iPhone 3G/3GS: Blacksn0w voor firmware 3.1.2 - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb volledig volgens handleiding proberen mijn 3G@ 3.1.2 050711 via blackra1n en snow te unlocken maar is nog steeds niet gelukt. als ik ipv ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
nog steeds niet simlockvrij...
ik heb volledig volgens handleiding proberen mijn 3G@ 3.1.2 050711 via blackra1n en snow te unlocken maar is nog steeds niet gelukt.
als ik ipv T-Mobile er een KPN of Vodafone simcard in plaats krijg ik nog steeds geen netwerk connectie. heeft iemand suggesties? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
iPhone blijft hangen in een loop op apple logo na een poging tot 'herstel netwerkinstelligen'. Mijn FW is 3.1.2 en is opgeslagen volgens cydia. Nu heb ik de instructies voor DFU en restoren gelezen http://www.iphoneclub.nl/60428/handl...1-2-of-eerder/. Wat mij opvalt is dat dit eigenlijk meer bedoeld is om van 3.1.3 naar 3.1.2 te downgraden. Ik heb nu 3.1.2 en daar wil ik op blijven. Is er niet een andere manier om mijn iphone uit de loop te halen, zodat ik niet alles opnieuw hoef te herstellen en terug te zetten?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Unlocken is geen optie, want weet niet van welke provider hij is. T-mobile heb ik al geprobeerd dus denk dat het een buitenlands toestel is. Zal wel eens kijken bij dat sauriks. Baal ontzettend dat ik hem niet kan gebruiken! Bedankt voor de tip en laat wel weten als het gelukt is! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ik hoop dat er snel iets komt voor de 3.1.3 versie want ik heb nu een ***** abbonement wil me eigen simkaart erin maar krijg het niet voor elkaar ook de jailbreak niet
|
|
|||
|
|||
blackra1n
ik krijg blackra1n app niet geinstalleerd op mijn iphone 3g 3.1.3, heb echt alles geprobeerd.
|
|
|||
|
|||
Hoi hoi mensen
Weet iemand al een oplossing voor dit? Heb namelijk hetzelfde probleem kan nu alleen maar de telefoon gebruiken als ipod. |
|
|||
|
|||
Of je brengt de firmware terug naar 3.1.2 en jailbreakt met blackra1n of je laat hem op 3.1.3 en gebruikt snowbreeze en jailbreakt zo de iphone alleen unlocken kan nog niet met 3.1.3
|
|
|||
|
|||
ik dacht dat wanneer je hem op 3.1.3 via snowbreeze bracht de unlock wel ging via blackrain?
|
|
|||
|
|||
Nee dat gaat helaas niet , als je oude bootrom hebt kun je fuzzyband eens proberen om te unlocken , gewoon ff proberen fuzzyband installeren op je iphone je krijgt dan vanzelf te zien als je iphone geschikt is.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Iedere keer als ik de iPhone opnieuw opstart moet ik eerst mijn gewone beveiligingcode doen en hierna staat er dat er een simlock is en of ik deze wil ontgrendelen dat doe ik en dat werkt met 4x een 0. Hoort dit of heb ik met Blacksnow iets verkeerds gedaan dat ik dit steeds moet doen?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Goedemiddag,
Ik ben helemaal nieuw hier en heb vandaag voor het eerst een iphone inhanden haha nu heb ik hem meteen gejailbreakt met blackra1n is perfect gegaan. heb versie 3.1.2 (7D11) boot 05.11.07 alleen nu heb ik wel een probleem en dat is dat de telfoon uit gaat ik hem alleen weer aan de praat krijg via dat blackra1 heb ik iets fout gedaan?? want dit is knap vervelend of is hier ook weer een oplossing voor? heb overal gezocht op het forum. Alvast bedankt voor jullie hulp Niels |
|
|||
|
|||
Citaat:
De vraag is waarom de telefoon uit gaat , wat is er aan de hand want normaal gaat hij in standby |
|
|||
|
|||
Hi, goedemorgen/nacht
Ik denk dat spooks hetzelfde onder vind als ik zelf, met mijn Iphone 3GS 16 g. Firmware 3.1.2 (7D11) Hij was unlocked toen ik hem kocht (bangkok) maar na de eerste keer uitzetten, kwam het bekende i-tunes kabeltje weer te voor schijn. Als je dan Blackrain runt unlocked hij weer, maar zodra je reboot (uit en weer aan) gebeurd hetzelfde weer. Ik heb hem daarna eigenlijk niet meer uit gehad, maar kwam het probleem nu weer tegen, toen ik push doctor wilde installeren. Ik krijg na blackrain run, en het opstarten van de telefoon, het blackrain logo niet te zien. Blackrain blijft staan op "waiting for reboot". Alle apps die er waren, ook die van cydia, zijn er nog gewoon, zonder een backup te runnen.. Heeft er iemand enig idee ? Thanx alvast Eric |
|
|||
|
|||
Hij gaat niet uitzich zelf uit, als ik hem aanlaat is er niks aan de hand maar als ik hem opnieuw opstart of eens een keer helemaal uit wil zetten dan start hij dus op in recovery mode en kan ik hem alleen opstarten met blackrain.
|
|
|||
|
|||
Dat kan, dan heb je een tethered (ofzo) iPhone. Heb het ergens gelezen, begrijp het niet helemaal, ik weet alleen dat dat dan tethered is. Die start als je je iPhone uit hebt gezet alleen maar op via Blackra1n. Niet uitzetten dus... (Doe ik toch nooit, zou niet weten waarom, duurt een uur voor hij weer aan is...)
|
|
|||
|
|||
HelloW,
ik dacht mooi rc2 uit, maar nu wou ik gaan herstellen via itunes ivm wat probleempjes. Maar in de voorafgaande meldingen in dit proces geeft die meteen aan te updaten naar 3.1.3 (dus ook baseband) aangezien ik wil/moet unlocken is dit geen optie. Ik heb nu de optie gekozen wis iphone en alle instelling. Is dit dezelfde handeding als herstellen via itunes? beter of misschien slechter? Ik had namelijk al maanden geen Wi-Fi meer en wegvallende verbinding met vodafone, vandaar deze actie. Huidige software 3.1.2 met bijbehorende baseband THNX for the replies. PS: hoe lang kan in hemelsnaam dat zogenaamde wissen gebeuren?? ben nu al zeker 2,5 uur bezig :S:S Laatst gewijzigd door YiL; 23-03-10 om 18:08. |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Unlock Ultrasn0w voor iPhone 4, 3GS en 3G is er! - Verzameltopic | WDS001 | Unlock | 183 | 26-08-13 17:26 |
iPhone: Jailbreak voor iPhone 3G, iPhone 3GS en iTouch 2 met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 213 | 13-11-10 12:32 |
Wi-Fi-problemen na Blacksn0w - Verzameltopic | RuttieBARCA | Unlock | 66 | 23-04-10 01:06 |
Unlock - iPhone 3G/3GS - FW 3.1.2 - Blacksn0w via Blackra1n - [Windows/Mac OS X] | Destiny | Unlock | 0 | 20-12-09 22:54 |
|
|