//

iPhone 3G/3GS: Blacksn0w voor firmware 3.1.2 - Verzameltopic

iPhone 3G/3GS: Blacksn0w voor firmware 3.1.2 - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) al eens een paar keer flymodus aan en uit gezet , heb geloof ik ergens gelezen dat dit ook wil helpen , bij mij deed ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #341  
Oud 04-03-10, 09:25
ThaBudz's schermafbeelding
ThaBudz ThaBudz is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: MokuM (en dan een stukkie naarboven)
Berichten: 741
Standaard

al eens een paar keer flymodus aan en uit gezet , heb geloof ik ergens gelezen dat dit ook wil helpen , bij mij deed ie het in een keer dus denk toch dat er ergens iets niet goed is gegaan .
__________________
IF YOU CAN'T HACK IT , IT AIN'T FUN......
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #342  
Oud 04-03-10, 11:09
crazy-chriss crazy-chriss is offline
• iOS 4.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 41
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ThaBudz Bekijk bericht
al eens een paar keer flymodus aan en uit gezet , heb geloof ik ergens gelezen dat dit ook wil helpen , bij mij deed ie het in een keer dus denk toch dat er ergens iets niet goed is gegaan .
Ook meerdere malen geprobeert...
Nu terug gegaan naar 3.0 met Redsn0w maar hetzelfde resultaat.

Ik heb trouwens een HI simkaart.
Lees dat meerdere mensen dit hadden.

Op m'n 2g werkt hij wel gewoon...

EDIT
Andere simkaart werkt ook niet....
Heb op m'n 2g fw 3.0 staan die werkt wel gwn met m'n simkaart...


Laatst gewijzigd door WDS001; 04-03-10 om 19:31.
  #343  
Oud 04-03-10, 19:48
wilddog wilddog is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: ieper
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stereopanda Bekijk bericht
@wisdom;

Weet je zeker dat je alle stappen goed uitvoerd? probeer het anders eens opnieuw! Download eerst eens de originele 3GS 3.1.2 firmware hier: http://appldnld.apple.com.edgesuite....1_Restore.ipsw

Zet je iPhone in DFU door 10 sec de home/power button ingedrukt te houden, laat na 10 sec. de bovenste knop los en houd de home knop nogmaals 5 seconden vast. Je iPhone staat dan in DFU! Hang je telefoon aan iTunes en houd vervolgens de shiftknop op je toetsenbord ingedrukt en druk op restore! Selecteer nu de originele firmware die je net hebt gedownload en restore je iPhone! Nadat hij hier helemaal klaar is download je eventjes blackra1n vanaf: blackweather

Run dit tooltje, en dan zou hij het toch echt moeten doen! Hier staan ook genoeg handleiding voor op het forum zelf!
ik heb deze software afgehaald en gedaan zoals hierboven. Echter Itunes controleert mijn ipsw en zegt dat het geen geldige is voor mijn 3GS.
Wat kan ik doen zodat Itunes deze ipsw aanvaardt ?
  #344  
Oud 05-03-10, 00:03
crazy-chriss crazy-chriss is offline
• iOS 4.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 41
Standaard

weer de hele avond van alles geprobeerd.

van 3.0 weer terug naar de orginele 3.1.3
vanuit daar naar 3.1.2
blackra1n gedraaid
sn0w uit blackra1n gedraaid
'terugzetten van reservekopie' via itunes gedaan

zelfde probleem houd aan...
geen bereik.
  #345  
Oud 05-03-10, 17:19
omehar omehar is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 161
Standaard

Na problemen met mijn Wi-Fi heb ik netwerkstellingen herstellen gekozen op mijn iphone en nu blijft deze op het apple logo 'in een loop' hangen. Ik heb dit al eens eerder opgelost door in DFU mode te zetten en dan te herstellen. Daarna blackrain/snow en alle muziek etc terug gezet vanaf mijn pc via itunes.

Vraag: Ben afhankelijk van een unlock en mijn FW is 3.1.2 met SHSH files opgeslagen in cydia. Als ik nu restore vanaf itunes, krijg ik dan zonder problemen FW3.1.2 terug op mijn iphone? Waar moet ik de SHSH files (handtekeing apple voor 3.1.2) terughalen? Ik zie ff door de bomen het bos niet meer, het wordt steeds ingewikkelder.
  #346  
Oud 05-03-10, 18:33
beekie beekie is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wangping Bekijk bericht
Omdat ik mijn backup niet terug kan zetten met 3.0 en ik begrijp dat ik 3.1.3 niet kan Jailbreaken, of is dat toch mogelijk met Blackra1n? Daarom wil ik ik liever naar 3.1.2 en dan maar wachten tot er een unlock beschibaar komt voor BB 05.12.01
Jailbreak op 3.1.3 is zeker wel mogelijk met snowbreeze en als je geluk hebt met je bootrom dan is de iphone ook nog te unlocken met fuzzyband , ligt dus aan welke versie aan bootrom je hebt, dus of je laat 3.1.3 staan als update en jailbreakt met snowbreeze en wacht op een unlock die er hoogst waarschijnlijk wel komt naar het laat aanzien of je restored naar 3.1.2 en jailbreakt hem met blackra1n , resultaat blijft hetzelfde je kunt alleen jailbreaken niet unlocken vandaar mijn vraag

