iPhone 3G/3GS: Blacksn0w voor firmware 3.1.2 - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Het hele verhaal van de bootrom geldt alleen voor de 3GS...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Het hele verhaal van de bootrom geldt alleen voor de 3GS
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Geen carrier signal
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Vroeg me al af; ben dus blijkbaar niet de enige met dit probleem. zijn er nog meer mensen die er niet uitkomen en wellicht nog belangrijker; iemand die weet wat de oplossing is? |
|
|||
|
|||
Heb ook een probleem met blackrain, heb 2 16Gb US Iphones gejailbreaked en met geunlocked, maar als ik de iphone opnieuw opstart, start hij rechtstreeks op in DFU modus. Ik kan hem weer opnieuw met blackrain aan de praat krijgen, maar erna gaat hij weer in DFU met een opstart.
Ik krijg hem zelfs niet meer hersteld met Itunes, steeds fouten. Iemand een idee? Met twee 32Gb US is het wel perfect gelukt. Hoe krijg ik ze in godsnaam nog hersteld naar de oorspronkelijke FW. Groeten, Stef |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Mede forummers, is het al verstandig om mijn 3GS baseband 04.26.08 up te daten naar 3.1.2.?
Zit nu nog op 3.0 ( jailbreak + unlock). Werkt eigenlijk prima, meer loop steeds vaker tegen app`s op welke werken op 3.1, dus een update zit er wel aan te komen. Echter lees ik hier ( 2 weken oud ) : Geohot brengt blacksn0w en blackra1n RC3 uit - iPhone - iPhoneclub.nl dat updaten nog niet aan te raden is met mijn Baseband. Is daar inmiddels al verandering in? Ik ben wel afhankelijk van mijn unlock. Laatst gewijzigd door Knop; 18-11-09 om 14:50. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Je kunt gewoon updaten naar 3.1.2. en vervolgens Blackra1n draaien zonder problemen. Lees de reacties in dit topic er maar op na. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Netwerkinstellingen laten herstellen "alle" instellingen laten herstellen reboot van toestel geprobeerd,.. Het lijkt hier van kwaad tot erger te gaan,.. Iemand een idee wat nu te proberen? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
@knop , moet op die manier werken ( zo ging het bij mij tenmiste wel , heb wel als tussenstap blacksn0w nog gedraaid ).
Voor de rest : het is en blijft elektronica en software en dat KAN altijd fout gaan , ervaring leert ook dat mensen ( ik niet uigezonderd ) ongeduldig zijn en dan krijg je soms rare situaties , eerste keer bij mij viel ie ook steeds in herstelmode , DFU >nw FW > Blackra1n > problem solved , blijven proberen en elk probleem kent meestal een oplossing
|
||||
|
||||
Citaat:
Heb zelf toen voor een vriedin in een soortgelijke situatie met een T-Mobile prepaid geactiveerd , dus voor mij werkte het |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door WDS001; 19-11-09 om 18:26. Reden: Mquote-knop gebruiken aub! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dank je voor de informatie. Ik ga vandaag nog een T-Mobile simkaart halen, vindt het toch fijner om de activatie via iTunes zelf te laten lopen. |
|
||||
|
||||
Ok. Heb de iPhone ook werkend. Simkaart bleek afgesloten te zijn door de provider. En dat mij dan ook even niet vertellen... Geen woorden voor hoe ik mij voelde toen ik er achter kwam Al dat gepruts...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
gebruik me iphone nu als ipod touch en heb een andere telefoon ernaast... maar De Generaal zei dat er eind november een nieuwe unlock uit komt dus die ga ik dan proberen en met een beetje mazzel werkt die dan wel... als iemand dit probleem heeft gehad en weet hoe je het kan oplossen???? PLS POST HET HIER!! |
|
|||
|
|||
Nou mensen ik weet niet wat er allemaal mis is met m'n iPhone maar blackrain is volgens mij kl€&&(;te jailbreak...
Ik heb geüpdate naar 3.1.2 en daarna blackrain en afc2add gebruikt met cydia...dat is allemaal goed gegaan maar 3G unrestrictor doet het niet... Als ik programma's wil installeren lukt het niet.. Lijkt wel of hij helemaal niet is gejailbreakt.. Had ik nog maar gewoon versie 3.0 |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik heb mijn iPhone 3gs afgelopen zomer uit frankrijk meegenomen, uit de Orange-shop. Ik heb `m wel daar laten activeren, met de orange pre-paid kaart. Ze gebruikte daarvoor mijn huidige itunes-account. |
|
|||
|
|||
Unlock/Jailbreak is gelukt ik heb Blackra1n er 2 keer over heen gegooid omdat ik de eerste keer Wi-Fi problemen had! Maar dat is nu ook verholpen alleen Youtube blijft een ene probleem maar geen zin om daar aandacht aan te geven mis het ook niet echt Alleen ik weet niet of dit normaal is maar steeds als ik mijn iPhone uitzet of hij valt uit omdat de baterij leeg is dan vraagt hij of ik hem aan Itunes wil koppelen. Heel irritant want ik was pas op school en en toen was me batterij leeg en heb ik geen muziek gehad toen ik naar huis ging (en moet 1 uur reizen + 15 min fietsen)
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Unlock Ultrasn0w voor iPhone 4, 3GS en 3G is er! - Verzameltopic | WDS001 | Unlock | 183 | 26-08-13 17:26 |
iPhone: Jailbreak voor iPhone 3G, iPhone 3GS en iTouch 2 met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 213 | 13-11-10 12:32 |
Wi-Fi-problemen na Blacksn0w - Verzameltopic | RuttieBARCA | Unlock | 66 | 23-04-10 01:06 |
Unlock - iPhone 3G/3GS - FW 3.1.2 - Blacksn0w via Blackra1n - [Windows/Mac OS X] | Destiny | Unlock | 0 | 20-12-09 22:54 |
|
|