//

iPhone 3G/3GS: Blacksn0w voor firmware 3.1.2 - Verzameltopic

iPhone 3G/3GS: Blacksn0w voor firmware 3.1.2 - Verzameltopic discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb volledig volgens handleiding proberen mijn 3G@ 3.1.2 050711 via blackra1n en snow te unlocken maar is nog steeds niet gelukt. als ik ipv ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Unlock
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #361  
Oud 06-03-10, 11:59
leppam leppam is offline
• iOS 3.1.2
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Kortenhoef
Berichten: 12
Standaard nog steeds niet simlockvrij...

ik heb volledig volgens handleiding proberen mijn 3G@ 3.1.2 050711 via blackra1n en snow te unlocken maar is nog steeds niet gelukt.

als ik ipv T-Mobile er een KPN of Vodafone simcard in plaats krijg ik nog steeds geen netwerk connectie.

heeft iemand suggesties?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #362  
Oud 06-03-10, 12:59
john wings john wings is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 158
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door john wings Bekijk bericht
Heb een iphone 3g die uit Spanje afkomstig is, dus met een simlock, van een kennis die nog op firmware 2.2 zit met modemfirmware 02.28.00. Ik zou deze willen updaten naar 3.1.2, ik heb een custom firmware hiervan gedownload, kan ik deze gewoon installeren en wat moet ik dan nadien doen om hem te unlocken? Ik wou hem eerst updaten met de originele fw 3.1.2, maar waar kan ik deze vinden? Is deze nog te downloaden nu 3.1.3 uit is. En wat zijn dan de te volgen stappen?

Alvast bedankt voor de reactie.
het is gelukt om hem te updaten naar 3.1.2 en te unlocken. Bedankt aan iedereen die via dit forum geholpen heeft, ik zou het misschien wel gevonden hebben door te zoeken maar het moest snel gaan. Dus bedankt.
  #363  
Oud 06-03-10, 13:24
omehar omehar is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 161
Standaard

iPhone blijft hangen in een loop op apple logo na een poging tot 'herstel netwerkinstelligen'. Mijn FW is 3.1.2 en is opgeslagen volgens cydia. Nu heb ik de instructies voor DFU en restoren gelezen http://www.iphoneclub.nl/60428/handl...1-2-of-eerder/. Wat mij opvalt is dat dit eigenlijk meer bedoeld is om van 3.1.3 naar 3.1.2 te downgraden. Ik heb nu 3.1.2 en daar wil ik op blijven. Is er niet een andere manier om mijn iphone uit de loop te halen, zodat ik niet alles opnieuw hoef te herstellen en terug te zetten?
  #364  
Oud 06-03-10, 15:23
Alex_R6 Alex_R6 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door egoovy Bekijk bericht
Als je hem gekocht hebt met jailbreak heeft de verkoper mogelijk de shsh wel opgeslagen op de server van saurik. Je kunt dat niet meer zien omdat je je jailbreak kwijt bent nu. Contact opnemen met de verkoper is een mogelijkheid om het na te vragen. Een andere mogelijkheid is om zonder meer op goed geluk de procedure te volgen zoals die beschreven is op sauriks website, (deze handleiding vind je ook op dit forum in het nl). Je kunt dan gewoon gaan proberen vanaf fw 3.1.2 tot 3.0 of je kunt restoren. Als het lukt heb je dan een officiele fw terug die je kunt jailbreaken en unlocken. Is even werk, maar het kan lukken

Tweede optie is officieel te unlocken via t-mobile als je iphone oorspronkelijk met t-mobile sim is geleverd aan de eerste eigenaar.

Unlocken is geen optie, want weet niet van welke provider hij is. T-mobile heb ik al geprobeerd dus denk dat het een buitenlands toestel is.

Zal wel eens kijken bij dat sauriks. Baal ontzettend dat ik hem niet kan gebruiken! Bedankt voor de tip en laat wel weten als het gelukt is!
  #365  
Oud 06-03-10, 19:05
beekie beekie is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door omehar Bekijk bericht
iPhone blijft hangen in een loop op apple logo na een poging tot 'herstel netwerkinstelligen'. Mijn FW is 3.1.2 en is opgeslagen volgens cydia. Nu heb ik de instructies voor DFU en restoren gelezen http://www.iphoneclub.nl/60428/handl...1-2-of-eerder/. Wat mij opvalt is dat dit eigenlijk meer bedoeld is om van 3.1.3 naar 3.1.2 te downgraden. Ik heb nu 3.1.2 en daar wil ik op blijven. Is er niet een andere manier om mijn iphone uit de loop te halen, zodat ik niet alles opnieuw hoef te herstellen en terug te zetten?
Computer opnieuw opstarten en weer aansluiten van je iphone wil wel eens helpen
  #366  
Oud 08-03-10, 20:55
kinglouis kinglouis is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 13
Standaard

