//

iPhone 3G/3GS: Blacksn0w voor firmware 3.1.2 - Verzameltopic

iPhone 3G/3GS: Blacksn0w voor firmware 3.1.2 - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) iClarified - iPhone - How to Jailbreak and Unlock Your iPhone 3G, 3GS Using BlackSn0w [Windows] Ik heb het precies zoals deze link gedaan alleen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 04-11-09, 17:50
Cap Cap is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 9
Standaard

iClarified - iPhone - How to Jailbreak and Unlock Your iPhone 3G, 3GS Using BlackSn0w [Windows]

Ik heb het precies zoals deze link gedaan alleen blijft blackrain maar running melden en verder gebeurt er niets...??
Plus dat de Iphone alleen maar blijft aangeven dat ik hem aan Itunes moet aansluiten?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 04-11-09, 17:52
smmo smmo is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 5
Standaard

Ik weet niet of dat ook hiervoor geld, maar bij mij hielp het voor RC3 altijd om het volgende te doen:
Zodra je iphone herstart druk je je home knop + bovenste knop in
Zodra het apple logo verschijnt laat je de bovenste knop los, en hou je de home knop vast totdat je Geo zijn plaatje ziet.

Hoop dat dit helpt
  #63  
Oud 04-11-09, 19:48
macron macron is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Gronsveld
Berichten: 326
Standaard

Heb je gejailbreaked met Blackra1n en dan unlocked met BlackSn0w?

Heb gelezen dat als je jailbreaked met een customfirmware en dan BlackSn0w gebruikt (zoals ik) je geen problemen hebt.

veel succes
__________________
Thoughts become things ... choose the good ones !!
  #64  
Oud 04-11-09, 20:15
Appelboor Appelboor is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 6
Standaard

Ja, gejailbreakt met Blackra1n en daarna unlock met Blacksn0w. Daarna nog een keer hersteld naar 3.1.2. en opnieuw uitgevoerd maar probleem blijft nog steeds bestaan
  #65  
Oud 04-11-09, 20:36
macron macron is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Gronsveld
Berichten: 326
Standaard

probeer dan eens wat ik gedaan heb. custom en dan BlackSn0w
  #66  
Oud 04-11-09, 21:38
Cap Cap is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 9
Standaard

Je iPhone wordt nu in Recovery Mode gezet en op je iPhone verschijnt een plaatje van Geohot. Nu worden de jailbreak processen uitgevoerd, waarna je iPhone wordt gereboot. Als het "running" gedeelte langer dan 30secs-1minuut duurt, herhaal dan stap 2 en 3.

Bij mij verschijnt er geen plaatje van Geohot. Hij start wel opnieuw op maar toont dan het plaatje dat ik hem op Itunes moet aansluiten, tevens loopt hij vast en moet ik beide knoppen indrukken waarna ik hem weer aan kan zetten. Er blijft alleen maar running staan.
Wie heeft enig idee??
  #67  
Oud 04-11-09, 21:41
smmo smmo is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 5
Standaard

Heb je al geprobeerd wat ik net gepost had? Over in DFU mode gaan door de home button en de bovenste knop ingedruk te houden zodra je iphone herstart. Bovenste los laten zodra je het apple logo ziet. Dat werkte bij mij super goed. Hieronder de tutorial die ik gebruikt heb van youtube:
YouTube - How to Fix Blackra1n Jailbreak Problem iphone 3G/iPouch Touch (No Boot Logo)(Windows)
  #68  
Oud 04-11-09, 22:54
Cap Cap is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 9
Standaard

het probleem is dat ik hem niet kan restoren, dit omdat ik hem denk ik nog niet geregistreerd heb vanwege het feit dat een duitse Iphone geen nederlandse simkaart kan "lezen".
Iemand een idee of het helpt als ik een duitse simkaart haal om hem alleen ff aan te melden?

alast bedankt
  #69  
Oud 04-11-09, 22:55
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cap Bekijk bericht
het probleem is dat ik hem niet kan restoren, dit omdat ik hem denk ik nog niet geregistreerd heb vanwege het feit dat een duitse Iphone geen nederlandse simkaart kan "lezen".
Iemand een idee of het helpt als ik een duitse simkaart haal om hem alleen ff aan te melden?

alast bedankt
Blackra1n RC3 activeert ook, dus wat is het probleem?
  #70  
Oud 04-11-09, 22:58
Cap Cap is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 9
Standaard

Het jailbreaken verloopt goed totdat de Iphone opnieuw opstart, ik krijg dan niet het plaatje van blackra1n maar gewoon de melding om mijn iphone aan te sluiten aan Itunes. Ik heb het voorbeeld gegeven in de bovnstaande post al geprobeerd maar dit haalt ook niks uit.
  #71  
Oud 04-11-09, 22:59
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cap Bekijk bericht
Het jailbreaken verloopt goed totdat de Iphone opnieuw opstart, ik krijg dan niet het plaatje van blackra1n maar gewoon de melding om mijn iphone aan te sluiten aan Itunes. Ik heb het voorbeeld gegeven in de bovnstaande post al geprobeerd maar dit haalt ook niks uit.
Heb je een redelijk nieuwe iPhone met de nieuwe bootrom? Dan zal een jailbreak nog niet lukken.
  #72  
Oud 04-11-09, 23:00
iScorpio's schermafbeelding
iScorpio iScorpio is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 11.220
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cap Bekijk bericht
Het jailbreaken verloopt goed totdat de Iphone opnieuw opstart, ik krijg dan niet het plaatje van blackra1n maar gewoon de melding om mijn iphone aan te sluiten aan Itunes. Ik heb het voorbeeld gegeven in de bovnstaande post al geprobeerd maar dit haalt ook niks uit.
Lees dit maar eens
__________________

