//

iPhone 3G/3GS: Blacksn0w voor firmware 3.1.2 - Verzameltopic

iPhone 3G/3GS: Blacksn0w voor firmware 3.1.2 - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door streamhosting Ik heb een ander Modemfirmware op staan kan het ook op deze 05.12.01 firmware de unlockcode doen.?? Neen, voor baseband ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #401  
Oud 19-05-10, 14:53
WDS001's schermafbeelding
WDS001 WDS001 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.0.2
• 9.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: New York, NY
Berichten: 5.493
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door streamhosting Bekijk bericht
Ik heb een ander Modemfirmware op staan kan het ook op deze 05.12.01 firmware de unlockcode doen.??
Neen, voor baseband 05.12.01 is nog geen unlock mogelijk.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #402  
Oud 26-05-10, 01:06
emre_nll emre_nll is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 27
Standaard

Hoi allemaail

iPhone 3gs baseband 05.11.07 jailbreaked met blackra1n maar na snow blijft het nog steeds simlocked
iemand een oplossing ?
  #403  
Oud 28-05-10, 14:12
aaifone aaifone is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 160
Standaard

Blackra1n is alleen de jailbreak.

Unlocken doen je door in cydia de repository repo666.ultrasn0w.com toe te voegen en dan ultrasn0w te dowloaden. Succes.
  #404  
Oud 29-05-10, 00:08
emre_nll emre_nll is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 27
Standaard

Thanks aaifone het is gelukt
  #405  
Oud 05-06-10, 16:01
DJappie DJappie is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Groningen
Berichten: 7
Standaard

Het lukt me niet om custom 3.1.3 te unlocken, telkens als ik via cydia blacksnow draai, loopt de telefoon weer vast! Iemand enig idee?
  #406  
Oud 05-06-10, 19:01
aaifone aaifone is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 160
Standaard

Zie hier:

Blacksnow rc2 not working on 3.1.3 with custom firmware
  #407  
Oud 10-06-10, 15:00
affitnl affitnl is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 2
Standaard

Hoi Allemaal,

Tervergeefs probeer ik een Iphone 3G 3.1.2. Baseband 05.11.07 te unlocken, mijn probleem is dat de Wi-Fi stuk is (hardware probleem).

Wat heb ik geprobeerd:

iREB v3.1.2 van iH8Sn0w gebruikt om te restoren via iTunes, heb zowel een custom 3.1.2 firmware gebruikt als een originele 3.1.2 firmware.

Heb na het installeren van deze firmwares heb ik de iphone gejailbreaked met blackra1n RC3 en de volgende unlock tutorial gevolgd.

Unlock iPhone 3G 3GS Offline Blacksn0w Without Wi-Fi Cydia | Blacksn0w

(samengevat, 2 bestanden - blacksn0w - in iphone root kopieren met diskaid)

Echter blijft de iphone bij het opnieuw opstarten hangen op apple logo. Heb tevens een t-mobile simkaart geleend en deze geprobeerd, echter krijg ik geen enkel signaal.

De signaal indicator geeft 1 streepje aan en onderneemt geen actie tot verbinden, ook niet na vliegtuigmodus aan/uit te zetten.

Tevens heb ik alle instellingen (zowel netwerk instelling, als alle inhoud gewist). Hierbij krijg ik nog steeds geen signaal met t-mobile.

Wat kan ik nog meer doen om dit beestje weer unlocked te krijgen? Custom firmware naar 3.1.3 en dan weer blackra1n + t-mobile sim proberen om blacksn0w te downloaden?)

Als iemand ideeën heeft hoor ik dit graag.
  #408  
Oud 11-06-10, 20:07
affitnl affitnl is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 2
Standaard

Helaas geen antwoord mogen ontvangen, maar heb het opgelost. Voor mensen die met Wi-Fi problemen kampen en graag hun iphone 3g baseband 05.11.07 willen unlocken. Dit is wat ik gedaan heb:

- PC opschonen, verwijder itunes via configuratiescherm. Verwijder alle itunes bestanden in zowel program files als document and settings mappen.
- Download iTunes 9.03.15 (op google zoeken naar itunes old)
- Installeer iTunes helemaal opnieuw en mogelijk ook Quicktime.

Ga naar: Jailbreak iPhone 3.1.2 Firmware with blackra1n RC3 | Redmond Pie

- Download de officiele 3.1.2 firmware van apple
- Zet je iPhone in DFU mode en restore naar originele firmware 3.1.2 van apple

Ga naar: iH8sn0w.com | Jailbreak your iPod touches and iPhones

- Download iReb

Ga naar: iH8sn0w.com | Jailbreak your iPod touches and iPhones

- Download sn0wbreeze versie 1.2

Open sn0wbreeze, selecteer de originele 3.1.2 firmware (ipsw bestand) en kies Expert mode, klik hier op Menu Item "Unlocks" en selecteer BlackSn0w (zorg dat er een vinkje voor komt te staan).

Klik als laatste op IPSW en klik volgen pijltje, sn0wbreeze bakt nu een Custom Firmware met BlackSn0w al voorgeinstalleerd.

Zet je iPhone met originele 3.1.2 firmware reeds geinstalleerd weer in DFU mode. Sluit iTunes en open iReb. Klik hier op iPhone 3G, het programma moet nu een foutmelding geven en je iPhone zal een wit scherm krijgen.

Dit witte scherm is belangrijk, heb je dit niet zul je fouten 1600/1604 e.d. krijgen bij het restoren naar een custom firmware.

Krijg je geen wit scherm? Probeer het op een andere pc / installeer iTunes opnieuw / probeer je iPhone opnieuw in DFU mode te zetten. Geef niet op!

