Welke apps gebruiken jullie op de iPhone? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik snap vele zaken niet voor wat ze dienen ....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik snap vele zaken niet voor wat ze dienen .
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Heb iphone 2 dagen en : shazam staat er al op, alleen spijtig dat je internet verbinding moet hebben eer je info van liedje doorkrijgt ( is logisch waar zou iphone anders info van halen ) maar toch
Is dit bij fring ook zo? Moet je daar ook internet verbinding bij hebben? |
|
||||
|
||||
Ja dat is bij fring ook.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Is er nergens een overzicht waar alle of bijna alle app staan + de uitleg voor wat ze dienen?
Dit zou wel enorm handig zijn |
|
|||
|
|||
een iPhone zonder internet abbo kan haast niet de iPhone is pas kompleet met internet. trouwens je kunt ook op Wi-Fi hé
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ben eens aan het rondhoren, wil graag bij proximus blijven. Zit daar al meer als 10 jaar. Krijg getrouwheidsbonusse etc. Alleen eens zien hoeveel internet mij hier ga kosten |
|
|||
|
|||
lockinfo ben ik echt een fan van , tot ie betaald werd nu moet ik zooi met winterboard oid instaleren :') dat wil ik heul niet.
|
|
|||
|
|||
Zal paper toss eens proberen ;-)
|
|
|||
|
|||
Ik had een app die het batterij percentage aangaf (rechtsboven in op scherm), maar die ben ik kwijt en weet de naam niet meer. Ik bedoel dan niet de app battery percentage. Die heb ik reeds.
|
|
|||
|
|||
Battery Control Premium misschien?
|
|
||||
|
||||
sbsettings doet het ook
|
|
|||
|
|||
Paper tos ( spelleke )
Labyrinth ( spelleke ) Shazam ( voor muziek ) Wi-Fitrack ( Wi-Fi ;-) ) Colorsplash ( foto's te bewerken ) Photo Funia ( foto's te bewerken ) Moto gp ( nieuws moto gp ) Ihandy Level ( waterpas ) Free Battery ( batterie inhoud ) Ps Mobile ( foto's te bewerken ) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welke autohouder/car kit gebruiken jullie voor de iPhone 4? | pieterjanvh | iPhone accessoires en onderdelen | 137 | 31-08-11 12:46 |
Welke app voor iPad gebruiken jullie als wekker ? | Melvin18 | iPad Apps | 8 | 07-08-11 23:04 |
Muziek: Welke geluidskwaliteit gebruiken jullie ? | darkmanx | Muziek, foto & video | 13 | 13-01-11 16:26 |
Welke Cydia/Icy apps kun je op 3.0 gebruiken? | bheirman | Jailbreak apps en thema's | 190 | 02-08-09 19:17 |
Welke iPhone-only apps raden jullie me aan? | Hostpik | Chat en geruchten | 10 | 15-04-09 16:20 |
|
|