//

Problemen met iOS 4.0

Problemen met iOS 4.0 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een probleem met mijn wifi-verbinding. Om gewoon op het web te surfen en app's te openen heb ik geen problemen. Maar telkens ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #301  
Oud 25-06-10, 12:22
CharlieCharlo CharlieCharlo is offline
• iOS 7.1
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: België
Berichten: 75
Standaard

Ik heb een probleem met mijn Wi-Fi-verbinding. Om gewoon op het web te surfen en app's te openen heb ik geen problemen. Maar telkens ik een app wil downloaden (uit de app. store) valt de Wi-Fi-verbinding uit. Redelijk vervelend!! Iphone al hersteld en al de andere mogelijkheden gebruikt maar het probleem blijft aanhouden. Zijn er nog mensen hier dit te maken hebben met dit probleem?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #302  
Oud 25-06-10, 13:12
pdhertog pdhertog is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 2
Standaard

Ik dacht eerst nog dat het wellicht kwam door de applicaties die nog in de 'background' draaiden (te zien via 2x startknop) maar ook na die allemaal verwijderd te hebben loopt de batterij volledig leeg. Het rare is dat overdag het leeglopen niet zo'n vaart loop, maar de volgende ochtend is de batterij echt volledig leeg.
  #303  
Oud 25-06-10, 13:45
glkx glkx is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Hoofddorp
Berichten: 5
Standaard

Ik sinds dat ik iOS 4 heb geinstalleerd problemen met het afspelen van muziek.
Het afspelen van muziek zelf werkt wel opzich. Alleen als ik de telefoon vergrendel of de vergrendeling er af haal dan happert het geluid even. Erg irritant Heeft iemand anders dat probleem ook?

Ook heb ik even problemen gehad met de mail applicatie, maar dat heeft zich na een dag wachten automatisch opgelost

Ik heb BTW een clean-instal gedaan van iOS 4.

Laatst gewijzigd door glkx; 25-06-10 om 13:48.
  #304  
Oud 25-06-10, 13:50
Marcusi's schermafbeelding
Marcusi Marcusi is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 3
Standaard

Na de update naar 4.0 heb ik linksboven in de statusbar alleen nog staan "T-Mobile NL". Geen Wi-Fi en 3G aanduiding dus terwijl beide wel gewoon werken. In het eerste ontgrendelscherm is het allemaal wel zichtbaar....Iemand een idee?
  #305  
Oud 25-06-10, 15:46
Dragon's schermafbeelding
Dragon Dragon is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 806
Standaard

Toch nieuwsgierig hiernaar. Hebben de gene die problemen ondervinden met iOS4, de reservekopie terug gezet na de update en/of jailbreak?

Omdat ik dit eigenlijk nooit doe na een update, en ik ondervind weinig tot geen problemen met de iPhone. Toen en nu ook niet.
  #306  
Oud 25-06-10, 16:50
Bollie1 Bollie1 is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 67
Standaard

Help! bij mij loopt de iphone 3G steeds vast bij het maken van de reservekopie voor de installatie van OS4, hij blijft dan uren niks doen en ik zie het groene balkje ook niet meer bewegen! iemand een oplossing? heb het ook al op een andere pc geprobeert!
  #307  
Oud 25-06-10, 17:54
StingrayNL StingrayNL is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Ede
Berichten: 1
Standaard

Sinds de update heb ik regelmatig dat tijdens het bellen de vebrinding wegvalt...althans zo klinkt het bij mij...de andere kant hoort mij dus wel gewoon maar kunnen roepen wat ze willen maar ik hoor ze niet...erg irri dus

Ook lijkt het wel of sommige apps/games niet meer lekker draaien op de nieuwe ios, bijv Angry birds hapert regelmatig tijdens het spelen wat weer tot frustratie lijdt....
Hoop dat ze er vlot naar kijken want ik moet nog ff wachten(6 maanden) voordat ik weer een nieuwe phone mag uitzoeken.
  #308  
Oud 25-06-10, 20:10
nlrela nlrela is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 83
Standaard

En ook ik heb een batterij probleem .... gisteren om 18.00 uur 100%, vanochtend om 07.00 uur nog 10%, heb niet meer gebeld (zat voetbal te kijken in de kroeg en ben daarna gaan slapen)
  #309  
Oud 25-06-10, 22:49
Rockywoman Rockywoman is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Lelystad
Berichten: 229
Standaard

Dat batterij probleem heb ik ook met Iphone 3gs na de ios4 update.

Tevens heb ik nog een ander probleem, en dat gebeurde eigenlijk pas net.

Ik wou een smsje sturen naar mijn vriendin toe, en mijn hele sms deed het niet. Klikte berichten aan, en voor de rest kon ik gewoon niets meer doen. Heb toestel uitgezet, en toen weer aan, en toen deed hij het opeens weer.

Ook vanmiddag op mijn werk liep mijn hele toestel vast, en vloog opeens uit. Na lang aanknop ingedrukt te houden, ging toestel weer aan...