Heb je het witte scherm? Start iTunes, druk de shift toets in en klik op herstellen, selecteer het .ipsw bestand dat je met sn0wbreeze gebakken hebt. Nu zal iTunes je iPhone herstellen, na het opnieuw opstarten is deze simlockvrij en klaar voor gebruik!
  #409  
Oud 14-06-10, 09:23
RoyW RoyW is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 25
Standaard

deze werkt nu ook op iOS 4:

http://www.iphonehacks.com/2010/06/blacksn0w-rc2-released-to-unlock-ios-4.html
  #410  
Oud 14-06-10, 09:25
RoyW RoyW is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 25
Standaard

deze werkt nu ook op iOS 4:

blacksn0w rc2 released to unlock ios 4
  #411  
Oud 17-06-10, 17:15
koekwous koekwous is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 29
Standaard Vastloper na unlock blacksn0w

Ik ben al meerdere dagen bezig om mijn iPhone te jb'en en unlocken.
In november 2009 heb ik een custom activated firmware erop gezet en unlocked met blacksn0w, dit heeft tot een paar dagen geleden altijd goed gewerkt!

Het probleem begon toen mijn iPhone vastliep, ik opnieuw moest opstarten en hij bleef hangen bij het apple logo.

Het is me weer gelukt om een custom activated firmware 3.1.2(7D11) erop te zetten, en ik heb nu in feite gewoon een iPod. De modem firmware is ook niet veranderd en nog gewoon 05.11.07. Alles werkt naar behoren behalve dat ik natuurlijk niet kan bellen.

Via cydia voeg ik blackra1n.com toe en installeer de blacksn0w unlock, dit gaat ook allemaal goed en hij geeft ook aan dat ie aan het zoeken is naar een netwerk.

Nu wil ik de iPhone opnieuw opstarten, maar blijft hij weer hangen bij het apple logo. Opstarten voordat de unlock is toegepast lukt wel gewoon.

Heeft iemand een oplossing voor mij?

Gr. KoeK
  #412  
Oud 20-06-10, 23:54
psvu2 psvu2 is offline
• iOS 9.1
• 9.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Nijmegen
Berichten: 95
Standaard

Ik heb 3G firmw 3.1.2. baseband 05.11.07
Kan ik dadelijk 4.0 gebruiken, en jailbreaken wil hem wel unlocken aangezien ik bij Vodafone zit?
Heb ook een Wi-Fi probleem maar met prepaidd kaartje kan ik ultrasnow downloaden
__________________
Www.twitter.com/psvu2
  #413  
Oud 21-06-10, 11:06
danielpattiata danielpattiata is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koekwous Bekijk bericht
Ik ben al meerdere dagen bezig om mijn iPhone te jb'en en unlocken.
In november 2009 heb ik een custom activated firmware erop gezet en unlocked met blacksn0w, dit heeft tot een paar dagen geleden altijd goed gewerkt!

Het probleem begon toen mijn iPhone vastliep, ik opnieuw moest opstarten en hij bleef hangen bij het apple logo.

Het is me weer gelukt om een custom activated firmware 3.1.2(7D11) erop te zetten, en ik heb nu in feite gewoon een iPod. De modem firmware is ook niet veranderd en nog gewoon 05.11.07. Alles werkt naar behoren behalve dat ik natuurlijk niet kan bellen.

Via cydia voeg ik blackra1n.com toe en installeer de blacksn0w unlock, dit gaat ook allemaal goed en hij geeft ook aan dat ie aan het zoeken is naar een netwerk.

Nu wil ik de iPhone opnieuw opstarten, maar blijft hij weer hangen bij het apple logo. Opstarten voordat de unlock is toegepast lukt wel gewoon.

Heeft iemand een oplossing voor mij?

Gr. KoeK
dit probleem heb ik ook gehad.
Zoek naar Blacksn0w RC 2 en dan doet hij het perfect..

Repo: Cydia.pushfix.info (volgens mij)
  #414  
Oud 21-06-10, 12:46
koekwous koekwous is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 29
Standaard

Bedankt voor je reactie, ik heb de unlock toegepast.
De iPhone loopt al niet meer vast bij het opstarten, maar is nu ontzettend traag geworden en ik krijg nog steeds geen bereik. Hij zegt wel dat ie zoekt om netwerk linksbovenin.

Zal het nog even met een andere firmware proberen.
  #415  
Oud 21-06-10, 13:03
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

// Topics samengevoegd
__________________
Voor vragen, zie allereerst onze handige zoekfunctie!
Wiki:
Begrippen Wiki: Handleidingen
  #416  
Oud 22-06-10, 16:11
stanley1990 stanley1990 is offline
• iOS 5.0
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 4
Standaard

Een vraag over unlocken, ik heb een iphone uit amerika. Inmiddels ben ik al 3 keer weer naar de winkel geweest omdat het ook mijn eigen fout was met cydia. Maar mcocht ik nu vastlopen he, Hoe kan het beste alles weer terug erop zetten zonder dat hij gelocked is, want heb het wel eens geprobeerd met Blackrain maar lukte niet.
Ik heb nu versie 3.1.2 erop staan.'
Thanxs
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: Unlock Ultrasn0w voor iPhone 4, 3GS en 3G is er! - Verzameltopic WDS001 Unlock 183 26-08-13 17:26
iPhone: Jailbreak voor iPhone 3G, iPhone 3GS en iTouch 2 met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 213 13-11-10 12:32
Wi-Fi-problemen na Blacksn0w - Verzameltopic RuttieBARCA Unlock 66 23-04-10 01:06
Unlock - iPhone 3G/3GS - FW 3.1.2 - Blacksn0w via Blackra1n - [Windows/Mac OS X] Destiny Unlock 0 20-12-09 22:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:15.