iPhone 3G/3GS: Blacksn0w voor firmware 3.1.2 - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door tirik Mijn iphone 3G had fw2.2 erop staan, gister heb ik deze geupdate met itunes naar 3.1.2 en daarna heb ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
voer in bij cydia www.blackra1n.com daarna blacksn0w kiezen en installeren |
|
|||
|
|||
kan niet bellen
Hallo allemaal,
Ik heb een 3G, Na het installeren van 3.1.2 versie en daarna de jailbreak met blackra1n kan ik niet bellen. Ik kan wel mijn sim code invoeren maar daarna vind hij mij Hi netwerk niet? Iemand enig idee wat ik verkeerd heb gedaan? vr gr richard |
|
||||
|
||||
Toevallig niet vergeten unlocken met Blacksn0w?
|
|
|||
|
|||
dat heb ik idd nog niet gedaan maar ben nu aan het zoeken naar waar ik deze kan downloaden
|
|
||||
|
||||
//Discussies samengevoegd.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nog even een vraag, in welk deel van cydia moet ik dit zoeken want ik kan hem nergens vinden
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb nog een 3G liggen (niet simlocked), als ik die nou herstel maar 3.1.2 en dan daar de certificaten overbreng naar mijn 3GS, ben ik dan van mijn pushberichtgeving problemen af?
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Moet ik mijn 3gs jailbreaked met blackrain RC 1 updaten naar RC 3 om blacksnow (unlock) te laten werken? Zo ja, de update van RC 1 naar RC 3, is dat gewoon net zo simpel als toen ik hem voor het eerst gejailbreaked heb? |
|
||||
|
||||
Dat hoeft niet, je kan Blacksn0w ook uit Cydia halen (zie post 1).
|
|
|||
|
|||
Ok, nou dat klinkt vrij simpel behalve dat ik hem via cydia (nog) niet kan vinden.
Moet ik een URL toevoegen om hem te kunnen vinden? En stel wat zouden voor mij de voordelen zijn om hem wel te updaten met RC 3 |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door WDS001; 15-11-09 om 14:00. |
|
|||
|
|||
Ja ik heb het gevonden, het is voor mij nogal moeilijk dit allemaal en ben vrij voorzichtig in de dingen die in instal, dus ik wil het wel zeker weten van te voren, bedank voor je hulp WDS!
|
|
|||
|
|||
Mijn iPhone draait al wel 3.1.2 maar met een custom versie waar nog de 04.26.08 baseband in zit.
Dat omdat ik 'm ook unlocked moet hebben. Nu wil ik de baseband ook updaten i.v.m. verbeteringen die er zouden zijn voor Wi-Fi en bluetooth. iTunes zegt natuurlijk dat ik al de nieuwste firmware 3.1.2 heb. Dus lijkt mij dat ik eerst een backup maar met iTunes en dan via herstellen de 3.1.2 versie met bijbehorende baseband er wel op krijg. Dan met Blackra1n jailbreaken en met Blacksn0w unlocken. Gaat allemaal dus wel lukken, maar........... Heeft iemand een idee hoe ik met zo min mogelijk werk en tijd alle apps weer terug kan zetten? Kan ik na de herstel, break en unlock actie m'n reservekopie terug zetten en heb ik dan alles weer terug? Hopelijk is mijn verhaal te volgen en heeft iemand goede raad. Thx. Dedolk |
|
|||
|
|||
Ook hier graag wat hulp,..
Ik heb twee toestellen (usa) die de laatste software hebben, jailbraked op mac met blackra!n, voor unlock blacksnow gebruikt uit de blackra!napp, alles verloopt zonder problemen, alleen vinden de toestellen geen carrier. De pincode wordt gevraagd, simcard wordt unlocked, maar er komt geen gsmsignaal binnen. Gegevens: 1/ 3G, soft 3.1.2, modem 05.11.07, SN: 889057E....., model MB046LL 2/ 3GS, soft 3.1, modem 05.11.07, SN: 87929U......, model MB716LL Alle hulp is uiteraard welkom! UPDATE: de 3gs welkt na het downloaden van blacksnow uit cydia (met blackrainrepo) Laatst gewijzigd door Den_Beiren; 15-11-09 om 17:32. |
|
|||
|
|||
Iphone 3.G, 3.1.2. met modemfirmware 05.11.07 ge-jailbraikt en ge-unlocked met blackrain, alles lijkt goed gegaan te zijn maar hou aanbieder 5.0 in de Iphone en heb soms slechts 1 minuut bereik om daarna "geen service" weer te geven. Iemand een idee?
|
|
|||
|
|||
HIER JUIST HETZELFDE
ALLES WERKT BUITEN DE UNLOCK IK ZIE DE NAAM VAN MIJN PROVIDER MAAR IK KRIJG GEEN SIGNAAL 3G, soft 3.1.2, modem 05.11.07 model MB489NF CARRIER 5.0 HELP Laatst gewijzigd door iScorpio; 16-11-09 om 21:14. Reden: Volgende keer netje hoofdletters/kleine letters gebruiken! |
|
||||
|
||||
En ook ik ga mij nu maar eens melden. Hier een buitenlandse 3G. Alles verloopt zoals het hoort, maar blijf de melding "geen service" houden. Over Wi-Fi lukt alles wel, kan ook alle programma's installeren enz enz.
Heb nu echt heel veel dingen geprobeert. Meerdere malen opnieuw 3.1.2 geinstalleerd, meerdere malen laten sneeuwen. Opnieuw opstarten, vliegtuigmodus aan/uit, alles herstellen naar fabriekswaarden. Niets schijnt te werken, terwijl dit echt niet mijn 1e toestel is die ik jb Ik weet het niet meer en denk dat het hem toch zit dat blacksn0w niet werkt voor alle toestellen. Maar misschien heeft iemand nog een idee die nog niet is genoemd |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Unlock Ultrasn0w voor iPhone 4, 3GS en 3G is er! - Verzameltopic | WDS001 | Unlock | 183 | 26-08-13 17:26 |
iPhone: Jailbreak voor iPhone 3G, iPhone 3GS en iTouch 2 met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 213 | 13-11-10 12:32 |
Wi-Fi-problemen na Blacksn0w - Verzameltopic | RuttieBARCA | Unlock | 66 | 23-04-10 01:06 |
Unlock - iPhone 3G/3GS - FW 3.1.2 - Blacksn0w via Blackra1n - [Windows/Mac OS X] | Destiny | Unlock | 0 | 20-12-09 22:54 |
|
|