//

Wi-Fi wel gedetecteerd geen verbinding

Wi-Fi wel gedetecteerd geen verbinding discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Heeft iemand hetzelfde probleem of weet hoe ik dit op kan lossen? Mijn iphone ziet geen 1 netwerk, volgens mij doet mijn wifi het gewoon ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #101  
Oud 05-05-09, 15:45
nicotet nicotet is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 25
Standaard

Heeft iemand hetzelfde probleem of weet hoe ik dit op kan lossen? Mijn iphone ziet geen 1 netwerk, volgens mij doet mijn Wi-Fi het gewoon niet.

plz hlp. thnx.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #102  
Oud 21-05-09, 22:50
vanderheijden1 vanderheijden1 is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Baassie Bekijk bericht
Eindelijk gelukt om Wi-Fi via mijn thuis netwerk op mijn iPhone werkend te krijgen!

Deze truc is al reeds eerder in deze thread besproken, maar gezien deze ook daadwerkelijk voor mij werkte (zonder al te veel poespas mag ik wel zeggen!) en mogelijk ook voor een ander, vermeld ik hem nogmaals.

Probleem was: Mijn iPhone zag wel mijn thuisnetwerk, maar kon er niet mee verbinden.

Oplossing: Na veel zoeken en proberen lukte het volgende bij mij;
1.) Pak je iPhone en kijk bij 'instellingen' --> 'Wi-Fi' --> 'Anders...' --> typ voor je 'Netwerknaam' je SSID (Ik weet niet eens waar deze afkorting voor staat, maar je vindt hem als je op je computer naar je netwerkcentrum gaat en 'status weergeven' van je verbinding aanklikt. Bij mij stond het overigens ook op een meegeleverde sticker die ik op de router zelf heb geplakt. Voorbeeld 'SpeedTouchABC123');

2.) Vervolgens geef je bij beveiliging je beveiligingstype op. Voor mijn SpeedTouch router kon ik zowel voor WEP als voor WPA(2) kiezen (en gezien de laatste veiliger schijnt te zijn, heb ik voor deze gekozen);

3.) Vervolgens zul je een wachtwoord in moeten voeren (voor mij stonden deze zowel voor WEP als voor WAP op dezelfde sticker, maar anders zul je je meegeleverde router-documentatie moeten inzien. Let wel, dit is een router-wachtwoord, niet het wachtwoord dat je van je provider hebt gekregen!);

4.) Op 'verbind' drukken en voila!

Hoop dat ik iemand hiermee kan helpen!

Dit probleem had ik dus ook, ook handmatig mijn Speedtouch modem in mijn Iphone ingevoerd (ook al werd deze al herkend) en op deze manier werkt de Wi-Fi verbinding inderdaad!! Op de Apple site staat het ook beschreven:
If you are still receiving the error message "Unable to Join Network Failure (error -3)" on the device when attempting to connect or join to your Wi-Fi network after trying the above suggestions, tap Settings > Wi-Fi > Other (under Choose a Network) and then enter the Wi-Fi Network Name (SSID) and select your Security setting and enter your password.
iPod touch and iPhone: Tips when using Wi-Fi
  #103  
Oud 08-06-09, 11:09
Dolfijn's schermafbeelding
Dolfijn Dolfijn is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Ermelo
Berichten: 84
Standaard

Al het bovenstaande werkt niet voor mij, iemand al geprobeerd naar 3.0 te gaan?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Destiny Bekijk bericht
Dat is de grootste onzin. Restore eens in DFU mode naar 2.1. Daarna quickpwn gebruiken om hem te activeren en bootneuter om hem te unlocken. Gebruik even de zoekfunctie voor meer info over deze programma's.

Tevens topic titel aangepast en topic verplaatst.
Dit is makkelijker gezegd dan gedaan, na de restore had ik nog steeds geen Wi-Fi dus ik kon hem niet unlocken met bootneuter of yellowsn0w(Cydia) . Heb hem nu unlocked met yellowsnow 3GUnlock die geen internet verbinding nodig heeft. Heb tot op de dag van vandaag nog steeds geen Wi-Fi verbinding. Laten we hopen dat de update daar verbetering in brengt.

https://forum.iculture.nl/f14/i...ken-2-x-x.html

Laatst gewijzigd door iScorpio; 08-06-09 om 11:36. Reden: Volgende keer de edit knop gebruiken ;)
  #104  
Oud 11-06-09, 09:15
Dolfijn's schermafbeelding
Dolfijn Dolfijn is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Ermelo
Berichten: 84
Standaard

Oplossing:

Maak je telefoon zo heet mogelijk door spelletjes te spelen, internetten (enz) tot je op ongeveer 5% van je batterij zit. Laad je iPhone dan helemaal op via je USB-poort.
Reset je netwerkinstellingen nu nog een keer voor de zekerheid en hoppa, Wi-Fi-internet!!!