Laatst gewijzigd door beekie; 05-03-10 om 18:47. Reden: Verdere toelichting
  #347  
Oud 05-03-10, 21:29
john wings john wings is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 158
Standaard

Heb een iphone 3g die uit Spanje afkomstig is, dus met een simlock, van een kennis die nog op firmware 2.2 zit met modemfirmware 02.28.00. Ik zou deze willen updaten naar 3.1.2, ik heb een custom firmware hiervan gedownload, kan ik deze gewoon installeren en wat moet ik dan nadien doen om hem te unlocken? Ik wou hem eerst updaten met de originele fw 3.1.2, maar waar kan ik deze vinden? Is deze nog te downloaden nu 3.1.3 uit is. En wat zijn dan de te volgen stappen?

Alvast bedankt voor de reactie.
  #348  
Oud 05-03-10, 21:40
beekie beekie is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door john wings Bekijk bericht
Heb een iphone 3g die uit Spanje afkomstig is, dus met een simlock, van een kennis die nog op firmware 2.2 zit met modemfirmware 02.28.00. Ik zou deze willen updaten naar 3.1.2, ik heb een custom firmware hiervan gedownload, kan ik deze gewoon installeren en wat moet ik dan nadien doen om hem te unlocken? Ik wou hem eerst updaten met de originele fw 3.1.2, maar waar kan ik deze vinden? Is deze nog te downloaden nu 3.1.3 uit is. En wat zijn dan de te volgen stappen?

Alvast bedankt voor de reactie.
als het goed is sluit je de iphone aan op itunes en dan zie je vanzelf wat voor versie hij gaat updaten , ik denk zelf dat hij niet meteen doorgaat naar update 3.1.3 dus gewoon ff aansluiten op je pc met itunes dan zie jevanzelf welke upgrade hij wil uit wil voeren , ga zo verder tot en met 3.1.2 en niet verder , dan jailbreak je het toestel met blackra1n en daarna maak je hem simlockvrij met blacksn0w . Dus je kunt orginele upgrade gebruiken tot firmwareversie 3.1.2 !!!
  #349  
Oud 05-03-10, 22:24
john wings john wings is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 158
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door beekie Bekijk bericht
als het goed is sluit je de iphone aan op itunes en dan zie je vanzelf wat voor versie hij gaat updaten , ik denk zelf dat hij niet meteen doorgaat naar update 3.1.3 dus gewoon ff aansluiten op je pc met itunes dan zie jevanzelf welke upgrade hij wil uit wil voeren , ga zo verder tot en met 3.1.2 en niet verder , dan jailbreak je het toestel met blackra1n en daarna maak je hem simlockvrij met blacksn0w . Dus je kunt orginele upgrade gebruiken tot firmwareversie 3.1.2 !!!
wanneer ik hem aansluit gaat hij 3.1.3 downloaden, kan ik ergens nog aan de vorige versie 3.1.2 geraken?
Alvast bedankt voor de reactie.
  #350  
Oud 05-03-10, 23:02
dreamworld dreamworld is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 15
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door john wings Bekijk bericht
wanneer ik hem aansluit gaat hij 3.1.3 downloaden, kan ik ergens nog aan de vorige versie 3.1.2 geraken?
Alvast bedankt voor de reactie.
Kijk hier eens: iPod and iPhone Firmware Download
__________________
"Sommige mensen zeggen dat ik gek ben, maar gekken horen toch thuis is het gekkenhuis? of ben ik nou gek..?"
  #351  
Oud 05-03-10, 23:27
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door john wings Bekijk bericht
wanneer ik hem aansluit gaat hij 3.1.3 downloaden, kan ik ergens nog aan de vorige versie 3.1.2 geraken?
Alvast bedankt voor de reactie.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dreamworld Bekijk bericht
Of in onze eigen wiki bij [wiki]Firmware[/wiki]
  #352  
Oud 06-03-10, 00:13
john wings john wings is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 158
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 Bekijk bericht
Of in onze eigen wiki bij [wiki]Firmware[/wiki]
Ik krijg dan een zip file, mag ik dit gewoon gebruiken om te restoren? wanneer ik dit unzip, vind ik nergens een ipsw bestand.
Nogmaals bedankt voor de snelle reactie.
  #353  
Oud 06-03-10, 00:30
egoovy egoovy is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Heeze
Berichten: 55
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door john wings Bekijk bericht
Ik krijg dan een zip file, mag ik dit gewoon gebruiken om te restoren? wanneer ik dit unzip, vind ik nergens een ipsw bestand.
Nogmaals bedankt voor de snelle reactie.
Niet unzippen. IPSW bestanden worden door windows gezien als zip-bestand. verwijder de zip.extensie door de bestandsnaam te wijzigen in .ipsw.
  #354  
Oud 06-03-10, 01:41
beekie beekie is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door egoovy Bekijk bericht
Niet unzippen. IPSW bestanden worden door windows gezien als zip-bestand. verwijder de zip.extensie door de bestandsnaam te wijzigen in .ipsw.
Precies rechtermuisknop op zip bestand en dan na de punt de extensie veranderen in ipsw dan veranderd de zip in een ipsw file
  #355  
Oud 06-03-10, 11:29
Alex_R6 Alex_R6 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 4
Standaard

