iSwipe NL (Nederlandse Vertaling) discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door The Unbelievable Is er een manier om Auto-Space aan te zetten? Als het goed is moet dat gewoon werken..swype is een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Was ik trouwens vergeten te zeggen, iSwipe NL 1.2-1 staat online (met v0.4 van de woordenlijsten). Veel dank aan Fedor PS. @Fedorr ik heb de mail gelezen en ben er mee akkoord gegaan |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik had wel een spatie getikt... Nu alles prima.Dank voor al jullie werk.
|
|||
|
|||
Als je de Woordenlijsten handmatig wil toevoegen doe dat dan in /var/mobile/Library/Wynd/Swype. Verder wil ik jullie aanraden veel te oefenen met lange woorden. Dat is de beste oefening om swype onder de knie te krijgen. Enkele voorbeelden: inschrijvingsverplichtingen, afdelingsvertegenwoordigers, onafhankelijkheidsverklaringen, geheelonthoudersverenigingen, incestverwerkingsbehandelingen, onderwijsontwikkelingsactiviteiten en de langste in de lijst: ontwikkelingssamenwerkingsorganisaties.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wel raar dat in deze quick reply, je alleen in het engels kunt swypen en je engelse suggesties krijgt, dit terwijl er geen engelse woordenlijsten meer in swype staan.
Waar haalt hij die engelse woorden dan vandaan ? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Verder lekker aan het oefenen. Ik heb de neiging hard te drukken, maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet. |
|
|||
|
|||
Het maakt heel erg uit waar je de toevoegingen neerzet. De bestanden zijn gesorteerd op begingletter (eerste getal: a=0 en z=25) en daarna eindletter (tweede getal).
Hierin heb ik vanmorgen trouwens nog iets ontdenkt dat iSwype NL nog beter kan maken. Ik ben nu vol op aan het testen. Later meer hierover. |
|
|||
|
|||
Wat een enorme vorderingen worden er in korte tijd gemaakt! Topwerk!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
iemand de zelfde ervaring?? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ben benieuwd |
|
|||
|
|||
Ik had de aller eerste versie van iSwipe getest. Werkte niet zo goed vindk, zonder het blauwe lijntje etc. Nu heb ik dus de nieuwe versie eens getest (iSwipe NL) en ik sta stom verbaasd ! hoe goed deze werkt!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Lukt nog altijd niet hoor. Moet je dit ergens activeren ofzo ??
|
|
|||
|
|||
Nee..het zou gwn moeten werken. Nogmaals een uitleg:
- installeer iSwipe NL - respring (of reboot) je apparaat - ga naar bijv. kladblok - beweeg met je vinger (swype) over het toetsenbord - je moet nu een blauwe lijn, die je vinger volgt, zien op het toetsenbord Laat maar hore of het gelukt is |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Nog steeds is dit nog niet gelukt... Ik heb de stappen terug uitgevoerd... Deinstallatie... Herinstallatie... Beetje radeloos aan het worden hier
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Waarom nog steeds de moeite nemen om zelf die file,s toe te voegen. Met de repo van MCVince word dat voor je gedaan.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 12 juli 2011 om 14:48 ---------- Citaat:
Maar het blijft leuk! |
|
|||
|
|||
Citaat:
@Fedorr komt die nieuwe versie vandaag nog? Of later? PS. ik heb een video geupload om het wat bekender te laten worden, heb hem ook aan de beschrijving van iSwipe NL toegevoegd. Het Filmpje is hier te bekijken |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vertaling Italiaanse mini handleiding | wenze | iPhone algemeen | 2 | 20-10-09 15:04 |
Vertaling 1.1.2 naar Nederlands | dendoor | Archief | 2 | 29-11-07 15:11 |
Nederlandse vertaling | leon | Archief | 96 | 21-10-07 13:22 |
|
|