//

Welk hoesje/cover/case gebruiken jullie?

Welk hoesje/cover/case gebruiken jullie? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik gebruik nu deze: Belkin Leather case. Deze past perfect en beschermt goed. Helaas maakt deze de iPhone ruim 2x zo dik en oogt deze ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone accessoires en onderdelen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #501  
Oud 22-03-09, 17:37
smarter smarter is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 8
Standaard

Ik gebruik nu deze: Belkin Leather case.


Deze past perfect en beschermt goed. Helaas maakt deze de iPhone ruim 2x zo dik en oogt deze een beetje lomp. Wel netjes en zakelijk.

Ik vind het alleen een beetje zonde dat ik bijna niets meer zie van het mooie design van mijn iPhone.

Ik heb de mijne gelukkig nog nooit laten vallen en ben er erg voorzichtig mee. Helemaal 'naakt' de deur uit durf ik nog niet, ik heb daarom 2 nieuwe cases besteld:

1.) Moshi iGlaze 3G in Graphite Black:




2.) Cretouch iPhone 3G Ultra Thin Case leather grip - Brown



Beiden heb ik besteld op de site in de VS omdat ik deze niet in NL kon vinden. Incl. verzenden zijn ze beiden rond de $ 25 (= ca. € 19,-) per stuk. Ik ben benieuwd!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #502  
Oud 24-03-09, 00:32
smarter smarter is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 8
Standaard

Hoewel ik net de 2 bovenstaande cases besteld heb kon ik het niet laten:

Op de Vaja site werd ik helemaal gek van de mogenlijkheden en afwerking. Toch maar een extra, meer beschermende case besteld geheel naar mijn eigen voorkeur:

de Vaja Ivolution 3G. Front in brownie, Back en inside in dark blue:





Ik hoop dat deze echt zo mooi zijn qua materiaal en afwerking als beloofd.

Zo, nu even uitbesteld. Ik wacht rustig af...
  #503  
Oud 24-03-09, 11:58
iktjilp's schermafbeelding
iktjilp iktjilp is offline
• iOS 4.3.2
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Brugge
Berichten: 59
Standaard

Sinds gisteren in het bezit van een Nu Form van Griffin.

Griffin Technology

Voorheen had ik een hoesje van Artwizz maar moest de iPhone er telkens uithalen om hem in het dock te steken. Die heeft sinds gisteren ook een mooi plaatsje gekregen. Voordeel is dat ik nu gewoon het onderste van de case moet halen.
  #504  
Oud 24-03-09, 13:35
SeanPof SeanPof is offline
• iOS 2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 7
Standaard

Hallo,

Ik ben eigenlijk op zoek naar een siliconenhoes voor mijn iphone 2g of een kunsttoffen case, waar de telefoon niet te dik in uitkomt. Ik heb er al wel een deel gevonden op ebay, maar het mag wel iets of wat van kwaliteit zijn. Iemand goede ervaringen met een soortgelijke hoes?
  #505  
Oud 28-03-09, 15:57
remind99 remind99 is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 2
Standaard

Dinsdag een nieuwe case bestelt bij More-thing. de Eternity Collection (incl. Mirror Protector) in titanium (www.more-thing.com) en vandaag binnen gekregen (kost wel wat extra maar dan heb je 'm ook snel binnen). Perfect !
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG_2176.jpg‎ (28,0 KB, 99x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_2177.jpg‎ (31,8 KB, 88x gelezen)
Bestandstype: jpg IMG_2178.jpg‎ (29,1 KB, 107x gelezen)
  #506  
Oud 28-03-09, 16:03
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

Ik gebruik de Contour Flick (white) al een klein tijdje (max. 2 weken tot 1 maand nu). En ik ben er erg tevreden mee. Heb de iPhone er al een stuk of 20-30x in en uitgehaald, geen krasje te bekennen!
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
  #507  
Oud 03-04-09, 17:33
Leo van der Meer Leo van der Meer is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 111
Standaard

ik heb voor mijn werk deze Speck

  #508  
Oud 03-04-09, 22:50
Chrisjuh Chrisjuh is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Berkel en Rodenrijs (Z-H)
Berichten: 62
Standaard

