iPhone 3G/3GS: Blacksn0w voor firmware 3.1.2 - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door egoovy Die is er nu nog niet. Heb ik al in een eerdere post aangegeven. Lees even de blog van het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ha, my cup of tea.. Iphone oid..
Ik ben de Trotse bezitter van een zwarte 3GS en ben zeer tevreden met de werking. Welnu, mijn telefoon liep vast na een update in Cydia vlak nadat Apple is gestopt met het signeren van de 3.1.2 FW. Uiteraard niet op het knopje; Make my life easier geklikt toen het nog kon dus geen SHSH file. Uiteraard was ik ook niet zo stom om meteen de nieuwste BB + FW er op te zetten dus ik zit nog Safe. De situatie is alsvolgt, ik ben in staat om er de volgende FW Files op de installeren: Custom FW: 3.1.2 BB: 05.11.07 Activated. Custom FW: 3.1.2 BB: 05.11.07 Non Activated. Custom FW: 3.1.3 BB: 05.11.07 Activated. Custom FW: 3.1.2 BB: 05.11.07 Non Activated. Official FW: 3.1.3 BB: 05.12.01 Non Activated. Het is een T-Mobile Iphone gekocht via marktplaats en ik gebruik hem met een software unlock op het Vodafone netwerk. Complex. Alle custom Fw files hierboven genoemt zijn jailbroken, Cydia is dus geïnstalleerd en mijn Iphone werkt prima. Het gaat pas fout als ik de Unlock wil installeren met Blacksn0w. Exact het zelfde scenario als hierboven omschreven vind plaats. Hij loopt vast aan het einde van de install. Hierna boot de telefoon alleen nog maar met het Alod. Restoren is natuurlijk mogelijk. Hebben jullie advies? Als het moet kan ik aan een T-mobile sim komen, no problem. In afwachting van jullie reactie.. Groeten |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Frustrerend is dat je weet dat de BB 05.11.07 te unlocken is. Helaas loopt het met de custom FW files die ik geprobeerd heb mis op sn0w. Iemand ideeën? Laatst gewijzigd door Noslle; 24-02-10 om 22:21. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Bedankt voor de goede reactie, eindelijk gaat het weer ergens over. De officiële unlock is absoluut een optie, deze kost op dit moment voor mij € 70 eurootjes, geen probleem dus. Waarom ik dit forum aanschrijf is dat ik toch nog naar een alternatief zoek om de iphone te voorzien van een software unlock, niet alleen ik maar ook een hoop andere mensen zitten met dit problemen. Graag zou ik ervaringen van mensen horen die technisch kunnen verklaren waarom het niet functioneert en wat we hier aan kunnen doen. Usb debug tools, aanpassingen op file system niveau waarmee we kunnen kunnen debuggen etc etc.. Zodra we kunnen vaststellen wat het verschil tussen de official en de custom FW is zijn we bijvoorbeeld al een stap verder..
Dat er wordt gewacht met het uitbrengen van een unlock tot de release van de nieuwe iphone daar kan ik niet meer dan sympathie voor opbrengen. Alhoewel aan de andere kant zouden de geruchten van een mogelijke unlock al genoeg moeten zijn voor apple om alsnog een software update te plannen met het nieuwe toestel. Anyway, to the point: Een custom FW 3.1.2 unactivated dumpen, hem daarna activeren met een t-mobile sim in Itunes en dan unlocken met Sn0w heeft nog niet gewerkt, althans niet op de FW files die ik tot dusver heb geprobeerd. Als je een tip heb voor een potentiële treffer, een geschikt FW 3.1.2 custom bestand dan hou ik me aanbevolen.. (Net als een hoop andere mensen) Als ik er 1 vind die werkt zal ik hem aanbieden als Mirror. Een update van Geohot voor 3.1.3 / 5.11.07 zie ik niet gebeuren, i don't trust that guy. Wat zou de wereld toch mooi zijn als alles vrij toegankelijk was. open source bv. nee hoor apple maakt een geweldig toestel, biedt geweldige support, zolang je maar wel aan hun eisen voldoet en overal voor betaald :S.. Laatst gewijzigd door Noslle; 25-02-10 om 00:14. |
|
|||
|
|||
Hallo, Ik heb m'n iPhone 3G (jailbreak+unlock met Blackra1n) per ongeluk geupdate naar de officiele FW 3.1.3 en kan nu helemaal niet meer in de iPhone komen, anders dan een iTunes scherm en nood oproep.
Ben nu al een week bezig met pogingen om hem te herstellen, maar tot nu toe geen sukses ik begrijp dat ik hem, altans voorlopig niet meer kan unlocken, maar zou hem toch ten minste weer moeten kunnen activeren. Ik heb al herhaaldelijk een restore naar 3.1.2 geprobeerd, maar krijg telkens de melding dat er geen restore mogelijk is. De iphone in 1,5 jaar geleden in China gekocht waar hij ook de jailbreak en unlock is gedaan. Ik heb zelf met sukses daarna geupdate naar 3.0 en met redsn0w opnieuw een jailbreak en unlock uitgevoerd en daarna ook naar 3.1.2 met Blackra1n. Maar nu zit ik dus volkomen vast. Wat kan ik nog doen om hem ten minste weer aan de praat te krijgen? Alvast bedankt! Ron |
|
|||
|
|||
Ik heb een 3GS FW 3.0.1., toentertijd unlock/jailbreak met redsn0w.