Ik word gek van dat Apple gebeuren. Ik had de jailbreak en alles op de 3GS wit 16gb en upgrade ik hem met mijn stomme kop . Nu pakt hij mijn simkaart niet meer en kan niks met de telefoon.
Is dit nog terug te draaien?
  #356  
Oud 06-03-10, 11:31
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alex_R6 Bekijk bericht
Ik word gek van dat Apple gebeuren. Ik had de jailbreak en alles op de 3GS wit 16gb en upgrade ik hem met mijn stomme kop . Nu pakt hij mijn simkaart niet meer en kan niks met de telefoon.
Is dit nog terug te draaien?
Alleen als je in Cydia een SHSH bestand hebt veilig gesteld, je alleen wilt jailbreaken en niet afhankelijk bent van een softwarematige unlock.

Ben bang voor jou dat je pech hebt.
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #357  
Oud 06-03-10, 11:33
Alex_R6 Alex_R6 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft Bekijk bericht
Alleen als je in Cydia een SHSH bestand hebt veilig gesteld, je alleen wilt jailbreaken en niet afhankelijk bent van een softwarematige unlock.

Ben bang voor jou dat je pech hebt.
Had hem pas van iemand gekocht en had zelf nog niks opgeslagen.

Met andere woorden nu dus wachten tot er voor de nieuwe software weer een jailbreak komt?
  #358  
Oud 06-03-10, 11:36
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alex_R6 Bekijk bericht
Met andere woorden wachten tot er voor de nieuwe software weer een jailbreak komt?
Klopt, maar ik ben bang dat de jailbreakers wachten met het releasen van een nieuwe jailbreak tool totdat de nieuwe 3.2/4.0 firmware uitkomt. De nieuwe firmware zal waarschijnlijk begin april uitkomen voor de iPhone, tegelijk met de release van de iPad. Daarna is het nog wachten tot een nieuwe jailbreak tool. Dat duurt dan ook weer even. Het is niet anders...
  #359  
Oud 06-03-10, 11:38
Alex_R6 Alex_R6 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft Bekijk bericht
Klopt, maar ik ben bang dat de jailbreakers wachten met het releasen van een nieuwe jailbreak tool totdat de nieuwe 3.2/4.0 firmware uitkomt. De nieuwe firmware zal waarschijnlijk begin april uitkomen voor de iPhone, tegelijk met de release van de iPad. Daarna is het nog wachten tot een nieuwe jailbreak tool. Dat duurt dan ook weer even. Het is niet anders...

Goed leer moment voor de volgende keer. Was een echte domme actie!
Maar ja moet nu dus maar even geduld hebben. Bedankt!
  #360  
Oud 06-03-10, 12:24
egoovy egoovy is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Heeze
Berichten: 55
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alex_R6 Bekijk bericht
Goed leer moment voor de volgende keer. Was een echte domme actie!
Maar ja moet nu dus maar even geduld hebben. Bedankt!
Als je hem gekocht hebt met jailbreak heeft de verkoper mogelijk de shsh wel opgeslagen op de server van saurik. Je kunt dat niet meer zien omdat je je jailbreak kwijt bent nu. Contact opnemen met de verkoper is een mogelijkheid om het na te vragen. Een andere mogelijkheid is om zonder meer op goed geluk de procedure te volgen zoals die beschreven is op sauriks website, (deze handleiding vind je ook op dit forum in het nl). Je kunt dan gewoon gaan proberen vanaf fw 3.1.2 tot 3.0 of je kunt restoren. Als het lukt heb je dan een officiele fw terug die je kunt jailbreaken en unlocken. Is even werk, maar het kan lukken

Tweede optie is officieel te unlocken via t-mobile als je iphone oorspronkelijk met t-mobile sim is geleverd aan de eerste eigenaar.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: Unlock Ultrasn0w voor iPhone 4, 3GS en 3G is er! - Verzameltopic WDS001 Unlock 183 26-08-13 17:26
iPhone: Jailbreak voor iPhone 3G, iPhone 3GS en iTouch 2 met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 213 13-11-10 12:32
Wi-Fi-problemen na Blacksn0w - Verzameltopic RuttieBARCA Unlock 66 23-04-10 01:06
Unlock - iPhone 3G/3GS - FW 3.1.2 - Blacksn0w via Blackra1n - [Windows/Mac OS X] Destiny Unlock 0 20-12-09 22:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:35.