//

iPhone start niet meer op; continu appeltje op het scherm - Verzameltopic

iPhone start niet meer op; continu appeltje op het scherm - Verzameltopic discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Heb een 3gs iphone gejailbracket en unlocked. Firmware weet ik niet. Probeer dus te herstellen met firmware, heb alle firmware geprobeerd voor de 3gs ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #381  
Oud 11-06-10, 01:06
fanta fanta is offline
• iOS 1.0.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 2
Standaard Apple logo met opstarten, blijft hangen

Hoi,

Heb een 3gs iphone gejailbracket en unlocked. Firmware weet ik niet.

Probeer dus te herstellen met firmware, heb alle firmware geprobeerd voor de 3gs maar itunes zegt de hele tijd dat de firmware niet geschikt is voor dit apparaat.

Iemand?

Grt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #382  
Oud 11-06-10, 18:20
angelo270 angelo270 is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 2
Standaard

ga naar herstelen via itunes
  #383  
Oud 13-06-10, 11:03
schuurmachine schuurmachine is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 7
Standaard

Dag forum,

Ook ik heb een vervelend probleem. Ik heb een iPod touch v3 een tijdje terug gejailbreakt op 3.1.3 met spirit, eerst ging alles goed en had ik geen problemen, maar vorige week toen ik mijn ipod pakte die op stand by stond en een vrij volle batterij, was hij uit gegaan. Ik zocht er eerst nog niet zoveel achter, maar het gebeurde diezelfde week nog 2 keer. Nu doet mijn ipod niets meer. Ik kan hem niet meer aanzetten, wel herkend iTunes hem nog en kan hem dan herstellen. Als de herstel klaar is zou de ipod links in de lijst moeten komen, maar inplaats daarvan moet ik hem nog een keer herstellen, zo gaat dit dan maar door.

Wat ik tot nu toe geprobeerd heb is dus herstellen via itunes wat niet werkt,
Herstellen op een andere computer, werkt ook niet.
DFU mode krijg ik hem niet in, omdat mijn knoppen niet reageren, mijn ipod reageert alleen op connecten met de computer, ik krijg dan een paar seconden apple logo en daarna conncet to itunes. (iTunes herkend hem dan dus in herstelmodus)
Ook heb ik IREB geprobeerd aangezien daar iets van een restore loop stond, ik weet alleen niet of ik daar mee te maken hebt.

Iemand nog tips? of moet ik even naar een apple winkel. En gaan ze daar dan niet moeilijk doen door jailbreak, of is die al weg door het herstellen, ook al is die half mislukt

Alvast bedankt.

Laatst gewijzigd door schuurmachine; 13-06-10 om 11:10.
  #384  
Oud 14-06-10, 21:16
schuurmachine schuurmachine is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 7
Standaard

ok heel vaag allemaal, maar in een keer doet hij het weer. Nadat ik hem bij een soort opnieuw opstarten wat na 10 minuten ofzo gebeurde (inplaast van connect to iTunes scherm de apple) trok ik de stekker uit de computer. Toen bleef hij hangen in het apple scherm en kon ik hem uitzetten. Daarna in DFU mode gezet (denk ik want was allemaal heel vaag), en gerestored. Dus ik met fingers crossed te wachten. En kreeg een error "Error 0xE8000001 iTunes could not connect the iPhone because of an unknown error".
Dus ik balen, denk verdorie doet die het weer niet, maar in een keer na minuutje pakt de ipod het allemaal zelf op, dus oude instellingen teruggezet en hij doet het weer.

Hopen dat het niet nog een keer gebeurt, maar een ding weet ik zeker, voorlopig ga ik even niet meer jailbreaken. Alhoewel dat misschien niet de oorzaak was.
  #385  
Oud 23-06-10, 08:29
stenograaf stenograaf is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 2
Standaard

Hoi allemaal!

Gisteren heb ik mijn iPhone 3g 16 gb teruggebracht naar fabrieksinstellingen, dat duurde een tijd.

Vanaf vanochtend heb ik mijn Iphone weer aangezet maar hij blijft staan in het Apple Logo. Hij start nu niet meer op...........

Heb de Iphone al een paar keer volledig uitgezet, maar bij het aanzetten verschijnt het apple logo af en toe flits het scherm wit en komt dan weer bij het apple scherm uit!

ook als ik hem aansluit op de laptop en ik start Itunes, herkent het programma de Iphone niet.

Wie o Wie kan me helpen, heb de Iphone support lijn al gebeld, maar die zeggen uit doen en dan weer aanzetten, maar dat werkt ook niet.

Ik heb op het forum ook niet iets kunnen vinden!

