//

Ervaring Pro-assist

Ervaring Pro-assist discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Een vriend van me heeft een 3gs teruggekregen ipv een 3g.... meerdere mensen die dit hebben gehad? Loopt je contract bij hun btw automatisch af ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #161  
Oud 07-03-10, 11:43
mcman mcman is offline
• iOS 7.0 beta
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Utrecht
Berichten: 119
Standaard

Een vriend van me heeft een 3gs teruggekregen ipv een 3g.... meerdere mensen die dit hebben gehad?

Loopt je contract bij hun btw automatisch af naar 2 jaar? Of moet je dit zelf nog een keertje doen...
__________________
Beschikt over een I-Phone 3G 16gb Wit. Was nummer 22 in Roterdam tijdens de launch!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #162  
Oud 15-03-10, 13:43
iTim's schermafbeelding
iTim iTim is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Geleen
Berichten: 203
Standaard

Ik ben nu bezig, hoop dat alles goed gaat

Laatst gewijzigd door iTim; 15-03-10 om 13:59.
  #163  
Oud 17-03-10, 06:39
weespermop11 weespermop11 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 6
Thumbs up proassist

top heb net een nieuw toestel via hun gekregen nadat me iphone warm werdt en niks meer deed.Het enige jammere is dat ik niet tehoren heb gekregen wat er nu kapot aan was.zeiden alleen hij was niet meer te makken zodoende een nieuwe iphone
hoefd niks geen eigenrisko te betalen dus echt top
  #164  
Oud 17-03-10, 08:54
Operafreak's schermafbeelding
Operafreak Operafreak is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Ergens boven het IJ
Berichten: 282
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Operafreak Bekijk bericht
Nou, hij is opgehaald... dit keer een Blackberry te leen gekregen.. beter dan die simpele Nokia, maar in vergelijk met de iPhone een gebruiksonvriendelijk onding..
Update:

Ben verleden zaterdag gebeld. A.s. donderdag zou ik 'm weer terug moeten hebben. Als dat klopt dan is het dit keer precies 2 weken... En nu hopen dat ik dan een poosje verlost ben van dat gedonder.. Vermoed dat mijn iTunes installatie niet helemaal lekker is en dat herstellen daarom telkens mislukt. Heb alleen geen zin in een volledige herinstallatie. Binnenkort hoop ik m'n iMac te hebben en verwacht dat deze problemen hiermee opgelost zullen zijn...
__________________
 iPhone 12 Pro 256GB  iMac 21" 3.2 Ghz i7, 8GB, 1TB Fusion 
  #165  
Oud 18-03-10, 10:15
rtenkroode rtenkroode is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 27
Standaard

Ben erg benieuwd... Mijn 3G werd 2 weken terug opgehaald (scheurtjes, speaker deed het niet meer, er rammelde wat in de telefoon). Ik heb nu een Nokia E71 (en nu merk ik pas ECHT hoe gebruikersvriendelijk een iPhone is ).
Ik werd afgelopen maandag gebeld dat ik een nieuwe telefoon kreeg, die ze morgen komen brengen (ik kon helaas niet eerder). Ben erg benieuwd of het inderdaad een nieuwe is. Tot zover ben ik tevreden over Pro Assist.

Mijn vrouw had vorig jaar een akkefietje met haar 3G. Was binnen 2 weken naar volle tevredenheid opgelost door Pro Assist.
  #166  
Oud 18-03-10, 13:05
Operafreak's schermafbeelding
Operafreak Operafreak is offline
• iOS 14.6
• iPadOS 14.6
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Ergens boven het IJ
Berichten: 282
Standaard Joepie, ik hem 'm weer terug!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Operafreak Bekijk bericht
Update:

Ben verleden zaterdag gebeld. A.s. donderdag zou ik 'm weer terug moeten hebben. Als dat klopt dan is het dit keer precies 2 weken... En nu hopen dat ik dan een poosje verlost ben van dat gedonder.. Vermoed dat mijn iTunes installatie niet helemaal lekker is en dat herstellen daarom telkens mislukt. Heb alleen geen zin in een volledige herinstallatie. Binnenkort hoop ik m'n iMac te hebben en verwacht dat deze problemen hiermee opgelost zullen zijn...
Update:

Ook deze keer weer keurig en zonder extra kosten bij zijn baasje afgeleverd.. Nou alleen nog even alle 20gig+ data overzetten.. Peanuts, toch?
  #167  
Oud 18-03-10, 16:15
Benny Benny is offline
• iOS 8.0.2
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Lelystad
Berichten: 249
Stuur een bericht via MSN naar Benny
Standaard

Nou ik heb vandaag mijn iphone 3GS ook maar op laten halen.. had hem paar maanden geleden laten vallen, dikke barst in het scherm, verder geen mankementen vandaar dat ik hem nu pas heb laten ophalen.. moet toch een keer gebeuren..

