iPhone 3G/3GS: Blacksn0w voor firmware 3.1.2 - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door MisunderstoodMastermind Ik heb het volgende probleem met mijn iPhone: Allereerst: De iPhone heeft de volgende specificaties: iPhone 3GS 16gb Firmware: 3.1.2 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
maar op dit moment lijkt ook dat niet meer te werken bij mij maar zit al 3 maanden met dit probleem en niemand kan mij helpen helaas.... |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Blackra1n om te jailbreaken en Blacksn0w om te unlocken en opnieuw geen netwerk en Wi-Fi ...... Herstel netwerkinstellingen ..... nog steeds geen verbetering .....herstel alle instellingen ...... alles OKIDOKI. succes
|
|||
|
|||
Citaat:
maar toen installeerde ik sbsettings en ja dan moet je iphone rebooten.....:'( dus nu weer terug bij af ben ik waarschijnlijk weer een paar dagen bezig om hem 2 uur aan de praat te krijgen waarnaar die er tog weer mee stopt... |
|
||||
|
||||
als ie om herstel vraagt hoef je eigelijk alleen maar blackrain te draaien om hem weer te starten .
edit : dacht dat je 3Gs had
|
|||
|
|||
ik las overal dat het zo makkelijk was en ook nog eens goed werkt,
dus ik ben ook maar aan de slag gegaan. Maar toen mn iPhone automatisch rebootte, Nadat ik blackrain geinstaleerd had, klikte ik op het blackrain icoontje, en gaf ie aan dat er geen verbinding meer was. en inderdaad, ik had geen enkele steepje verbinding, en ook 3G deed het niet meer. is er nog geen oplossing voor dit probleem? en is er iemand hier met telfort die het wél gelukt is? |
|
||||
|
||||
en na blacksnow gaf ie nog steeds niks aan ¿¿
|
|
|||
|
|||
Citaat:
mijne zegt ALTIJD "geen service" en soms komt die op het idee om te zoeken maar dan komt die al snel tot de "geen service" conclusie.... ff serieus nee bij mij werkt het ook niet heel soms wel eens maar dat houdt die nooit langer dan een dag vol.... |
|
|||
|
|||
je hebt 3G nodig om blacksnow te installeren
Citaat:
1. de simkaart eruit halen 2. vliegtuigmodus aanzetten 3. de sim kaart er in terug doen 4. de vliegtuigmodus uitschakelen 5. niet aan de iPhone komen en wachten, en als er niks gebeurt weer bij stap 1beginnen? of moet het anders? en doet ie het dan totdat je de telefoon uitzet? |
|
||||
|
||||
[quote=gon1234abcd;402159]je hebt 3G nodig om blacksnow te installeren
kon volgens mij toch ook via Wi-Fi ¿¿ |
|
|||
|
|||
Citaat:
"geen simkaart geinstalleerd" wegklikken vliegtuig modus aan na ong. 2 sec simkaart erin vliegtuig modus uit niks meer doen (ook de waarschuwing "geen simkaart geinstalleerd" niet weg klikken) dan wachten tot die het doet of tot die "geen service" zegt en dan weer opnieuw als die het niet doet... zo doe ik het tenminste en dat is tot nu toe de enige manier hoe ik resultaat boek.... |
|
|||
|
|||
[QUOTE=ThaBudz;402161]
Citaat:
dus gewoon via Wi-Fi doen dat MOET het altijd doen tenzij je Wi-Fi kapot is... |
|
||||
|
||||
idd Wi-Fi werkt altijd , anders zou de touch ook niet zo populair zijn .
|
|
|||
|
|||
het duurt geloof ik erg lang voordat er "geen service" staat. misschien wel 5 tot 10minuten geloof ik, klopt dat?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
oke
en what about mn smsjes die ik nu niet kan ontvangen? worden die gewoon als ik weer verbinding heb naar mn mobiel verzonden? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Nu zit ik me helemaal te vergapen op de grootste iphone forum van NL en er is niemand die het volgende roept: Push Notification Fix. Zet dat er maar eens op via Cydia en klaar zijn de problemen met Wi-Fi.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
is hier ook maar 1 iemand die problemen heeft met Wi-Fi dan? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik reageerde hierop en dat was mijn laatste mailtje die ik kreeg op deze abonnement. Dus ja, er is inderdaad 1 iemand die last heeft met Wi-Fi. |
|
|||
|
|||
eerst lukte het me wel om het tot zover te krijgen dat er "geen simkaart" staat. maar sinds een uurtje geleden komt de melding "simlock actief [ok] [ontgrendel]" er gelijk achteraan, en staat er linksbovenin "simlock". wat nu?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Unlock Ultrasn0w voor iPhone 4, 3GS en 3G is er! - Verzameltopic | WDS001 | Unlock | 183 | 26-08-13 17:26 |
iPhone: Jailbreak voor iPhone 3G, iPhone 3GS en iTouch 2 met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 213 | 13-11-10 12:32 |
Wi-Fi-problemen na Blacksn0w - Verzameltopic | RuttieBARCA | Unlock | 66 | 23-04-10 01:06 |
Unlock - iPhone 3G/3GS - FW 3.1.2 - Blacksn0w via Blackra1n - [Windows/Mac OS X] | Destiny | Unlock | 0 | 20-12-09 22:54 |
|
|