Uhh..Leuk die update?
  #310  
Oud 25-06-10, 23:23
borgqueenx borgqueenx is offline
• iOS 8.3
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Vroomshoop
Berichten: 1.460
Stuur een bericht via MSN naar borgqueenx
Standaard

Geen 3g meer...volledig bereik maar maakt geen verbinding.
En Wi-Fi moet ik uit/in schakelen als ik hem uit standby haal.
Ik heb telfort...
Verder tot nu toe geen klachten en heb ios 4 nu voor 2 hele dagen.
  #311  
Oud 25-06-10, 23:31
sandy witteveen sandy witteveen is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 1
Standaard

eerst bij mobiel datanetwerkwerk op knop 'stel opnieuw in'. Dan haalt hij de gegevens die je hebt ingevuld weer leeg. Dan opnieuw de gegevens van vodafone invoeren en daarna had ik weer 3G.
  #312  
Oud 26-06-10, 00:39
totje totje is offline
• iOS 4.2.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 4
Standaard

Ik baal goed dat ik vol vertrouwen de software heb bijgewerkt. Alle afspraken foetsie. En helaas.... doordat ik verschillende keren heb moeten herstarten is de reservekopie ook foetsie.
Ik heb wel nog een bestand data.syncdb dat volgens mij misschien de goede gegevens bevat (is ongeveer de tijd dat de installatie startte).
Iemand enig idee wat ik hiermee kan doen?
  #313  
Oud 26-06-10, 02:05
Nailz Nailz is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 11
Standaard

Hallo,

Ik ben een normale gebruiker (lees n00b) van Iphone 3G 16GB en heb vol vertrouwen IOS4 op de Iphone geinstalleerd via Itunes. Kreeg al veel foutmeldingen tijdens het proces en kwam er na het activaten achter dat mijn VoiceMemo's en Camera Roll Foto's weg zijn.
Die Voice Memo's kan ik mee leven, maar die foto's baal ik echt van.
Ik zag dat meerden in dit topic dit probleem hadden.
Restore Back-Up (Back-Up voor installatie IOS4) werkte niet.
Kan iemand mij helpen om deze foto's terug te krijgen?
  #314  
Oud 26-06-10, 10:06
SilentF0rce SilentF0rce is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 2
Standaard

Ik had ook aardig wat problemen. Visual Voicemail, Doorschakel Pop-up, Geen 3G, Geen Utilities map etc.
Dit bleek te komen door resten Spirit die nog op mijn iPhone 3GS stonden.
Toen ik de iPhone voor de 3e keer Restore heb gedaan en GEEN back-up terug gezet heb, (blijkbaar) dus geen resten van Spirit geïnstalleerd, had ik helemaal geen problemen meer.
  #315  
Oud 26-06-10, 10:09
Juniorg Juniorg is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 7
Standaard

Voor degen die een probleem met hun 3g internet verbinding hebben. Ik had dat ook en ben toen via Wi-Fi naar Unlockit - APN Changer for your iPhone gegaan. Kies continue/custom apn en dan ff je provider settings opgeven. Bij mij werkte het alleen via de email optie met create profile kreeg ik een foutmelding. Als je je email binnenkrijgt kun je het gelijk installeren. Hoop dat het helpt. Ik weet niet of dit ook voor de 3gs werkt.Nu alleen nog de doorschakel pop up.....iemand?

Groet Juniorg
  #316  
Oud 26-06-10, 17:35
svw svw is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 6
Standaard

Ik heb ook een 3g en heb hem ios4 er gister ook opgezet maar ik kan dus ook helemaal niks met internet. ik kan helemaal geen mobiel datanetwerk invullen(die staat er niet bij) weet iemand hoe ik mijn internet weer kan gebruiken en wat ik moet doen?
  #317  
Oud 26-06-10, 18:33
BoHendriks BoHendriks is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 2
Standaard IOS4 probleem in Itunes

Ha allemaal,
Na IOS4 te hebben geïnstalleerd werkt eigenlijk alles naar behoren op mijn telefoon. Maar nu krijg ik het volgende probleem: mijn iphone 3GS wordt niet meer weergegeven in Itunes... het is dus niet meer mogelijk om te connecten met mijn Iphone. Heeft iemand hier ervaring mee?
Thx
  #318  
Oud 26-06-10, 18:36
BoHendriks BoHendriks is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bollie1 Bekijk bericht
Help! bij mij loopt de iphone 3G steeds vast bij het maken van de reservekopie voor de installatie van OS4, hij blijft dan uren niks doen en ik zie het groene balkje ook niet meer bewegen! iemand een oplossing? heb het ook al op een andere pc geprobeert!
Ik had hetzelfde probleem, gooi een hoop van je iphone. Gooi je muziek, video's, en andere overbodige apps eraf. Waarschijnlijk werktie dan wel.
G
  #319  
Oud 26-06-10, 18:40
deleeuw86 deleeuw86 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 2
Standaard

Ik heb net de hele dag achter de computer gezeten om 4.0 er fatsoenlijk op te krijgen. Uiteraard eerst alle instellingen etc. opgeslagen.. Nu heb ik uiteindelijk alles terug (contacten, instellingen, foto's, etc.), maar mis ik ALLE apps! Hoe komt dit? Kan ik dit nog terugzetten? Met normaal terugzetten krijg ik ze namelijk niet terug.. heb echt geen trek om alles opnieuw te downloaden..wat een werk!
  #320  
Oud 26-06-10, 19:14
Hobao Hobao is offline
• iOS 4.3.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 46
Standaard

Legale apps of dmv die andere app aplicatie?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Problemen met Plex op IOS en Apple Remote APP Mischa84 iPhone Apps 2 23-04-11 20:29
Problemen na updat IOS 4.1 Makeza iPhone algemeen 1 26-09-10 21:28
Problemen met 3GS na upgrade naar iOS 4 rizzah iPhone algemeen 0 12-07-10 16:46
Problemen met ios $ TACO71 Jailbreak apps en thema's 2 10-07-10 22:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:26.