ik hoop dat er snel iets komt voor de 3.1.3 versie want ik heb nu een ***** abbonement wil me eigen simkaart erin maar krijg het niet voor elkaar ook de jailbreak niet
  #367  
Oud 09-03-10, 12:20
ireneiphone ireneiphone is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 3
Standaard blackra1n

ik krijg blackra1n app niet geinstalleerd op mijn iphone 3g 3.1.3, heb echt alles geprobeerd.
  #368  
Oud 09-03-10, 20:16
pascallis pascallis is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 2
Standaard

Hoi hoi mensen

Weet iemand al een oplossing voor dit? Heb namelijk hetzelfde probleem kan nu alleen maar de telefoon gebruiken als ipod.
  #369  
Oud 09-03-10, 20:29
beekie beekie is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pascallis Bekijk bericht
Hoi hoi mensen

Weet iemand al een oplossing voor dit? Heb namelijk hetzelfde probleem kan nu alleen maar de telefoon gebruiken als ipod.
Of je brengt de firmware terug naar 3.1.2 en jailbreakt met blackra1n of je laat hem op 3.1.3 en gebruikt snowbreeze en jailbreakt zo de iphone alleen unlocken kan nog niet met 3.1.3
  #370  
Oud 10-03-10, 12:33
mrgoolie mrgoolie is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 134
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door beekie Bekijk bericht
Of je brengt de firmware terug naar 3.1.2 en jailbreakt met blackra1n of je laat hem op 3.1.3 en gebruikt snowbreeze en jailbreakt zo de iphone alleen unlocken kan nog niet met 3.1.3
ik dacht dat wanneer je hem op 3.1.3 via snowbreeze bracht de unlock wel ging via blackrain?
  #371  
Oud 10-03-10, 12:52
beekie beekie is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mrgoolie Bekijk bericht
ik dacht dat wanneer je hem op 3.1.3 via snowbreeze bracht de unlock wel ging via blackrain?
Nee dat gaat helaas niet , als je oude bootrom hebt kun je fuzzyband eens proberen om te unlocken , gewoon ff proberen fuzzyband installeren op je iphone je krijgt dan vanzelf te zien als je iphone geschikt is.
  #372  
Oud 10-03-10, 13:12
mrgoolie mrgoolie is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 134
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door beekie Bekijk bericht
Nee dat gaat helaas niet , als je oude bootrom hebt kun je fuzzyband eens proberen om te unlocken , gewoon ff proberen fuzzyband installeren op je iphone je krijgt dan vanzelf te zien als je iphone geschikt is.
ook voor iphone 3GS?
  #373  
Oud 10-03-10, 14:31
haantje85 haantje85 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 30
Standaard

Iedere keer als ik de iPhone opnieuw opstart moet ik eerst mijn gewone beveiligingcode doen en hierna staat er dat er een simlock is en of ik deze wil ontgrendelen dat doe ik en dat werkt met 4x een 0. Hoort dit of heb ik met Blacksnow iets verkeerds gedaan dat ik dit steeds moet doen?
  #374  
Oud 10-03-10, 14:38
beekie beekie is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mrgoolie Bekijk bericht
ook voor iphone 3GS?
Zou je ff moeten googelen of via dit forum moeten bekijken , heb nl zelf geen 3gs
  #375  
Oud 10-03-10, 18:11
spooks spooks is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 2
Standaard

Goedemiddag,

Ik ben helemaal nieuw hier en heb vandaag voor het eerst een iphone inhanden haha nu heb ik hem meteen gejailbreakt met blackra1n is perfect gegaan.
heb versie 3.1.2 (7D11) boot 05.11.07 alleen nu heb ik wel een probleem en dat is dat de telfoon uit gaat ik hem alleen weer aan de praat krijg via dat blackra1
heb ik iets fout gedaan?? want dit is knap vervelend of is hier ook weer een oplossing voor? heb overal gezocht op het forum.