Ik gebruik deze, waar ik erg tevreden over ben:


Hier kun je hem kopen
__________________
Wees realistisch, eis het onmogelijke
  #509  
Oud 04-04-09, 16:49
ronald24e ronald24e is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 277
Standaard

Ik heb dezelfde, inderdaad een goede bescherming voor je iphone.
  #510  
Oud 07-04-09, 11:02
Tilbury Tilbury is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 45
Standaard Zichtbaar logo

Die iFrogz heb ik ook, doorzichtig van boven en zwart aan de onderzijde. Nadeel is dat het niet lekker aan je oren houd als je belt door de dikke rand. Maar veel erger is dat er stof onderkomt. Hierdoor heb ik nu een kras op de achterkant van de iPhone door het schuren van vuil tussen de case.

Nu ben ik op zoek naar een nieuwe hoes. Ik wil een dunne hoes die het logo van Apple vrij laat. Welke raden jullie aan?
Ik zie ook bij die Noel hoesjes dat je twee stickers krijgt mee gestuurd om het Apple-logo te beschermen tegen krassen. Kan je die ook los bestellen ergens?
  #511  
Oud 10-04-09, 11:36
wesleyvosters wesleyvosters is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 60
Standaard

Hoi. Ik ben op zoek naar een goede case voor mijn iphone. Ik heb er al verschilende gehad maar die vielen allemaal een beetje tegen. Ik gebruik nu de CASE-MATE VROOM. Opzich een goede case aleen dat rubber stroeft zo met in en uit je zak halen.
Nu heb ik op internet 2 cases gevonden.

1. Speck candy shell.
2. Incase slider.
Heeft iemand ervarig meer een van deze of bijde cases.
Bvd. Wesley.
  #512  
Oud 14-04-09, 20:27
Dutchskill Dutchskill is offline
• iOS 4.3.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 111
Standaard



Ik heb deze ook.

Maar heb vandaag Invisible Shield van Bodyguardz (ofzo) gekocht!
  #513  
Oud 19-04-09, 20:19
DutchGater DutchGater is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Haaksbergen
Berichten: 66
Standaard

Ik heb de SwitchEasy Neo en de Contour Flick in het zwart, en deze laatste komt er eigenlijk nooit af, heb wel de rubberen bescherming voor de on/off/standby knop er af gehaald( kan er trouwens zo weer in). en ik gebruik de dock protector van de Neo.
  #514  
Oud 22-04-09, 11:29
koekjedebij koekjedebij is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Linux
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 298
Standaard

Ook ik heb die otterbox defense en hoewel het je iphone iets 'lelijker' maakt weegt dat voor mij zeker op tegen de bescherming die het biedt.
Ik heb het gevoel dat het echt heel stevig is en goed beschermt.
Vraagje aan jou: gebruik jij de incipio hoes samen met de otterbox? dat past toch nooit? Of haal je hem steeds uit de otterbox? Dat is best wel een klus want je hebt hem er niet snel even in/uit.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daaf Bekijk bericht
* Otterbox Defender series voor 3g
* Incipio alphapouch

Over beiden ben ik zeer tevreden
Ik denk dat ik één van de enigste ben die de otterbox case heeft.
Maar ik gebruik hem dagelijks op de bouw en werkt echt perfect
Hij mag mieschien prijzig zijn (€50) maar dan heb je wel wat
Ook de incipio case die ik via iphoneclub heb besteld
Is zeer fijn en gebruik ik in het weekend





  #515  
Oud 22-04-09, 11:48
Tilbury Tilbury is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 45
Standaard

Heb deze besteld Marktplaats.nl > iPhone 3G stof hoesjes +gratis verzending vanaf 4,50EUR! - Telecommunicatie - Mobiele telefoons | Hoesjes en Frontjes

Erg goedkoop en simpel. Overdag ligt ie hier gewoon bovenop. Beschadigd ie ook niet.
  #516  
Oud 27-04-09, 23:27
AssyriskaFF's schermafbeelding
AssyriskaFF AssyriskaFF is offline
• iOS 10.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Enschede
Berichten: 32
Standaard

Ik wil deze cases + mirror screen protector bestellen. Iemand ervaring hiermee?
Via Ultra-Case. Ze zijn niet duur en bezorgen gratis. Ik zat ook te twijfelen aan die cases uit de Noel collection via more-thing ( goede website, niet duur en goede service en ook nog snel kwa bezorging).