Half uurtje nadat ik had gebeld stonden ze al op de stoep.. dat is goede service Jammer genoeg een Nokia N79 gehad als leentoestel, dat vind ik echt een onding dus ik ga tijdelijk maar mijn oude 2G iphone gebruiken die ik nog heb liggen..

Ben benieuwd hoe lang het duurt, ze zeggen 2 tot 6 weken , kan zelfs langer duren zeggen ze..
  #168  
Oud 20-03-10, 13:27
martk2280 martk2280 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 5
Standaard

Balen! ik heb 2 weken geleden mijn iphone 3g (16gb ) ingeleverd met een barst in het scherm, krijg ik hem net terug en hebben ze er een nieuw scherm in gezet deze is echter niet goed er in gezet zit helemaal scheef en los er in kan er zo mijn nagel onder steken. echt *****, heb net maar weer gebeld naar pro assist. Ben ik hem weer weken kwijt. Ik dacht dat pro assist altijd een nieuwe (refurbished) terug gaven. Iemand hier ervaring mee?
  #169  
Oud 22-03-10, 16:49
TwyLight TwyLight is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Locatie: Zutphen
Berichten: 6
Standaard

Vandaag heb ik mijn iPhone laten vallen en de voorkant zit helemaal vol met barsten:



Heb ProAssist gebeld en ze komen voor half zeven een vervangend toestel brengen, maar mijn vraag is:

Wat denken jullie: krijg ik een nieuw toestel of wordt hij gerepareerd (een nieuwe voorkant?)

Op de achterkant zit ook een grote barst maar die zit er al langer.

De iphone werkt nog "normaal" behalve dat ik nu niet veel kan zien door alle barsten, maar het scherm is niet kapot alleen het glas..

Zit er zelfs aan te denken om hem te saboteren en hem alsnog helemaal kapot te maken zodat ik een nieuwe krijg of is dat geen goed plan..
  #170  
Oud 22-03-10, 18:22
martk2280 martk2280 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 5
Standaard

zie mijn bericht hier boven, de mijne werd dus gewoon gerepareerd. maar bij mij was dus alleen het glas kapot, de achter kant was nog gewoon intact. Saboteren lijkt me niet zo'n goed plan, weet niet of ze daar achter komen.
  #171  
Oud 23-03-10, 19:01
Agaron Agaron is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Maastricht
Berichten: 49
Standaard

Nou mijn iPhone is kapot, kan geen audio meer luisteren omdat de ingang kapot is.

Naar proAssist gebeld om kwart voor 5, 2 uur later stond al iemand voor de deur om em te komen halen. Heb een HTC Diamond als leentoestel gekregen.

De jongen die em kwam halen zei dat ik waarschijnlijk een nieuwe iphone krijg maar het kan even duren aangezien ze moeite hebben om aan 3G 16GB's te komen.

Ik mis mijn iPhone nu al, net 10 minuten weg.
  #172  
Oud 23-03-10, 23:06
martk2280 martk2280 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Agaron Bekijk bericht
Nou mijn iPhone is kapot, kan geen audio meer luisteren omdat de ingang kapot is.

Naar proAssist gebeld om kwart voor 5, 2 uur later stond al iemand voor de deur om em te komen halen. Heb een HTC Diamond als leentoestel gekregen.

De jongen die em kwam halen zei dat ik waarschijnlijk een nieuwe iphone krijg maar het kan even duren aangezien ze moeite hebben om aan 3G 16GB's te komen.

Ik mis mijn iPhone nu al, net 10 minuten weg.
Vandaar dat de mijne gerepareerd werd. Mis hem ook.. ben hem al meer dan 2 weken kwijt.
  #173  
Oud 25-03-10, 14:24
Bulletdodger Bulletdodger is offline
• iOS 8.0.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 105
Standaard

vraag je over de voorwaarden van proassist, een collega van mij beweerde dat als je de iphone simlockvrij liet maken je ook geen garantie hebt bij proassist, hij wist niet of ze daarmee jailbreaken bedoelde.

Ik neem aan als je de iphone na een jaar legaal door T-Mobile simlockvrij laat maken dat dit verder geen probleem is voor een eventuele claim bij proassist?