Succes!!
  #105  
Oud 16-06-09, 17:07
Dolfijn's schermafbeelding
Dolfijn Dolfijn is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Ermelo
Berichten: 84
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dolfijn Bekijk bericht
Oplossing:

Maak je telefoon zo heet mogelijk door spelletjes te spelen, internetten (enz) tot je op ongeveer 5% van je batterij zit. Laad je iPhone dan helemaal op via je USB-poort.
Reset je netwerkinstellingen nu nog een keer voor de zekerheid en hoppa, Wi-Fi-internet!!!

Succes!!
Na 2 dagen te hebben gewerkt is de Wi-Fi verbinding er weer helemaal mee opgehouden. Het kan bijna niet anders dan dat dit een hardware probleem is
  #106  
Oud 16-06-09, 21:14
Tiga Tiga is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1
Standaard

Hallo iedereen, ik heb een erg vreemd probleem met Wi-Fi, Hij herkend alle netwerken, alleen wanneer je wil verbinden krijg je de melding "kan niet verbinden met..."
Wi-Fi heeft het afgelopen half jaar prima gewerkt.., apple om info gevraagd, maar geven niet thuis.
Op het internet gezocht, en toen vond ik, "put your phone for 5 minutes in the freezer..."
Huh??? Toch maar ff geprobeerd en het werkt..........!

Kan iemand mij vertellen wat hier aan de hand is??????
  #107  
Oud 01-07-09, 14:23
kleinebeer1993 kleinebeer1993 is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10
Standaard

ik heb hetzelfde probleem.
maar ga hem echt niet in de vriezer leggen
  #108  
Oud 20-07-09, 02:35
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

mss dat je iphone overhit is en dat de Wi-Fi slecht werkt.
mss avondje uitzetten of op een koele plek leggen ( niet vochtig anders afdekken of in een zakje doen )

ik zelf heb het ook geprobeerd en het werkt tot nu toe goed.

maar geen zekerheid. als ie het morgen nog doet post ik het wel

Laatst gewijzigd door kuotje; 20-07-09 om 02:45.
  #109  
Oud 20-07-09, 15:23
<chris> <chris> is offline
• iOS 3.1
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kuotje Bekijk bericht
mss dat je iphone overhit is en dat de Wi-Fi slecht werkt.
mss avondje uitzetten of op een koele plek leggen ( niet vochtig anders afdekken of in een zakje doen )

ik zelf heb het ook geprobeerd en het werkt tot nu toe goed.

maar geen zekerheid. als ie het morgen nog doet post ik het wel
Helpt wel, maar tijdelijk. Zodra m'n iphone weer op (kamer) temperatuur is houd Wi-Fi er weer mee op en vind ie niets meer Ik hoop dat het met de aansturing van de hardware te maken heeft en ze het fixen met 3.1...
  #110  
Oud 20-07-09, 17:05
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door <chris> Bekijk bericht
Helpt wel, maar tijdelijk. Zodra m'n iphone weer op (kamer) temperatuur is houd Wi-Fi er weer mee op en vind ie niets meer Ik hoop dat het met de aansturing van de hardware te maken heeft en ze het fixen met 3.1...
Ja Same here. Na 30 min begaf ie het weer. Hopelijk wel ja anders moet ik em maar weer opsturen. Maja veel men heeft er last van.
  #111  
Oud 21-07-09, 10:11
Chrama Chrama is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 14
Standaard

hier hetzelfde probleem wel of geen password op de router, hij ziet de router wel maar maakt geen verbinding.. dit is mijn 3e iphone die ondertussen weer kuren vertoond en kan hem waarschijnlijk weer voor reparatie opsturen, want ondanks alle hulp in dit topic niks helpt, het is een leuk apparaat maar de kwaliteit is zeer zeer slecht. erg jammer
  #112  
Oud 21-07-09, 20:57
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chrama Bekijk bericht
hier hetzelfde probleem wel of geen password op de router, hij ziet de router wel maar maakt geen verbinding.. dit is mijn 3e iphone die ondertussen weer kuren vertoond en kan hem waarschijnlijk weer voor reparatie opsturen, want ondanks alle hulp in dit topic niks helpt, het is een leuk apparaat maar de kwaliteit is zeer zeer slecht. erg jammer
Is dit voor de derde keer met dezelfde router? Dan zou het ook aan de router en/of instellingen ervan kunnen liggen ipv aan de iPhone.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #113  
Oud 22-07-09, 21:31
Steven-gouda Steven-gouda is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 3
Standaard

Heb sinds mei een Iphone. Binnen een paar weken het probleem dat mijn telefoon de Wi-Fi verbindingen bijna niet herkent. Als hij ze wel herkende kon hij geen verbinding maken. De melding " geen verbinding mogelijk met netwerk ........... "
Alles geprobeerd tot aan de apple-store en t-mobile winkel. Gelukkig verzekerd. Telefoon werd opgehaald en na 2 weken weer een nieuwe Iphone. Ga ik op vakantie krijg ik met die nieuwe telefoon weer hetzelfde. Wat ik ook doe, verbinding met Wi-Fi gaat niet meer. Alles al herstelt enz enz.
Ik word niet goed.......nog geen 3 maanden een iphone en nu al 2 keer stuk.
Weer mijn telefoon kwijt. Ik ga spijt krijgen dat ik een Iphone gekozen heb. Jammer, ik was er zo blij mee.
  #114  
Oud 22-07-09, 21:36
Steven-gouda Steven-gouda is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 3
Standaard

