iHome: Startpagina voor de iPhone discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo SossieNL, ook ik heb iHome op mn iPhone en vindt het prachtig. Knap gemaakt ook allemaal. Kan ik nu mijn eigen links editen, zodat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hallo SossieNL, ook ik heb iHome op mn iPhone en vindt het prachtig. Knap gemaakt ook allemaal. Kan ik nu mijn eigen links editen, zodat ik bij een foutje in de link niet helemaal opnieuw moet beginnen ?
Ik rij vaak met de trein vanaf Rotterdam, kan ik dat station ook al voorkeu ingeven ? Nu staat hij steeds op 's Hertogenbosch. Bedankt alvast voor je reactie. Groeten, Masterplace iPhone NL, 8 GB, 1,1,1 |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Nergens last van! Werkt allemaal vlekkeloos.. Behalve dan als ik op een knop klik dat de tekst hiervan verdwijnt of was dit de bedoeling?
|
||||
|
||||
psychonikeo welke rechten heeft de map /private/var/mobile/Library/Cookies bij jou?
Aangezien "R" veel problemen had met het bewaren van zijn cookies, zijn we dagenlang bezig geweest met testen. De uiteindelijke oplossing lag em in de rechten van die map. Bij mij staan ze op 777. "R" heeft dit nu ook ingesteld en alles werkt naar behoren. Hij heeft zijn telefoon via de Dev methode (v3) Ge-Jailbreakt. Ik heb, net zoals jou Nate's Jailbreak. Waarschijnlijk ligt het dus aan de manier van Jailbreaken (en dus ook de rechten van die map), dat cookies wel of niet werken..
|
||||
|
||||
Aangezien Advertenties vreselijk zijn (dit vind ik persoonlijk) heb ik gekozen voor een vrijwillige donatie via Paypal.
Door de knop boven in de balk (het handje), kun je door middel van een donatie blijk van waardering geven. Via de iPhone is het misschien wat omslachtig om naar Paypal te browsen. Als je met een vaste PC / Mac naar http://iphone.sossie.nl gaat, zul je op de help pagina komen daar kun je tevens een knop vinden! (links onder) Laatst gewijzigd door sossienl; 08-02-08 om 16:06. Reden: EDIT: omslachtigheid |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik zal thuis eens kijken zit nu op mijn stage, maar dat lijkt me dus wel waarschijnlijk wat je zegt. Kan ik ook een kleine donatie via gewoon een rechtstreekse overmaak doen? Paypal heb ik namelijk niet en gebruik ik ook verder nooit.. mijn gebruikersnaam plus gmail.com om het te mailen mag altijd |
|
|||
|
|||
iHome is zo handig!! Super!
Die Chmod 777 voor de cookie map lijkt ook hier te werken ... |
|
||||
|
||||
Citaat:
Edit: inmiddels opgelost dankzij ControlSje, oplossing staat hier
Laatst gewijzigd door ButcherJF; 09-02-08 om 00:36. Reden: opgelost dankzij ControlSje |
|
||||
|
||||
Wiki ge-update! Thanx Butcher
|
|
||||
|
||||
donatie onderweg!
|
|
||||
|
||||
Wake on Lan
"R" bedankt voor je bijdrage!
Update! - Wake on Lan (Zet overal ter wereld je PC aan via een icon op je Springboard) Wat heb je nodig?
Uitleg: Je moet in je router/ modem poort 7 FORWARDEN naar het DHCP ip adres van je PC (zoals hierboven bijvoorbeeld 192.168.2.102). Je kunt ook het broadcast adres (meestal x.x.x.255) gebruiken, dan stuurt hij naar elke PC het pakketje, maar schakelt alleeen de pc aan met het juiste MAC. Dit is handiger als je meerdere PC's wil kunnen aanzetten. Voor de linksys routers is een truukje nodig (link) om daar het broadcast adres in te stellen, want je kunt maximaal maar tot 254, omdat de router het 'verbied' je het broadcast kanaal (in mijn geval 192.168.1.255) te gebruiken. Vragen stellen kan gerust, misschien kunnen we elkaar helpen! |
|
||||
|
||||
Moet je op een ASUS Maximus moederbord nog appart WOL activeren?
Laatst gewijzigd door Hunter; 09-02-08 om 14:45. Reden: Image toegevoegd |
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk wel. Het zit er wel op in ieder geval. Je moet in de Bios even kijken naar "Wake-On-Lan", "WOL", "Power by LAN" onder Power Management. Die laatste zul je waarschijnlijk hebben. (ASUS).
|
|
||||
|
||||
Kan het niet vnden in BIOS.
|
|
||||
|
||||
Hi Sossienl,
Alles goed? Zag dat je bij flitser info de layout wat hebt gewijzigd, de wegnummers zijn nu gemakkelijker herkenbaar. Er staat alleen bij de tijd geen datum, dat kan dus verwarrend werken. Wellicht kan je daar nog iets mee. Is de layout wijziging ook doorgevoerd in file info? Kan die niet bekijken, er zijn (uniek voor NL) geen meldingen....... |
|
||||
|
||||
Citaat:
Update! Back up / Restore mogelijkheid - Als je bijvoorbeeld een restore / update / downgrade van je iPhone doet, zijn je instellingen van iHome ook kwijt. Door bij EDIT op Restore punt aanmaken te tappen worden al je instellingen bewaard (ook je eigen links). Tevens krijg je een persoonlijke code van 6 cijfers. Hiermee kun je vervolgens (bijv. na een update) je persoonlijke instellingen terug zetten. |
|
||||
|
||||
Ga naar je BIOS setup(HIT DEL) , en controleer / wijzig deze opties
Ga naar – Power >APM Configuration Enable ….. 1 – Power on by PCI Devices, Als je WOL in LAN 1(in XP) 2 – Power on by PCIE Devices, Als je WOL in LAN2(in XP) Zet beide op ENABLE. Vergeet niet op te slaan voordat je de bios verlaat. Start XP normaal ….Ga naar je netwerk verbindingen and selecteer je active LAN connectie. Klik met je rechter muisknop en selecteer Eigenschappen Klik “Configureren”. Ga Naar Geavanceerd. Selecteer; 1. Wake-Up Capabilities (of ziets) en zet deze op Alle, of als je deze niet hebt, Magic Packet. 2. Shutdown WakeUp en zet deze op ON Druk op OK. Wanneer je nu de PC weer uit zet kun je kijken of je LAN LED blijft branden. En probeer het! DEZE UITLEG KAN VOOR VEEL MOEDERBOARDEN GELDEN. DE CONFIGURATIE LIJKT VEEL OP ELKAAR |
|
|||
|
|||
Bij mij worden de instellingen van iHome ook niet bewaard. telkens krijg ik dus weer de melding dat er geen instellingen ontdekt zijn en dat de pagina een paar keer door zal laden.....
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Geef dit command via SSH of WinSCP: chown -R mobile:mobile /private/var/mobile/Library/Cookies |
|
|||
|
|||
wat doet dat commando dan precies???
Laatst gewijzigd door sic139; 11-02-08 om 18:19. |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
wekkerradio voor de iphone IHOME IP99 | truckdiver | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 09-08-08 23:49 |
|
|