Laatst gewijzigd door Bulletdodger; 25-03-10 om 14:35.
  #174  
Oud 31-03-10, 18:22
Slijder Slijder is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 17
Standaard

2 weken terug laten vallen linker kant had een paar scheurtjes die vrijdag pro-assist gebeld
kreeg een leen toestel een Nokia E71 ze waren netjes op tijd zelfs vroeger dan verwacht. A.s. vrijdag hoop ik hem weer te krijgen ze zeiden tegen mij dat het 2 weken zou duren (dat is as vrijdag)
Het gaat hier om een Iphone 3G 16GB

Nu nog hopen dat ik een 3GS of een nieuwe 3G 16GB me abonnement duurt nog maar een paar maanden en dan mag ik een andere toestel en zoals sommige weten komt de 4G bijna uit

@Bulletdodger
Als je de Iphone naar fabrieks instellingen doet kunnen ze niets zien of je moet je iphone open hebben gemaakt.
  #175  
Oud 31-03-10, 19:13
Bulletdodger Bulletdodger is offline
• iOS 8.0.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 105
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Slijder Bekijk bericht
@Bulletdodger
Als je de Iphone naar fabrieks instellingen doet kunnen ze niets zien of je moet je iphone open hebben gemaakt.
Ik bedoelde meer het legaal simlockvrij laten maken door Tmobile, maar ik neem aan dat het geen probleem is. Heb inmiddels een iPhone bij T-Mobile met proassist
  #176  
Oud 02-04-10, 17:37
Slijder Slijder is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 17
Standaard

Ik hoor vandaag me mobiel te krijgen maar word dinsdag
en heb gehoord dat ze alleen mijn scherm hebben vervangen en over de achterkant kon ze niets zeggen... beter hebben ze dat ook gemaakt en de zijkant met val schade...
  #177  
Oud 03-04-10, 10:53
martk2280 martk2280 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 5
Standaard

Heb m'n iphone weer terug. Het scherm zit er nog steeds niet helemaal lekker in. de lijmresten zijn nog zichtbaar, en de glasplaat zit aan 1 kant gelijk met de metalen rand en aan de andere kant zit hij er een milimeter boven. Ze geven dus niet zomaar een nieuwe.
  #178  
Oud 06-04-10, 08:55
Lady lefty Lady lefty is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Berichten: 10
Standaard

Gisteravond bij Tros Radar een item over telefoonverzekeringen bekeken en met name ook Pro-assist. Natuurlijk komen in zo'n programma alleen de negatieve verhalen in beeld. Maar blijkbaar zijn er genoeg negatieve verhalen om er in het programma tijd aan te besteden.
Korte samenvatting: of de schade die je eventueel krijgt aan je telfoon valt onder de fabrieksgarantie of inboedelverzekering en een telefoonverzekering is overbodig.

Uitzending-Uitzending-TROS Radar

Zijn er nog meer mensen op het forum die de uitzending hebben gezien en er toch overna denken om hun verzekering op te zeggen?
  #179  
Oud 06-04-10, 10:32
Bulletdodger Bulletdodger is offline
• iOS 8.0.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 105
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lady lefty Bekijk bericht
: of de schade die je eventueel krijgt aan je telfoon valt onder de fabrieksgarantie of inboedelverzekering en een telefoonverzekering is overbodig.
Das waar, maar zie dat maar eens bewezen en voor elkaar te krijgen, dan is een telefoonverzekering een makkelijke oplossing.

Een inboedelverzekering (IBV) dekt ook niet alles, en helemaal niet zonder kostbaarhedenverzekering en een fabrieksgarantie van Apple is ook niet alles omdat ze het maar wat graag op vochtschade gooien.

Ik vind een IBV geen volwaardig alternatief
  #180  
Oud 06-04-10, 10:49
Slijder Slijder is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 17
Standaard

ik hoorde me mobiel vrijdag te krijgen, maar toen was het goede vrijdag.
Nu net binnen gehad helemaal nieuw eigenlijk alleen mijn hardware niet
gewoon perfect!
Reageren

Labels
iphone, proassist, t-mobile



Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Pro Assist Bestellijst? Ritskeee iPhone algemeen 0 16-09-10 17:00
Alle iDevices: Jailbreak + Pro-assist en garantie Vuurvoske Jailbreak 4 24-03-10 18:17
2de iPhone Pro Assist?? david007 iPhone algemeen 2 22-09-09 10:08
Pro Assist shopaholic iPhone algemeen 0 17-06-09 15:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:28.