iPhone 3G/3GS: Blacksn0w voor firmware 3.1.2 - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door martijn332 blacksn0w werkt gewoon niet, hij gaat zoeken en daarna zegt die "Geen Service" altijd weer hoevaak ik blacksn0w ook herinstalleer. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Zijn er ook mensen die problemen hebben mbt tot de unlock???, ik heb af en toe dat mensen (als ze mij proberen te bellen) meteen de voicemail krijgen... en ik krijg een bericht dat ik een gemiste oproep heb gehad... ik stop mijn sim-kaart opnieuw in mijn sim-slot en het werk allemaal weer...
|
|
|||
|
|||
Hallo
ik zat vandaag in Amsterdam en ik probeerde mijn iphone met mijn provider Base en het werkt maar vanaf ik terug in Belgie zit werkt het niet meer help ! |
|
||||
|
||||
Citaat:
Daarna herstellen naar 3.1.2 orgineel (als dat nog niet het geval is),daarna Blackra1n draaien en klaar... Je kunt altijd weer herstellen naar de orginele 3.1.2 via i-tunes,mocht het fout gaan.. Laatst gewijzigd door Econz; 09-11-09 om 14:19. |
|
|||
|
|||
Citaat:
je doet gewoon rechtermuisknop op je iphone(in itunes) en dan maak je een reservekopie. daarna update je hem naar 3.1.2 (had je al geloof ik) en dan open je blacksn0w op je computer en klik je op "make it ra1n" wacht daarna 1 minuutje en klaar ben je dan is die gejailbreakt! heel simpel heb je zo gedaan! als je problemen kun je gewoon terug zetten naar je reservekopie en je hebt weer garantie (tenzij je met unlock zit dan kun je niet meer downgraden - zoals ik nu:'( ) maar weet iemand alsjeblieft hoe het komt dat mijn unlock gewoon niet werkt? alsjeblieft zit er nu al ruim een week mee en word er helemaal gek van |
|
|||
|
|||
bij mij juist hetzelde
het is niet de eerste keer dat ik hem unlockt maar wel de eerste keer dat ik zo veel problemen ondervin hij unlockt hem niet voor Belgie ga ik naar het buitenland dan werkt hij ????? ik krijg gewoon geen netwerk |
|
|||
|
|||
Citaat:
ik heb idd ook al meerdere iphone meerdere malen geunlockt enzo en weet er ondertussen wel redelijk wat van naar mijn weten maar ik heb nog nooit gehad wat ik nu heb met blacksn0w dat die gewoon constant zegt "Geen Service" |
|
|||
|
|||
als ik blacksnow wil installeren krijg ik de volgende melding
The requested modifications cannot be applied due to reguired dependencies or conflicts that cannot be automatically found or fixed.. en nu???? |
|
|||
|
|||
Ik begrijp dat er sprake is van enige frustratie ..... maar ik weet niet of je met dit soort antwoorden vrienden maakt.
Maar ...... wellicht doe je hier je voordeel mee. Succes iClarified - iPhone - Jailbreaken en unlocken van iPhone 3G, 3GS met BlackSn0w [Windows]
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Eerst een paar vragen.. 1. Heb je voorheen een unlock uitgevoerd met ultrasn0w? 2. Heb je daarbij een backup gemaakt met "aptbackup"? Het kan namelijk zijn dat in de backup die je waarschijnlijk weer terug hebt gezet na de unlock met Blacksn0w,dat daar nog elementen in zitten die van ultrsn0w afkomen,die je dus helemaal niet meer kunt gebruiken met blacksnow. Die sporen van ultrasn0w kunnen de storing veroorzaken. Dus wat je kunt proberen is. Opnieuw jailbreaken,unlocken met sn0w. Zorg daarna dat je aptbackup nog niet terug zet OF je wacht met het reserve kopie terug te zetten. Ik weet niet of er een optie is om misschien via winSCP in aptbackup kan komen,waardoor je misschien de bestandjes van ultrasn0w kan verwijderen... Ik hoop dat het werkt,mits je aptbackup hebt en voorheen eens een unlock gedaan hebt met ultrasn0w.... succes.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
maar iniedergeval bedankt eindelijk iemand die oplossingen heeft |
|
||||
|
||||
Maar je hebt dus wel aptbackup uit cydia neem ik aan?
Misschien kun je de "repo666.ultrasn0w.com" ergens verwijderen,want ik denk dat daar dan toch het probleem zit... |
|
|||
|
|||
ik zal hem opnieuw installeren zodat die het weer doet en dan zal ik wel ff kijken
ik zal het hier wel gelijk posten zodra ik het weet! dankjulliewel! hoop dat het werkt |
|
|||
|
|||
nou ik heb hem net opnieuw geinstalleerd zonder te herstellen naar een backup maar hij doet het nog steeds niet...
nu weet ik het echt niet meer:'( |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
dit werkt bij mij niet er staat : om tethering voor deze account in te schakelen ,neemt u contact op met carrier ook heb ik geen internet verbinding via kpn prepaid , iemand een idee hoe dit in te stellen ?? Wi-Fi werkt wel weer perfect 3G 16 gig firmware 3.1 Blackra1n /Blacksn0w jailbreak / unlock Laatst gewijzigd door beekie; 11-11-09 om 11:11. |
|
|||
|
|||
Voor De Admiraal dan,
Me telefoon geeft nu errors..... |
|
|||
|
|||
Mijn iphone 3G had fw2.2 erop staan, gister heb ik deze geupdate met itunes naar 3.1.2 en daarna heb ik blackra1n gebruikt om een jailbreak te doen. Waarmee kan ik mijn iphone nu unlocken?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Unlock Ultrasn0w voor iPhone 4, 3GS en 3G is er! - Verzameltopic | WDS001 | Unlock | 183 | 26-08-13 17:26 |
iPhone: Jailbreak voor iPhone 3G, iPhone 3GS en iTouch 2 met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 213 | 13-11-10 12:32 |
Wi-Fi-problemen na Blacksn0w - Verzameltopic | RuttieBARCA | Unlock | 66 | 23-04-10 01:06 |
Unlock - iPhone 3G/3GS - FW 3.1.2 - Blacksn0w via Blackra1n - [Windows/Mac OS X] | Destiny | Unlock | 0 | 20-12-09 22:54 |
|
|