PB's met vragen worden niet beantwoord, post deze op het forum!
  #73  
Oud 04-11-09, 23:01
Cap Cap is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 9
Standaard

Zou goed kunnen, hij is van ergens afgelopen maand maar kan niet zien welke bb het is. En wan zal deze verwacht worden? of verder geen speculaties over gehoord?
  #74  
Oud 04-11-09, 23:07
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cap Bekijk bericht
Zou goed kunnen, hij is van ergens afgelopen maand maar kan niet zien welke bb het is. En wan zal deze verwacht worden? of verder geen speculaties over gehoord?
Kijk even naar het 4e en 5e cijfer in je serienummer. Is dit 40 of hoger dan heb je de nieuwe bootrom.

Laatst gewijzigd door Michel15; 05-11-09 om 00:23. Reden: moest 4e en 5e zijn ;)
  #75  
Oud 04-11-09, 23:07
Cap Cap is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 9
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door scorpiosoft Bekijk bericht
Lees dit maar eens
Sorry, ben niet geheel technisch aanglegd dus dit zegt mij verder niets

, is nog met de vorige bb. ieke niet snappe

Modbreak:
Van week 41 dus, geen jailbreak voor jou..



How shit, verkeerd gekeken idd. Maar iemand enig idee wan deze jailbreak wel mogelijk zal zijn?

Laatst gewijzigd door King1987; 04-11-09 om 23:30. Reden: edit knop gebruiken aub.
  #76  
Oud 05-11-09, 10:36
Thaan Thaan is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Thaan.nl
Berichten: 217
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cap Bekijk bericht
Sorry, ben niet geheel technisch aanglegd dus dit zegt mij verder niets

, is nog met de vorige bb. ieke niet snappe

Modbreak:
Van week 41 dus, geen jailbreak voor jou..



How shit, verkeerd gekeken idd. Maar iemand enig idee wan deze jailbreak wel mogelijk zal zijn?
Jailbreak is wel mogelijk, alleen opnieuw opstarten zal je aan je PC moeten doen. Mijnsinziens dus geen issue, want wanneer reboot je je iPhone nou... Dus zolang je dat beperkt tot thuis, is er geen probleem.
  #77  
Oud 05-11-09, 12:30
poepzweer
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik heb de laatste firmware geinstalleerd via itunes en nadien geunlocked via blackra1n RC3 en de blacks00w geinstalleerd.

Ik krijg WEL een lijst te zien van de mogelijke netwerken, maar ik krijg geen connectie... bovenaan komt dus wel de naam van mijn provider, maar er komt geen enkel connectie - streepje bij....

Heeft iemand dit probleem ook al gehad? Mogelijke oplossingen??
  #78  
Oud 05-11-09, 13:29
Dekleef Dekleef is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 5
Stuur een bericht via MSN naar Dekleef
Standaard

Allen, Ik ben helemaal nieuw in deze wereld en wie kan mij helpen mijn 3 GS te unlocken tegen een kleine vergoeding in Noord-Nederland???
  #79  
Oud 05-11-09, 13:30
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dekleef Bekijk bericht
Allen, Ik ben helemaal nieuw in deze wereld en wie kan mij helpen mijn 3 GS te unlocken tegen een kleine vergoeding in Noord-Nederland???
Het is echt niet moeilijk hoor Jailbreaken met Blackra1n en daarna Blacksn0w draaien. Kan op 5 minuten tijd
  #80  
Oud 05-11-09, 20:13
Cap Cap is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 9
Standaard

Iemand omstreke amsterdam die zin heeft om voor een kleine vergoeding mijn Iphone 3gs met nieuwe bootrom the jailbreaken en unlocken, ik kom er namelijk echt niet uit.
En nu niet allemaal met de opmerking komen dat het zo makkelijk is, dat kan wel wezen alleen werkt mn Iphone gewoon echt niet mee.
Indien pm me.

Gr.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: Unlock Ultrasn0w voor iPhone 4, 3GS en 3G is er! - Verzameltopic WDS001 Unlock 183 26-08-13 17:26
iPhone: Jailbreak voor iPhone 3G, iPhone 3GS en iTouch 2 met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 213 13-11-10 12:32
Wi-Fi-problemen na Blacksn0w - Verzameltopic RuttieBARCA Unlock 66 23-04-10 01:06
Unlock - iPhone 3G/3GS - FW 3.1.2 - Blacksn0w via Blackra1n - [Windows/Mac OS X] Destiny Unlock 0 20-12-09 22:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:14.