Als je goede service wil moet je naar de Belcompany gaan. Mijn ervaring is dat ze dit soort schade gewoon netjes afhandelen. Je kan zelfs bij hun terecht als je het toestel daar niet gekocht hebt... Mssn een aanrader als t-mobile niet meewerkt...
|
Tussen de status " Product klaar voor verzending " en " Product verzonden " zit bij mij altijd de langste tijd :p
|
Hallo,
Ik heb sinds gisteren opeens precies dezelfde scheur/barst bij de connector (net als wokker). Hij is ook te voelen. Ik heb hem ook nog nooit laten vallen en altijd in een hoesje gedaan. Ik heb het toestel in juli 08 gekocht en tot dusverre geen problemen meegehad. Sinds Sinterklaas gebruik ik de iPhone met de Apple Dock (gekregen van de Goedheiligman ;-) ) ipv de USB stekker. Zou dit ermee te maken kunnen hebben? Baal..baal...weet iemand wat ik moet doen nu? Citaat:
|
Dat is idd heel erg vervelend. Je kunt hem laten opsturen, maar zou er wel meteen extra papieren bij doen die in dit topic gepost zijn.
|
Vorige week de telefoon ingeleverd bij T-Mobile shop in Bergen op Zoom. Zonder mikke of morren is er een nieuwe aangeboden. Top service weer!
Ik heb geen verzekering of niets, want deze soorten van schade vallen onder consumentenrecht. Daarom vindt ik al de verhalen die sommige hier vertellen wel heel schokkend :O Beetje beleefdheid in de winkel, zeggen dat je last hebt van haarscheurtjes en gaarne een nieuwe wilt. |
Hij is neem ik aan wel opgestuurd geweest?
Ik ga morgen de mijne ophalen in Turnhout :) Ligt het gewoon aan mij of nemen die belgen nooit de telefoon op..... Ik heb vandaag serieus meer dan 40!! keer gebeld naar Mobistar Turnhout. Ze nemen gewoon niet op. Heel de mail box zit vol dus kan ook geen bericht achterlaten... En dit is ook niet de eerste keer dat ze niet opnemen. Een paar maanden geleden kreeg ik ze ook niet te pakken. Een telefoon winkel die de telefoon niet opneemt. Lekker apart. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Komen deze haarscheur problemen ook voor bij 'nieuwere' versie iphone 3G's. Heb er namelijk een van productiemaand november. Anders moet ik regelmatig ff checken nr haarscheurtjes voordat het echt een barst wordt.
|
Mijn laatste iPhone 3G was uit week 49 en had veel haarscheuren.
Ik heb het weer meegemaakt hoor ( leuk leesvoer ) Ik vanmiddag naar Turnhout om me toestel op te halen. Wil ik net weglopen uit de winkel komt de bedrijfsleider naar voren en zegt tegen me " Je mag hier niet meer komen want het is slecht voor onze naam. Jij bent de enige met dit probleem en ik vertrouw het niet " Dus ik ga daar meteen op in natuurlijk. Na 5 minuten heen en weer gepraat ( geschreeuw ) loopt hij naar achteren. Ik ben toen weggegaan maar even later weer terug gegaan om zijn naam te vragen. Ik ga hier een brief over schrijven naar Mobistar. En hij is nog wel de bedrijfsleider! Hij moet zich schamen. De medewerkster was het ook met mij eens. Hij moet zich diep schamen om klanten zo te behandelen. |
Geen cracks meer?
Hoi,
ik had ergens gelezen dat het probleem van de cracks al ff verholpen zijn... Is dit waar? Greetz |
Discussies samengevoegd.
Helaas. Het probleem met de haarscheuren is nog steeds niet opgelost. |
na ruim een maand (iphone met haarscheurtjes 3x teruggestuurd naar Solid-Vision) kan ik de iphone a.s dinsdag ongerepareerd op halen bij de T-Mobile shop.
Afgelopen week heb ik de zaak aangemeld bij de rechtsbijstand die vertelde dat TMobile zich niet achter solid-vision kan verschuilen en zijn garantie verplichtingen moet nakomen. |
Wat me toch opvalt is dat in de enquête 69 % geen scheuren heeft...
|
Citaat:
Vind ik overigens nog te weinig, dit soort problemen zouden er helemaal niet mogen zijn met zo'n toestel. Kinderziektes van een nieuw toestel kan natuurlijk altijd, maar als dit ook gebeurd bij modellen uit week 49!! Mag natuurlijk niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Iemand een tip hoe je het beste haarscheurtjes op een zwarte Iphone kan detecteren? Kijk er zelf wel af en toe op onder het licht, maar het is toch altijd moeilijk iets goed te zien op de achterkant.
|
Mijn iPhone is vandaag aangekomen bij Dynafix. Staat in een PDF'je dat de front- en backcover en batterij als accessoire aangemeld was, zit er echter niet bij. Reparatie zou niet uitgevoerd kunnen worden. Is dit gewoon een standaard PDF of gaat het voor mij nu weer moeilijk worden? Inmiddels is dit de 4de! reparatie. Ik post nog wel eens het hele verhaal.
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:50. |