Laatst gewijzigd door stenograaf; 23-06-10 om 08:43.
  #386  
Oud 23-06-10, 11:23
groningen79 groningen79 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 9
Standaard

Dit probleem heb ik ook.
Bij herstellen via itunes wil hij automatisch direct updaten naar 4.0. Dus ik heb hem niet hersteld.
HELP heb echt geen idee meer wat ik moet doen
  #387  
Oud 23-06-10, 14:29
stenograaf stenograaf is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 2
Standaard

Ik had via de DFU mode hem weer aan de praat gekregen doet het nu weer perfect!

DFU - iPhone Forum - alles over de Apple iPhone, iPhone 3G en iPhone 3GS
hier staat hoe je dat moet doen!

Succes
  #388  
Oud 23-06-10, 14:34
groningen79 groningen79 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 9
Standaard

DFU, die link daar komt t op neer dat je m dus gewoon moet herstellen inj itunes toch??

PROBLEEM, dan installeert hij 4.0
  #389  
Oud 23-06-10, 20:38
stonedijk stonedijk is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 1
Standaard

hee allemaal,

ik heb hetzelfde als stenograaf ^^ maar bij mij werkt het niet met de DFU mode... dus ik heb een klein probleempje..
ik heb wel een verzekering, dus ik zou zo naar de winkel kunnen gaan maar weet iemand zeker of ze hem dan kunnen maken of ik een nieuwe krijg?
  #390  
Oud 25-06-10, 08:51
piskaloter piskaloter is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 4
Standaard

Hallo,

Ik heb eergisteren mijn 3G 16 gb naar OS4 geüpdatet. Nu krijg ik die niet afgezet met de sleepknop en als ik hem volledig wil afzetten en dan terug aan, blijft hij switchen tussen apple logo en zwart scherm. Mijn inziens moet dat toch iets met het nieuwe OS te maken hebben. Het enige dat ik kan doen nu, is hem aan laten staan en hopen dat hij niet van zelf gaat telefoons maken en mij niet op kosten jaagt. Het is niet toevallig dat de mensen met het zelfde soort iphone (3G 16 gb) dezelfde probleem hebben.
Is het iemand al gelukt om uit deze impasse te geraken?
mvg
  #391  
Oud 26-06-10, 16:40
i.p.r.h. i.p.r.h. is offline
• iOS 6.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 11
Standaard

Zoek even op dit forum hoe je je baseband moet flashen. Dat loste bij mij alle problemen op. Mijn 3GS draait als een zonnetje op iOS4, unlocked met jailbreak,
  #392  
Oud 27-06-10, 12:18
i.p.r.h. i.p.r.h. is offline
• iOS 6.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 11
Standaard

Manually flash iphone to 05.11.07 baseband
  #393  
Oud 27-06-10, 16:39
majdaemir majdaemir is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 1
Standaard mijn telefoon gaat niet verder dan die apple teken!! HELP

Mijn iphone gaat niet verder dan die apple teken ik heb er al een tijdje last van! want had er een progamma op gezet en sinds dien als me batt op is gaat tie heel moeilijk aan soms gaat tie aan als ik een paar uur achter elkaar aan uit druk nu ben ik 4 dagen bezig en doet helemaal niks! alleen die apple teken wat moet ik doen hij geeft ook niks aan als ik me iphone op de computer aan sluit (itunes) dus kan em ook niet herstellen wat ik net zat te lezen!!


Gr
  #394  
Oud 29-06-10, 20:49
Mossol Mossol is offline
• iOS 4.0
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 2
Standaard

Ja ik heb het dus ook helemaal voor elkaar:
Heb een ipod touch 2g 8gb firmware 3.12 gejailbreakt met blackra1n
Wil opstarten krijg apple logo voor oneindig
Probeer ik vervolgens nog een keer op te starten dan krijg ik strepen door me touchscreen heen.
  #395  
Oud 30-06-10, 15:43
RalfdeBoer RalfdeBoer is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 78
Standaard

Mijn iphone is sinds kort ermee opgehouden. De batterij was leeg dus dacht ff opladen.
Nu gaat de telefoon alleen aan met usb kabel en bij het herstellen krijg ik foutmelding/error 23. Nu lees ik over een hardware fout, maar ik heb de telefoon niet laten vallen of in aanraking met water. Iemand een idee?
  #396  
Oud 30-06-10, 16:41
chaosrules chaosrules is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 1
Standaard

