Blackra1n RC3 voor FW 3.1.2 - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Nu heb ik dat ook gedaan en nu krijg ik precies het zelfde. Ik krijg het beeld met het gezicht en de iphone's, daarna weer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nu heb ik dat ook gedaan en nu krijg ik precies het zelfde.
Ik krijg het beeld met het gezicht en de iphone's, daarna weer het apple teken en dan gaat hij gewoon weer nar de standby modus. En blackrain blijft in mijn scherma staan maar doet niks meer. (done, wait for reboot) P.s. er zit geen sim kaart in ik weet niet of dat wat uit maakt. Ik kijk nu net weer, staat blackrain wel op de iphone maar er staat geen cydia of andere dingen alleen: please check your internet connection. (Err... en de rest is niet te lezen Sorry ik heb nu mijn sim erin gedaan en ik kan cydia installeren dus ik zou zometeen even aangeven of alles is gelukt. Bedankt voor de hulp, en sorry voor het ongemak mijn excuses Laatst gewijzigd door Mdv1980; 06-12-09 om 18:02. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Het zou in principe verderniets moeten uitmaken of je nu met of zonder sim jailbreakt, maar je zou het kunnen proberen. Het is ook het beste om iTunes uit te hebben staan.
|
|||
|
|||
Misschien een stomme vraag, maar toch stel ik hem. Ik heb een iPhone 3Gs met FW 3.0.1 ECID on file en ik wil graag mijn iPhone updaten naar 3.1.2. maar ben afhankelijk van een unlock.
Na alle topics gelezen te hebben, is het volgens mij de beste manier om je iPhone op de officiële manier te updaten en daarna dmv Blackra1n je iPhone weer te jailbreaken en te unlocken. Maar de vraag is, ben ik al mijn topscores en behaalde levels van de games kwijt. Het liefst laat ik natuurlijk mijn score van +1000K bij Bejeweled staan. Is dit op een bepaalde manier mogelijk? |
|
|||
|
|||
Goed mensen, ik heb me kapotgezocht maar helaas niets gevonden. Ik zocht naar een lijstje met de iPhones en welke firmware er standaard opstaat als je hem met de winkel meekrijgt.
Ik heb vorige week zaterdag een witte iPhone 3GS 32GB gekocht, maar deze nog niet opengedaan. (ben ik ook niet van plan). Nu is mijn vraag simpel: Welke firmware staat er op? Hij is dus nog NOOIT in een computer geweest of wat dan ook. En nu dat ik toch bezig ben: Als er 3.0 of 3.0.1 op staat, kan ik dit doen: https://forum.iculture.nl/f14/i...ws-fw-3-x.html Als er 3.1 of 3.1.2 op staat is het deze: https://forum.iculture.nl/f14/i...tml#post319331 Ben ik correct dat, indien ik het met blackra1n doe, het dan alleen maar Tethered is? En een vraagje over dat tether ding... Elke keer dat ik hem helemaal uitzet, moet ik hem opnieuw jailbreaken, oké. Maar ik las hierboven dat ik dan AL mijn gegevens kwijtben. Of is dit alleen als ik terug naar officiele firmware overschakel. Mvg. Laatst gewijzigd door freekydude; 10-12-09 om 15:05. |
|
|||
|
|||
Als ik mijn iPod touch 3g 32 gb jailbreak, doet ie het niet. Hij gaat in recovery en dan zegt ie dat ie klaar is,
maAr ik heb geen foto en geen reboot EN geen jailbreak. Echt heel zuur, iemand een oplossing? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Als je een tethered jailbreak hebt, en je reboot de iPhone terwijl deze aan je pc hangt en je jailbreakt deze dan opnieuw, dan ben je NIET al je gegevens kwijt. Kun je misschien wat meer vertellen over wat er misgaat. Je iPod reboot dus ook niet? Jij zult overigens sowieso met een [wiki]tethered-jailbreak[/wiki] zitten. Laatst gewijzigd door WDS001; 10-12-09 om 17:39. |
|
|||
|
|||
Ja ik zit zoieso met een tethered jailbreak. Maar oke: ik hang mijn ipod aan de computer, druk op make it ra1n en dan zegt ie, going in to recovery, en dan running, en dan done wait for reboot. Maar ik heb nog geen foto gezien, geen reboot, helemaal niks. Wel een zwart scherm, verlicht. echt heel raar, ook na twee keer runnen.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
er komt zoieso geen reboot, en itunes is uit
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dus als ik mijn tethered iPhone uitzet, heeft hij gewoon hulp nodig van een computer om terug aan te gaan. Hij wist geen bestanden of wat dan ook. Gewoon aan een pc zetten, die blackra1n toepassen en hij is weer aan zonder iets kwijt geraakt te hebben van ervoor. (Dus ook geen cydia apps ofzo.) |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
het lukt mij niet..
ik heb een ipod 1G 8GB heb fw 3.1.2 en heb de nieuwe versie van blackra1n gedownload.. ik krijg het geohot logo niet.. en het scherm blijft zwart als er staat done, wait for reboot... |
|
||||
|
||||
En als je het nog een keer laat " regenen"
|
|
|||
|
|||
ik laat het 500x regenen maar ik krijg het geohot logo niet en het scherm blijft gewoon zwart.
heb al antivirus enz uitgezet en geprobeerd. andere usb-poort geprobeerd heb mijn ipod terug gewoon herstelt zodat er de originele fw er terug opstaat en zo geprobeerd maar er gebeurd elke keer hetzelfde.. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
versie: 3.1.2 (7D11) serienummer: 9C8280C014N Model: MA623ZD de originele firmware? ge kunt op een ipod touch toch geen andere zetten ofwel? ik heb hem gewoon in itunes op herstellen gedrukt.. en daarna blackra1n gestart.. maar hij werkt niet.. is er nog iets anders wat ik kan proberen? mag/kan ik trouwens de nieuwe blackra1n gebruiken voor mijn ipod 1G want er staat bij alleen 3G/3GS Laatst gewijzigd door voetbalsterke__; 11-12-09 om 20:24. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
als het scherm zwart blijft dan mag ik toch gewoon home + sleep knop indrukken e zodat hij uit de recovery is? kwordt er stilaan wanhopig van!! gisteren al de hele dag liggen proberen.. vandaag weeral.. ik heb windows XP dus daar kan het ni aan liggen wel? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Labels |
3.1.2, 3gs, blackra1n, doet het niet, geohot, iphone, jailbreak, rc3 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Blackra1n RC2 voor FW 3.1(.*) - Verzameltopic | iScorpio | Jailbreak | 159 | 03-11-09 19:01 |
Blackra1n 1.0 voor FW 3.1(.*) - Verzameltopic (+handleiding) | nanana | Jailbreak | 756 | 25-10-09 21:53 |
Alle iDevices: Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic | oetkaa | Jailbreak | 725 | 03-10-09 22:03 |
iPhone 1e gen.: Volledige vastloper na gebruik QuickPWN RC3 | Pjotr-C | Unlock | 7 | 27-05-09 16:32 |
|
|