Alvast bedankt voor jullie hulp
Niels
  #376  
Oud 10-03-10, 20:13
beekie beekie is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 21
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spooks Bekijk bericht
Goedemiddag,

Ik ben helemaal nieuw hier en heb vandaag voor het eerst een iphone inhanden haha nu heb ik hem meteen gejailbreakt met blackra1n is perfect gegaan.
heb versie 3.1.2 (7D11) boot 05.11.07 alleen nu heb ik wel een probleem en dat is dat de telfoon uit gaat ik hem alleen weer aan de praat krijg via dat blackra1
heb ik iets fout gedaan?? want dit is knap vervelend of is hier ook weer een oplossing voor? heb overal gezocht op het forum.

Alvast bedankt voor jullie hulp
Niels

De vraag is waarom de telefoon uit gaat , wat is er aan de hand want normaal gaat hij in standby
  #377  
Oud 11-03-10, 07:03
DjEeVee DjEeVee is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 2
Standaard

Hi, goedemorgen/nacht

Ik denk dat spooks hetzelfde onder vind als ik zelf, met mijn Iphone 3GS 16 g. Firmware 3.1.2 (7D11) Hij was unlocked toen ik hem kocht (bangkok) maar na de eerste keer uitzetten, kwam het bekende i-tunes kabeltje weer te voor schijn. Als je dan Blackrain runt unlocked hij weer, maar zodra je reboot (uit en weer aan) gebeurd hetzelfde weer. Ik heb hem daarna eigenlijk niet meer uit gehad, maar kwam het probleem nu weer tegen, toen ik push doctor wilde installeren. Ik krijg na blackrain run, en het opstarten van de telefoon, het blackrain logo niet te zien. Blackrain blijft staan op "waiting for reboot". Alle apps die er waren, ook die van cydia, zijn er nog gewoon, zonder een backup te runnen.. Heeft er iemand enig idee ?
Thanx alvast

Eric
  #378  
Oud 11-03-10, 08:43
spooks spooks is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 2
Standaard

Hij gaat niet uitzich zelf uit, als ik hem aanlaat is er niks aan de hand maar als ik hem opnieuw opstart of eens een keer helemaal uit wil zetten dan start hij dus op in recovery mode en kan ik hem alleen opstarten met blackrain.
  #379  
Oud 18-03-10, 10:33
Dijkzandt Dijkzandt is offline
• iOS 9.2.1
• 9.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 48
Standaard

Dat kan, dan heb je een tethered (ofzo) iPhone. Heb het ergens gelezen, begrijp het niet helemaal, ik weet alleen dat dat dan tethered is. Die start als je je iPhone uit hebt gezet alleen maar op via Blackra1n. Niet uitzetten dus... (Doe ik toch nooit, zou niet weten waarom, duurt een uur voor hij weer aan is...)
  #380  
Oud 23-03-10, 14:45
YiL YiL is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: R'dam
Berichten: 16
Standaard

HelloW,

ik dacht mooi rc2 uit, maar nu wou ik gaan herstellen via itunes ivm wat probleempjes. Maar in de voorafgaande meldingen in dit proces geeft die meteen aan te updaten naar 3.1.3 (dus ook baseband) aangezien ik wil/moet unlocken is dit geen optie.

Ik heb nu de optie gekozen wis iphone en alle instelling.
Is dit dezelfde handeding als herstellen via itunes? beter of misschien slechter?

Ik had namelijk al maanden geen Wi-Fi meer en wegvallende verbinding met vodafone, vandaar deze actie.

Huidige software 3.1.2 met bijbehorende baseband

THNX for the replies.

PS: hoe lang kan in hemelsnaam dat zogenaamde wissen gebeuren?? ben nu al zeker 2,5 uur bezig :S:S

Laatst gewijzigd door YiL; 23-03-10 om 17:08.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4: Unlock Ultrasn0w voor iPhone 4, 3GS en 3G is er! - Verzameltopic WDS001 Unlock 183 26-08-13 16:26
iPhone: Jailbreak voor iPhone 3G, iPhone 3GS en iTouch 2 met iOS4.1 [Windows] - Verzameltopic WDS001 Jailbreak 213 13-11-10 11:32
Wi-Fi-problemen na Blacksn0w - Verzameltopic RuttieBARCA Unlock 66 23-04-10 00:06
Unlock - iPhone 3G/3GS - FW 3.1.2 - Blacksn0w via Blackra1n - [Windows/Mac OS X] Destiny Unlock 0 20-12-09 21:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:47.