Update uitgevoerd van mijn 3gs van 3.1.3 naar 4.0 op 26 juni. tot gisteren geen problemen, begon toe uit te vallen, soms melding dat hij moest syncen met itunes, daarna starte hij weer op. aan itunes gehangen, melding code 28 nadat gedeelte van de restore was uitgevoerd. Naar mijn mening is het een intern hitte probleem. Dus..... iphone maar eens in een wijnkoelmanchette gelegt... en wat blijkt..... nu komt hij wel door het gehele proces, ook de restore enzo. Helaas niet meer mogelijk om naar 3.1.3. te gaan en een iphone die je continue moet koelen is ook niet makelijk. even wachten wat hij met iets koeler weer doet.
  #397  
Oud 01-07-10, 00:40
joyciie's schermafbeelding
joyciie joyciie is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Brabant!!
Berichten: 104
Standaard

Hier hetzelfde probleem.. Software 4.0 erop gezet.. dat ging redelijk goed.. maar bij het terugzetten van mijn reserve kopie begon de ellende.. het ging even goed.. maar op een gegeven moment ging men iphone opnieuw opstarte midden bij het terugzetten van de reserve kopie vanuit Itunes.. Dan begint hij weer opnieuw met terugZetten van de kopie.. steeds op 1/5 deel flipt men iphone.. ook resetten helpt allemaal niet.. hij blijft gwn vast hangen.. vorige week woensdag via T mobile men iphone laten opsturen.. is nu bijna week weg ben benieuwd.. Hoop hem voor vrijdag terug te hebben..
Grtz Joycii
  #398  
Oud 01-07-10, 21:33
ga30 ga30 is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 1
Standaard

even een vraagje ik heb een oud model van Iphone 16 gb maar mijn iphone is er gewoon mee gestopt , doet niet meer nu heb ik het hersteld maar nu wordt mijn sim niet meer ondersteund . Nog even voor de duidelijkheid ik ben een LEEK ALS het om de mogelijkheden gaat zoals jailbreak etc dus graag makkelijke taal , helppppppppppppppp kan niet zonder mijn iphone
  #399  
Oud 03-07-10, 20:25
kaar kaar is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 1
Standaard ook mijn iphone start niet meer op

Eerst had ik de melding "geen service". Geprobeerd op te starten in de recover modus. Herstellen al 2x gedaan, maar vlak voor het einde krijg ik melding 1002.
Logo van Itunes met stekkertje USB in beeld.
Ik moest zelfs Itunes herstellen omdat er bij het udaten ook iets verkeerd is gedaan. Heb telefoon nodig voor werk. Ik ben verder een leek, dus ieder advies is welkom.
  #400  
Oud 04-07-10, 10:18
joyciie's schermafbeelding
joyciie joyciie is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Brabant!!
Berichten: 104
Standaard Software 4.0

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door joycii Bekijk bericht
Hier hetzelfde probleem.. Software 4.0 erop gezet.. dat ging redelijk goed.. maar bij het terugzetten van mijn reserve kopie begon de ellende.. het ging even goed.. maar op een gegeven moment ging men iphone opnieuw opstarte midden bij het terugzetten van de reserve kopie vanuit Itunes.. Dan begint hij weer opnieuw met terugZetten van de kopie.. steeds op 1/5 deel flipt men iphone.. ook resetten helpt allemaal niet.. hij blijft gwn vast hangen.. vorige week woensdag via T mobile men iphone laten opsturen.. is nu bijna week weg ben benieuwd.. Hoop hem voor vrijdag terug te hebben..
Grtz Joycii

Ik had de mijne dus laten opsturen nadat ik software 4.0 erop had laten zetten. Bij mij bleef apple logo ook steeds in beeld staan. Nu heb ik dus een nieuwe gekregen.. Ze konden hem niet meer maken.
Ik heb T mobile abonnement. Dus als er meer mensen zijn die ook bij T-mobiel zijn, zou ik hem via hun laten opsturen. Ik kreeg de mijne ook niet meer aan de praat.
Heb ik een nieuwe gekregen met daarop 3.1.3. Ik durf 4 er niet meer op te zetten..
Nou miss heeft iemand er iets aan. Grtz

Laatst gewijzigd door joyciie; 04-07-10 om 10:21.
Reageren

Labels
apple, batterij problemen, batterij snel leeg, iphone, logo, opstart problemen



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone start niet meer op - Verzameltopic racoon iPhone algemeen 991 29-11-19 10:20
Appeltje in het scherm joydan99 Jailbreak 4 13-05-11 10:37
iPhone 3GS 16GB start niet meer op | Appeltje blijft staan MikeMuppetshow Archief 4 10-08-10 22:22
3G met fw 3.0. continu appeltje-zwart-appeltje. marcfuhren Archief 11 28-10-09 14:20
Iphone dood alleen het appeltje niet mark. Archief 1 23-11-08 17:18

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:35.