Als ik nu wil updaten (herstel in iTunes) naar 3.1.2, krijg ik een foutmelding na de ''check bij Apple'' in iTunes. Wat doe ik fout? Is dit wel de juiste methode voor mij, aangezien mijn iPhone al gejailbreakt en unlocked is. Beetje confused, sorry... |
|
|||
|
|||
Apple signeert geen 3.1.2 firmwares meer.
Aangezien je al gejailbreaked was, heb je toen je SHSH blobs op Sauriks gezet? (in Cydia: make life easy). Indien zo, kun je de apple check omzeilen door je hosts file aan te passen. Gebruik even de search van dit forum en zoek op gs.apple.com, dan vind je het wel. Heb je dat niet gedaan en MOET je nu andere SW op je iphone hebben, dan kun je wel eens hele harde pech hebben en verplicht zijn naar 3.1.3 te gaan via de officiele weg. |
|
|||
|
|||
Het is me uiteindelijk gelukt om de orginele 3.0 terug te zetten zoals beschreven door Jay freeman (Saurik).
Helaas kan ik geen unlock uitvoeren om dat BB 05.12.01 erop staat Zou nu willen weten of het ook mogelijk is om 3.1.2 er weer op te zetten, dan kan ik mijn laatste backup weer terug zetten wat nu niet lukt omdat iTunes de melding geeft dat ik een oude FW heb en de backup met een nieuwere is gemaakt. Graag een hint of dit en hoe ik dit kan realiseren. bedankt, Ron |
|
|||
|
|||
De bb krijg je daar niet mee terug die blijft zo , waarom zou je naar 3.1.2 terug willen ??
|
|
|||
|
|||
Omdat ik mijn backup niet terug kan zetten met 3.0 en ik begrijp dat ik 3.1.3 niet kan Jailbreaken, of is dat toch mogelijk met Blackra1n? Daarom wil ik ik liever naar 3.1.2 en dan maar wachten tot er een unlock beschibaar komt voor BB 05.12.01
|
|
|||
|
|||
Citaat:
"If you really truly feel that you need to update, this version creates a custom 3.1.3 IPSW for you to restore to on your iPhone 2G, iPhone 3G, iPhone 3GS with early bootrom, iPod touch 1G, and iPod touch 2G with early bootrom. If you don’t know if you have an early bootrom or not, please avoid updating until you learn more. You don’t need to be pre-jailbroken on anything but the iPod touch 2G early bootrom. And really for that device, it’s faster and easier to use redsn0w 0.9.4 as mentioned in our last post. For that matter, if you have an ipt1g, iphone2g, or iphone3g(and don’t need an unlock), you should use redsn0w too (but version 0.9.3). It’s faster and you won’t have to go through a full restore process (just do an update then run redsn0w, pointing it at 3.1.2 FW instead of 3.1.3)." |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Klopt unlock is nog niet verkrijgbaar omdat de baseband blijft op 5.12
|
|
|||
|
|||
Ik heb een iphone 3 gs firmwalle 3.1.2 ik wil hem ok jealbraken maar ik wil mij gegevens wel eerst opslaan als ik hem later wil herstelen dat die erop komt.wil mij hier iemand duidelijke handleiding geven dat ik weet precies wat ik moet doen als het mis haat dat ik hem terug kan zetten.
al vast bedankt |
|
|||
|
|||
Hey mensen,
Ik heb vandaag een 3g via schotland gekregen. Na het installeren van Fw 3.1.2 ( met ondertussen foutmelding 1015) heb ik blackrain toegepast. Verliep allemaal volgens beschrijving! Telefoon op nederlands ingesteld enzo, maar ik heb nu geen ontvangst met m'n HI simkaart. Kan ook nergens netwerk instellingen vinden op de telefoon. Iemand enig idee waar ik dat moet veranderen? |
|
||||
|
||||
blacksnow nog draaien voor je unlock
|
|||
|
|||
Is unlocken 3GS echt zo simpel?
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Unlock Ultrasn0w voor iPhone 4, 3GS en 3G is er! - Verzameltopic | WDS001 | Unlock | 183 | 26-08-13 17:26 |
iPhone: Jailbreak voor iPhone 3G, iPhone 3GS en iTouch 2 met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 213 | 13-11-10 12:32 |
Wi-Fi-problemen na Blacksn0w - Verzameltopic | RuttieBARCA | Unlock | 66 | 23-04-10 01:06 |
Unlock - iPhone 3G/3GS - FW 3.1.2 - Blacksn0w via Blackra1n - [Windows/Mac OS X] | Destiny | Unlock | 0 | 20-12-09 22:54 |
|
|