iPhone 5 gekocht van iemand die hem geleast heeft discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Idd off topic heb ik daarom ook niet gebruikt.. En voor wat betreft TS die hoeft ook niet meer te reageren die heeft een duidelijk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Idd off topic heb ik daarom ook niet gebruikt..
En voor wat betreft TS die hoeft ook niet meer te reageren die heeft een duidelijk onderbouwt antwoord gehad! Het zou verder niks helpen als TS antwoord. De feiten liggen er we kunnen hooguit nieuwsgierig zijn over wat hij uiteindelijk voor keuze heeft gemaakt. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Inderdaad, de discussie is meer algemeen (en hopelijk zinvol voor andere lezers geworden. Ben ook wel benieuwd welke keuze de TS uiteindelijk gemaakt heeft (en of onze reacties daar aan bijgedragen hebben).
|
||||
|
||||
Ik heb het eens nagevraagd bij Hi, een andere KPN-dochter.
Citaat:
Citaat:
|
|
||||
|
||||
dat heb ik a; uitgelegt als je maar betaalt is niets aan de hand maar verzaakt de verkoper dan zijn er problemen
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3GS Gekocht, kan ik hem terugbrengen? | Azamato | Orange | 4 | 27-07-12 22:32 |
EyeTV Mobile voor ipad 2, heeft iemand die al? | zaxxon | iPad algemeen | 4 | 17-06-12 13:46 |
Across Age stuck on Now Loading! iemand die dit ook heeft of oplossing?! | SeFix | iPhone Apps | 0 | 13-04-11 21:17 |
|
|