Welke apps gebruiken jullie op de iPhone? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door toasty kheb ttr staan maar ksnap het niet Het is zoals guitar hero. Je kan ook een guitar hero skin ervoor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Info
|
|
||||
|
||||
Er moet ook vast wel een tool zijn die je Iphone met een knop op stil zet (dus ook zonder trilfunctie). Makkerlijk voor een meeting oid... Iemand een idee?
|
|
|||
|
|||
Ik zie dat iedereen meer dan 20 apps hebben geinstalleerd op de iPhone, mijn vraag; hoeveel geheugen neemt dat ongeveer in beslag? Want ik krijg namelijk morgen mijn iPhone Ben benieuwd!
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Snel een iPhone kopen en installeren maar |
|
|||
|
|||
waar dan als ik ff vrage mag?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Het verplaatsen van de applicaties wordt echter alom afgeraden omdat dit voor veel problemen blijkt te zorgen. Door alleen je fonts en evt. ringtones te verplaatsen krijg je ruim 100MB vrij voor applicaties en dat blijkt in de praktijk (ruim) voldoende.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Welke versie van Installer gebruiken jullie? Ik heb namelijk 3.01 en ik heb een update naar 3.11 maar weet niet of dat aangeraden wordt?
En ik heb net Het taalpakket geinstalleerd. Hij moest daarna heel lang nadenken in het 'home' screen en toen opnieuw opgestart alleen blijft hij nu hangen bij het teken van Apple en start niet meer op Wie weet waar dit aan ligt? Ik kan helemaal niets meer! Thanks Lex |
|
||||
|
||||
Ja 3.11 werkt perfect.
|
|||
|
|||
Dat is goed nieuws! alleen heb ik er nu helemaal niets meer aan want mijn telefoon doet nog vrij weinig na het installeren van Taalpakket! Ik heb hem nu 2 dagen en loop tegen aardig wat problemen aan! En elke keer als er 1 opgelost is komt er weer een ander probleem
En ik heb firmware 1.1.4 erop zitten maar iedereen werkt hier volgens mij met 1.1.3! Is dat beter? Thanks |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Oke dan is het goed! Die heb ik er nu na veel zoekwerk ook weer opstaan! Ik heb dit met iliberty+ gedaan! Alleen installeert die Cydia ipv Installer! Dus is weer net iets anders!
Thanks |
|
||||
|
||||
je kan ook nog gewoon Installer erop zetten hoor als je dat liever hebt.
|
|
|||
|
|||
Dat dacht ik al wel! Daarom ben ik nou aan hetuitzoeken hoe !
Cydia schijnt Installer en BSD-system te gebruiken of iets. Maar ik heb heel veel packages die ik niet kan installeren! Weet je waar dat aan ligt? Thanks |
|
||||
|
||||
met de payload van iLiberty+ kun je hem erwel opzetten.
|
|
|||
|
|||
Ik heb hem nou erop gezet alleen waar kan ik hem dan terug vinden? En weet jij teovallig waarom ik nu hele andere packages heb dan voorheen? De meeste zitten nu op slot terwijl ik toenstraks over bij kon!
Thanks Voorbeeld: Toenstraks had ik Tweaks en Tweaks 1.1.1 tot en met 1.1.3 en nu heb ik alleen maar 1.1.3! De rest staat er niet tussen! En ik kan nu geen nieuwe sources toevoegen! [edit] Ik heb nu uitgevonden dat het dus inderdaad aan die CYDIA ligt dat het allemaal niet zo werkt als ik wil! Daarom wil ik nu Cydia eraf hebben en Installer installeren! Alleen lukt me dit niet met Iliberty +. Ook heb ik Apptapp geprobeerd te installeren maar daar staat bij dat die alleen voor firmware 1.0.0 1.0.1 en 1.0.2 is en ik heb 1.1.4! Kan iemand mij verder helpen aub! Thanks [EDIT2] Oke het is me toch gelukt! Misschien moet ik iets minder vragen en meer uitzoeken :$ maar toch kom ik door te vragen elke keer weer een stapje dichterbij! Greetz Laatst gewijzigd door L-axe-effect; 07-06-08 om 20:13. |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welke autohouder/car kit gebruiken jullie voor de iPhone 4? | pieterjanvh | iPhone accessoires en onderdelen | 137 | 31-08-11 12:46 |
Welke app voor iPad gebruiken jullie als wekker ? | Melvin18 | iPad Apps | 8 | 07-08-11 23:04 |
Muziek: Welke geluidskwaliteit gebruiken jullie ? | darkmanx | Muziek, foto & video | 13 | 13-01-11 16:26 |
Welke Cydia/Icy apps kun je op 3.0 gebruiken? | bheirman | Jailbreak apps en thema's | 190 | 02-08-09 19:17 |
Welke iPhone-only apps raden jullie me aan? | Hostpik | Chat en geruchten | 10 | 15-04-09 16:20 |
|
|