Welke apps gebruiken jullie op de iPhone? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) 4Balls (Game) Tetromino (Game) BossPrefs (Schakel je opties mbt internet en wifi aan en uit en meer) Finder Backgammon (Game) Poof (verbergt je apps) Swirly ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
4Balls (Game)
Tetromino (Game) BossPrefs (Schakel je opties mbt internet en Wi-Fi aan en uit en meer) Finder Backgammon (Game) Poof (verbergt je apps) Swirly MMS (app om mms of sms te versturen) iLight ZIPCodes (beetje nutteloos maar je kan er postcodes mee opzoeken) Showtime (om filmpjes te maken) Vnotes (memorecorder) iGo (Game) Streetflow (Erg leuk, zoekt restaurants ed. op bij je in de buurt met reviews van gebruikers) Converter Mahjong (Game) Lights Off (Game) PuzzleManiak (Game) Towers of Hanoi (Game) HuaRongDao (Game) Geopedia (Zoekt alle leuke/relevante dingen op bij je in de buurt via wiki nav je locatie) NES LocateMe (redelijk nauwkeurig GPS achtige app.) MXTube (vervanging van Youtube app.) |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
weet iemand waar ik die extra icontjes kan vinden voor de map instellingen zoals video en music???? mvg
|
|
|||
|
|||
ik kan nes niet downloaden, krijg cst error couldn't connect to host..
kan dit niet opgelost worden? |
|
|||
|
|||
gewoon via installer, ik heb het niet geinstaleerd want ik vond het een beetje nutteloos weet trouwens iemand hoe dat van die 5 icoontjes op een rij heet? :
|
|
||||
|
||||
sms
calendar photos camera youtube stocks maps weather clock calculator notes settings itunes installer iblackjack parking Lot
|
||||
|
||||
sms
calendar photos camera youtube stocks maps weather clock calculator notes settings itunes installer Sketches Capture Wallpaper Flashlight HWinfo Bossprefs Drummer Pianist games: iZoo Tribal Agile Forces Cubicman iPhysics Labyrinth Trism en nog wat random dingen maar die vind ik niet nodig |
|
|||
|
|||
Ik meende dat er geen Java op de iPhone draait, maar ik zie wel overal geruchten dat dit wel kan werken, kan iemand dit misschien bevestigen/even duidelijk maken voor mij?
Daarnaast heb ik nog een paar vragen, of het volgende wel mogelijk is: - Is het mogelijk in te stellen dat als je een sms en/of email krijgt, dat je iPhone om de * minuten nog een keer afgaat? - Is het mogelijk om ipv. de snelkoppelingen op je beeldscherm, dat je dan een overzicht krijgt van bijv. ongelezen smsjes/mail, agenda? Deze vragen zijn eigenlijk de laatste dingen die mij ervan weerhouden om een iPhone te kopen Weet iemand hier toevallig een antwoord op? |
|
|||
|
|||
Lees ik het nou goed? zit sms er niet standaard op de iphone?
|
|
||||
|
||||
SMS niet??
Waar haal je die info dan weer vandaan? SMS zit er standaard op, MMS niet. Voor het SMSen zijn ook andere programmaatjes te krijgen die sommige mensen gebruiken, maar je kunt zeker standaard smsen. MMS kan trouwens ook, maar wel met een extra programma. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Daarnaast heb ik nog een paar vragen, of het volgende wel mogelijk is: Citaat:
Beetje beter zoeken in de toekomst. Dit snap ik niet goed denk ik. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Als je op de iphone nieuwe smsjes/e-mails of gemiste oproepen hebt, verschijnt er een rood rondje met een wit getal in het sms/bel/mail icoon met het aantal gemiste oproepen of ongelezen e-mails/smsjes
edit: Dit dus |
|
||||
|
||||
Inderdaad, zo is het ook bij emails.
Bij agenda taken jammergenoeg niet. Een ander oplossing is intelliscreen installeren. http://www.intelliborn.com/products.html Deze zal ook wel beschikbaar komen voor de 2.0 firmware. ps: wat betreft het herhalen van sms. Het is mogelijk om elke X min een melding te krijgen met een of andere app, maar ben de naam kwijt. Maar of deze dan ook op de 2.0 zal werken is weer een andere vraag. Laatst gewijzigd door Bomans; 07-07-08 om 16:28. |
|
||||
|
||||
Die app wijzigt ook gewoon die regel in de plist. De vraag is of dit met firmware 2.0 ook mogelijk zal zijn. Ik ben bang dat de iphone dan eerst unlocked zal moeten worden om de bestanden te wijzigen. Het lijkt me niet dat Apple 3rd parties zal toestaan systeembestanden te wijzigen
|
|
|||
|
|||
waar heb jij de nes apps gevonden???? wil hem graag op mijn iphone.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Sjoo Stefan, bel je er ook nog mee?
|
|
|||
|
|||
Is mijn lijst niet hoor, gewoon een die ik 'quotte' om een vraag over te stellen. Mijne is minder indrukwekkend hoor: Labyrinth, Lights Off, iZoo en PhoneZap zijn wat ik erbij gezet heb. Voor de rest gebruik ik vooral tel/sms/mail.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
R. |
|
|||
|
|||
Heeft iemand er enig idee van waar je de ontwikkelingen kan volgen van Installer voor FW2.0? Ik zou erg graag m'n oude games zoals iSolitaire willen hebben die ik vroeger op m'n iPod Touch had, maar door die vervelende 2.0 die standaard op mn kersverse iPhone staat, is er blijkbaar bijna geen enkele coole app meer..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welke autohouder/car kit gebruiken jullie voor de iPhone 4? | pieterjanvh | iPhone accessoires en onderdelen | 137 | 31-08-11 12:46 |
Welke app voor iPad gebruiken jullie als wekker ? | Melvin18 | iPad Apps | 8 | 07-08-11 23:04 |
Muziek: Welke geluidskwaliteit gebruiken jullie ? | darkmanx | Muziek, foto & video | 13 | 13-01-11 16:26 |
Welke Cydia/Icy apps kun je op 3.0 gebruiken? | bheirman | Jailbreak apps en thema's | 190 | 02-08-09 19:17 |
Welke iPhone-only apps raden jullie me aan? | Hostpik | Chat en geruchten | 10 | 15-04-09 16:20 |
|
|