  #517  
Oud 28-04-09, 16:41
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard

Ik heb net deze case van Case Mate binnen gekregen en heeft die van More.thing vervangen omwille van de betere kwaliteit.



Van alle cases die ik al heb voor de iPhone is deze toch de enige die het beste aanvoelt en ook de enige die de chrome rand rond het scherm nog deels laat zien, wat uiteraard prachtig is. Nadeel van deze case is wel dat hij bij de dikkere cases hoort en dus ook de omvang van het toestel gemakkelijk met 50% in dikte vergroot.
Bij de case word ook gelijk een schermfolie en reinigingsdoekje meegeleverd, wat bij andere merken vaak niet het geval is, maar uiteindelijk heb ik niets aan die folie aangezien ik er een van Zagg op heb hangen.
  #518  
Oud 01-05-09, 01:18
blackoutzz blackoutzz is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: NB
Berichten: 221
Standaard

Ik heb een Invisible shield van Zagg erop gezet. Werkt prima, Nadeel is dat de 'randjes' wel stof kunnen vasthouden, maar als je hem afdoet met een vochtige doek is alles weer schoon. En het werkt echt goed om hem te beschermen. Ik heb een Nokia houder bij de Halfords gekocht, en heel toevallig past mijn Iphone hier ook in. Alleen horizontaal past het niet, dit gaat denk ik een probleem worden met OS3.0 als Turn-By-Turn navigatie komt want dat zal wel gebruik maken van horizontale view...

Maar dat shield van Zagg, werkt prima. Kan het verwijderen, afwassen, opnieuw erop leggen, druppels wegduwen.

Enigste nadeel aan het Zagg-shield... Als je een sportarmband hebt van Nike... Kan het soms wat tricky zijn om je iphone eruit te krijgen, snel. Omdat je dan plastic op plastic hebt zitten en... nja dat is nogal stroef..
  #519  
Oud 03-05-09, 13:09
Jacqie Jacqie is offline
• iOS 4.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 54
Standaard

Agent18 Clear Shield
Vind het een mooie cover (transparant), beschermt goed, blijft goed zitten en voor mij belangrijk: er zit een aangepast houdertje voor de universal dock in, zodat ik niet steeds m'n iphone uit de case moet halen om in de dock te zetten.
  #520  
Oud 03-05-09, 15:17
jordip jordip is offline
• iOS 6.0
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Berichten: 3
Standaard

Ik wil graag een ''Shining'' case kopen van Ultra-case maar daarvoor heb ik een creditcard nodig. Aangezien ik die niet heb gaat het wat moeilijker.
Weet iemand waar ik de shining serie kan vinden in Nederland? ( of waar ik ook geen creditcard hoef te gebruiken.)

Laatst gewijzigd door jordip; 03-05-09 om 16:07.
Reageren

Labels
autohouder iphone 4s, case, iphone 4s



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Welk hoesje? Er zijn er zoveeeeel! Rub3n iPhone accessoires en onderdelen 9 06-07-11 10:12
Met welk weeknummer is jullie iPhone 4 4.0.1/4.0.2 geleverd? deuxani Koopinformatie Nederland 22 28-10-10 15:10
iPhone 4 Case Program; welke case nemen jullie? bzb iPhone accessoires en onderdelen 41 12-09-10 20:52
iPhone 4 case/hoesje TeunD iPhone accessoires en onderdelen 1 22-08-10 14:03
Muziek: welk soundsysteem gebruiken jullie voor de iphone pascalbrouwers Muziek, foto & video 17 23-01-10 00:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:01.