Voor hen die zeggen dat het probleem ligt aan de router of instellingen.
De besproken problemen zijn niet alleen bij de Wi-Fi verbindingen thuis maar ook op andere adressen. Op vakantie bijvoorbeeld.
  #115  
Oud 24-07-09, 22:55
iphoneduveltje iphoneduveltje is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 2
Standaard

Ja gisteren hier ook een Wi-Fi router geinstalleerd en mijn Iphone geraakt wel op internet via Wi-Fi maar mijn youtube filmpjes binnen halen gaat niet.
Ook bijv de weersvoorspelling opvragen gaat niet. In een internet café of hotspot lukt dat wel.
Bij een tante van mij die met een onbeveiligd netwerk zit lukt het ook maar bij die van mij die beveiligd is op WEP daar lukt het niet.
Heb al vanalles geprobeerd en zeer weinig van geslapen
  #116  
Oud 26-07-09, 22:33
Tuttel Tuttel is offline
• iOS 4.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 61
Standaard

Ik sta ook voor een raadsel, ik zit bij een camping met een open Wi-Fi netwerk, dus niet beveiligd. Mijn iPhone ziet hem wel maar als ik erop klik beweerd hij geen verbinding te kunnen maken. Met een laptop kunnen de mensen er wel gewoon op. Heb de boel gereset maar nog steeds geen resultaat... Wat zie ik over het hoofd of wat is het probleem
  #117  
Oud 27-07-09, 07:35
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Misschien zit er toch een of ander filter op het netwerk, bijv. een MAC-filter. Heb je al eens geïnformeerd bij de receptie of er toch niet iets ingesteld moet worden?
  #118  
Oud 27-07-09, 08:41
beakerflo beakerflo is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Voorburg
Berichten: 72
Stuur een bericht via MSN naar beakerflo
Standaard

Een alternatief is dit:Apple - AirPort Express

Airport Express. Afgelopen weekend was ik in Belgie, in een huis met enkel kabeltjes dus heb je met je iPhone helemaal niets aan en 3G is me even te prijzig in het buitenland. Prik hem in en heb Wi-Fi mee. Natuurlijk wel even goed beveiligen, thuis kan je hem dan ook inprikken.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tuttel Bekijk bericht
Ik sta ook voor een raadsel, ik zit bij een camping met een open Wi-Fi netwerk, dus niet beveiligd. Mijn iPhone ziet hem wel maar als ik erop klik beweerd hij geen verbinding te kunnen maken. Met een laptop kunnen de mensen er wel gewoon op. Heb de boel gereset maar nog steeds geen resultaat... Wat zie ik over het hoofd of wat is het probleem
Met een Laptop is wat vaag. Is het enkel Windows die er op komt? Of...
Ik heb dat ook eens gehad, Windows laptop kwam er op, Apple notebook (met MacOSX) no go. Wi-Fi-router bleek te oud, te slechte beveiliging en mijn Mac pikte dat niet.

Laatst gewijzigd door Timmeh_; 27-07-09 om 12:40. Reden: EDIT-functie gebruiken a.u.b.
  #119  
Oud 27-07-09, 12:38
kuotje's schermafbeelding
kuotje kuotje is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 2.038
Standaard

zoveel mensen met dezelfde problemen. Misschien dat 3.1 een oplossing bied hoop ik heel erg tenminste
Magoed naar mij verbazing hebben we hier in het dorpje gisteren 3G gekregen dus ben al wat meer tevreden en kan bijna alles via 3G doen

Gr
  #120  
Oud 27-07-09, 16:39
Tuttel Tuttel is offline
• iOS 4.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 61
Standaard

Ik weet niet hoe het met apple laptops is maar ik heb wel linux en windows voorbij zien komen wat gewoon werkte. Volgens mij hebben ze zelfs een apple router. Athans er staat zn wit apparaatje met groen lampje en apple waar het signaal volgens mij vandaan komt Maargoed het blijft dus een raadsel...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
wel verbinding geen internet Wytse iPhone algemeen 18 01-03-12 17:24
3G: wel internet/wel verbinding server, Wi-Fi: wel internet/geen verbinding met serve Pieter van Andes Wi-Fi 0 29-07-10 00:46
Wel verbinding gedecteerd, maar geen wi-fi terwijl mijn Ipod touch wel Wi-Fi heeft cpc9280 Wi-Fi 3 10-03-10 19:38
Wel verbinding geen data Anfroy Odido (T-Mobile) 1 30-01-10 17:23
wel verbinding geen internet, andere iphone wel! tice Wi-Fi 0 30-06-09 11:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:04.