iPhone 3G/3GS: Blacksn0w voor firmware 3.1.2 - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) al eens een paar keer flymodus aan en uit gezet , heb geloof ik ergens gelezen dat dit ook wil helpen , bij mij deed ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
al eens een paar keer flymodus aan en uit gezet , heb geloof ik ergens gelezen dat dit ook wil helpen , bij mij deed ie het in een keer dus denk toch dat er ergens iets niet goed is gegaan .
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Nu terug gegaan naar 3.0 met Redsn0w maar hetzelfde resultaat. Ik heb trouwens een HI simkaart. Lees dat meerdere mensen dit hadden. Op m'n 2g werkt hij wel gewoon... Laatst gewijzigd door WDS001; 04-03-10 om 19:31. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Wat kan ik doen zodat Itunes deze ipsw aanvaardt ? |
|
|||
|
|||
weer de hele avond van alles geprobeerd.
van 3.0 weer terug naar de orginele 3.1.3 vanuit daar naar 3.1.2 blackra1n gedraaid sn0w uit blackra1n gedraaid 'terugzetten van reservekopie' via itunes gedaan zelfde probleem houd aan... geen bereik. |
|
|||
|
|||
Na problemen met mijn Wi-Fi heb ik netwerkstellingen herstellen gekozen op mijn iphone en nu blijft deze op het apple logo 'in een loop' hangen. Ik heb dit al eens eerder opgelost door in DFU mode te zetten en dan te herstellen. Daarna blackrain/snow en alle muziek etc terug gezet vanaf mijn pc via itunes.
Vraag: Ben afhankelijk van een unlock en mijn FW is 3.1.2 met SHSH files opgeslagen in cydia. Als ik nu restore vanaf itunes, krijg ik dan zonder problemen FW3.1.2 terug op mijn iphone? Waar moet ik de SHSH files (handtekeing apple voor 3.1.2) terughalen? Ik zie ff door de bomen het bos niet meer, het wordt steeds ingewikkelder. |
|
|||
|
|||
Jailbreak op 3.1.3 is zeker wel mogelijk met snowbreeze en als je geluk hebt met je bootrom dan is de iphone ook nog te unlocken met fuzzyband , ligt dus aan welke versie aan bootrom je hebt, dus of je laat 3.1.3 staan als update en jailbreakt met snowbreeze en wacht op een unlock die er hoogst waarschijnlijk wel komt naar het laat aanzien of je restored naar 3.1.2 en jailbreakt hem met blackra1n , resultaat blijft hetzelfde je kunt alleen jailbreaken niet unlocken vandaar mijn vraag
Laatst gewijzigd door beekie; 05-03-10 om 18:47. Reden: Verdere toelichting |
|
|||
|
|||
Heb een iphone 3g die uit Spanje afkomstig is, dus met een simlock, van een kennis die nog op firmware 2.2 zit met modemfirmware 02.28.00. Ik zou deze willen updaten naar 3.1.2, ik heb een custom firmware hiervan gedownload, kan ik deze gewoon installeren en wat moet ik dan nadien doen om hem te unlocken? Ik wou hem eerst updaten met de originele fw 3.1.2, maar waar kan ik deze vinden? Is deze nog te downloaden nu 3.1.3 uit is. En wat zijn dan de te volgen stappen?
Alvast bedankt voor de reactie. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Alvast bedankt voor de reactie. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Niet unzippen. IPSW bestanden worden door windows gezien als zip-bestand. verwijder de zip.extensie door de bestandsnaam te wijzigen in .ipsw.
|
|
|||
|
|||
Precies rechtermuisknop op zip bestand en dan na de punt de extensie veranderen in ipsw dan veranderd de zip in een ipsw file
|
|
|||
|
|||
Ik word gek van dat Apple gebeuren. Ik had de jailbreak en alles op de 3GS wit 16gb en upgrade ik hem met mijn stomme kop . Nu pakt hij mijn simkaart niet meer en kan niks met de telefoon.
Is dit nog terug te draaien? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ben bang voor jou dat je pech hebt.
|
|||
|
|||
Citaat:
Met andere woorden nu dus wachten tot er voor de nieuwe software weer een jailbreak komt? |
|
||||
|
||||
Klopt, maar ik ben bang dat de jailbreakers wachten met het releasen van een nieuwe jailbreak tool totdat de nieuwe 3.2/4.0 firmware uitkomt. De nieuwe firmware zal waarschijnlijk begin april uitkomen voor de iPhone, tegelijk met de release van de iPad. Daarna is het nog wachten tot een nieuwe jailbreak tool. Dat duurt dan ook weer even. Het is niet anders...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Goed leer moment voor de volgende keer. Was een echte domme actie! Maar ja moet nu dus maar even geduld hebben. Bedankt! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Tweede optie is officieel te unlocken via t-mobile als je iphone oorspronkelijk met t-mobile sim is geleverd aan de eerste eigenaar. |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Unlock Ultrasn0w voor iPhone 4, 3GS en 3G is er! - Verzameltopic | WDS001 | Unlock | 183 | 26-08-13 17:26 |
iPhone: Jailbreak voor iPhone 3G, iPhone 3GS en iTouch 2 met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 213 | 13-11-10 12:32 |
Wi-Fi-problemen na Blacksn0w - Verzameltopic | RuttieBARCA | Unlock | 66 | 23-04-10 01:06 |
Unlock - iPhone 3G/3GS - FW 3.1.2 - Blacksn0w via Blackra1n - [Windows/Mac OS X] | Destiny | Unlock | 0 | 20-12-09 22:54 |
|
|