iPhone 3G/3GS: Blacksn0w voor firmware 3.1.2 - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door ThaBudz moet lukken , ik kreeg in eerste instantie ook dat ie niks vond met geen enkele sim en na reboot ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Toch blijft de iPhone met een simlock zitten, als ik eerst source blackra1n.com heb toegevoegd en vervolgens de blacksn0w RC1 die daarbij zit heb geïnstalleerd. Heeft iemand hier een andere oplossing voor dan de telefoon compleet te herstellen met iTunes en dan blackra1n.exe uit te voeren? |
|
||||
|
||||
Herkent iTunes de iPhone nog wel? Je kan altijd de firmware herstellen en de backup vanuit iTunes terug zetten. Maar daar hebben we andere topics voor om die problemen te behandelen
|
|||
|
|||
Citaat:
ja dat weet ik, maar ik probeer dus eigenlijk de iPhone vanuit cydia te unlocken, maar dat wil dus niet lukken..... een oplossing? |
|
|||
|
|||
Nee, zover komt ik dus nog niet. Ik krijg niet het 'plugin to itunes' logo, maar de bootscreen die je daarvoor krijgt, dus het apple logo. Daar staat nu zo'n rondje bij (want rond hoort te draaien).
|
|
||||
|
||||
Probeer eens de Home-button en Lock-button ingedrukt te houden totdat het Apple-logo verschijnt (Hard Reset) en de iPhone opnieuw opstart.
|
|
|||
|
|||
Dit inmiddels meerdere malen geprobeerd, maar na enkele minuten komt het rondje er dan bij te staan, waarna deze vastloopt.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
KPN |
|
||||
|
||||
Proberen of je de iPhone in DFU mode kan krijgen en dan via iTunes de firmware opnieuw herstellen. Lees (en zoek) op dit forum even over DFU
|
|
|||
|
|||
Komt de carrier logo nu ook weer terug met de laatste baseband versie?
|
|
|||
|
|||
Hier een duidelijke uitleg om te jailbreaken en unlocken!
iClarified - iPhone - How to Jailbreak and Unlock Your iPhone 3G, 3GS Using BlackSn0w [Windows] |
|
|||
|
|||
Ik heb hier een 3G met 3.0.1 (7a400) met modemfirmware 04.26.08.
Als ik hem upgrade naar 3.1.2 word dan je modemfirmware automatisch 05.11.07 En dan kan ik hem dus eindelijk unlocken??
|
||||
|
||||
Citaat:
Klopt helemaal |
|
|||
|
|||
Citaat:
+ moet ik hem draaien met of zonder mijn hi simkaart? Laatst gewijzigd door hean; 03-11-09 om 23:18. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
oke, dus zonder code, maar nu is mijn vraag kan ik blacksnow gewoon toevoegen via cydia als mijn iphone is gejailbreaked via pwnagetool?
|
|
||||
|
||||
Het jailbreaken lukt me maar hij pakt mn 'Hi' simkaart niet. Hij zoekt heel even naar netwerk maar komt na 10 seconden weer met 'simlock actief'.
Jailbreak gedaan en daarna cydia + snow geinstalleerd. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb even 2 vraagjes die ik nergens in dit topic ben tegengekomen:
- Ik heb zojuist mijn iPhone 3GS unlocked met blacksn0w op 3.1.2. Ik had nog blackra1n al op mijn telefoon staan vóór 18:00 (RC2). Nu heb ik een upgrade van blackra1n gedaan op mijn iPhone zelf. Betekend dit dat deze opnieuwe gejailbreakt wordt incl. official tehtering (RC3)? Of moet ik daar op een andere manier aan komen? - Ik heb een 3GS van na week 40 wat betekend dat ik een nieuwe bootrom heb en ik mijn telefoon steeds opnieuw moet jailbreaken zodra deze uit is geweest. Verlies ik hiermee niet mijn unlock (en mijn gegevens)? Of ik kan ik hem probleemloos blijven jailbreaken als hij perongeluk een keer uitvalt? Hoop dat iemand me hierbij kan helpen! Alvast bedankt! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb wel even moeite gehad om Blacksn0w te installeren. Hij gaf een paar error meldingen maar na een paar keer pakte hij 'm en ging de rest vanzelf. Succes |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4: Unlock Ultrasn0w voor iPhone 4, 3GS en 3G is er! - Verzameltopic | WDS001 | Unlock | 183 | 26-08-13 17:26 |
iPhone: Jailbreak voor iPhone 3G, iPhone 3GS en iTouch 2 met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 213 | 13-11-10 12:32 |
Wi-Fi-problemen na Blacksn0w - Verzameltopic | RuttieBARCA | Unlock | 66 | 23-04-10 01:06 |
Unlock - iPhone 3G/3GS - FW 3.1.2 - Blacksn0w via Blackra1n - [Windows/Mac OS X] | Destiny | Unlock | 0 | 20-12-09 22:54 |
|
|