 3Gs 16GB 3.0.1 + 04.26.08 (met 3.0 ECID SHSH on file bij cydia) met een ultrasn0w unlock. Ik wil mijn iPhone graag updaten naar 3.1.2 maar ik ben 100% afhankelijk van een unluck omdat ik (net als Michel15) een abonnement bij Vodafone heb, maar ik ben ook 100% afhankelijk van iPhone dus er mag echt niks mis gaan!!!!

Is het dus mogelijk om mijn iPhone te updaten via iTunes???, daarna mijn iPhone te jailbreaken met Blackra1n RC2 en vervolgens mijn iPhone te unlocken met ultrasn0w???

Alvast bedankt..
  #118  
Oud 31-10-09, 11:54
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

De Italiaanse en Belgische iPhones 3GS zijn standaard af-fabriek voorzien van een unlock. Dus kan het goed zijn dat Michel15 en ikzelf een 3GS met baseband 05.11.07 hebben die unlocked is
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #119  
Oud 31-10-09, 11:56
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chapp Bekijk bericht
Ik lees dagelijks het hele forum door en dacht nog altijd dat de iPhone 3Gs niet te unlocken was met een update naar firmware 3.1.2, tot ik in Michel15 zijn naam '3GS 16GB 3.1.2 + 05.11.07 Vodafone originally unlocked Jailbroken met Blackra1n RC2' zag staan.
Ik heb hier dus een vraag over: Ik heb een 3Gs 16GB 3.0.1 + 04.26.08 (met 3.0 ECID SHSH on file bij cydia) met een ultrasn0w unlock. Ik wil mijn iPhone graag updaten naar 3.1.2 maar ik ben 100% afhankelijk van een unluck omdat ik (net als Michel15) een abonnement bij Vodafone heb, maar ik ben ook 100% afhankelijk van iPhone dus er mag echt niks mis gaan!!!!

Is het dus mogelijk om mijn iPhone te updaten via iTunes???, daarna mijn iPhone te jailbreaken met Blackra1n RC2 en vervolgens mijn iPhone te unlocken met ultrasn0w???

Alvast bedankt..
Als je nog op firmware 3.0.1 zit moet je updaten met een custom firmware. Updaten doe je dmv shift+herstel in iTunes. Daarna nog Ultrasn0w installeren en je iPhone is unlocked.
  #120  
Oud 31-10-09, 17:15
Kroon88 Kroon88 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: zaanstad
Berichten: 8
Standaard

hallo ik heb 3 weken een iPhone 3gs zwart 16gb gekocht gewoon via t-mobile. en me firmware is 3.1.2 en me baseband is 05.11.07 als ik het goed heb. Kan ik mijn iphone jailbraiken? en is het voor mij telefoon ook dan een unlock noodig?

dank u
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Alle iDevices: Blackra1n RC3 voor FW 3.1.2 - Verzameltopic Destiny Jailbreak 676 27-11-10 01:43
UPDATED! Purplera1n RC2 TUTORIAL iPhone 3GS Jailbreak Maestroo Archief 2 22-04-10 11:13
blackra1n RC1 vervangen door RC2 dungeon Archief 1 01-11-09 15:43
Blackra1n 1.0 voor FW 3.1(.*) - Verzameltopic (+handleiding) nanana Jailbreak 756 25-10-09 20:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:30.