//

Remote: verzameltopic

Remote: verzameltopic discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forum gebruikers, Ik heb alles geprobeerd wat jullie hier aandragen... Mijn telefoon is verbonden via hetzelfde wifi netwerk (tevens via usb of is dit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 31-07-08, 22:04
Joostg Joostg is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 61
Standaard

Beste forum gebruikers,

Ik heb alles geprobeerd wat jullie hier aandragen...

Mijn telefoon is verbonden via hetzelfde Wi-Fi netwerk (tevens via usb of is dit de fout die ik maak?)
Ik heb de poort op mn firewall vrijgegeven...
Ik heb remote opnieuw geinstalleerd..

Maar ik blijf hem maar niet zien in itunes (nieuweste 7.7.1 versie). Ik krijg bij apparaten wel mn telefoon te zien. Daar kan ik dan klikken op: Muziek, films, tv programma's, Beltonen.

De telefoon naam met het remote logotje verschijnt echter niet.. Heeft er iemand nog ideen?

Met vriendelijke groet,

Joost Groot
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 31-07-08, 23:16
renssies renssies is offline
• iOS 15.1.1
• iPadOS 15.1
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Gemert
Berichten: 43
Standaard

dit kan ook alleen als je hem instel anders zie je het icoontje niet. instelling voeg bibliotheek toe en dan de code intypen (en ik denk ook dat het meeden komt doordat je hem via usb hebt aangesloten.
  #63  
Oud 31-07-08, 23:52
Joostg Joostg is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 61
Standaard

het probleem is dat ik die code wel zie op mn telefoon maar niet waar ik het in moet voeren op mn pc... als ik hem niet via de USB aansluit zie ik hem uberhaupt niet. Wat doe ik fout?
  #64  
Oud 01-08-08, 10:21
Aegrotavit Aegrotavit is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 4
Standaard

Voor diegene die gebruik maken van een modem/router met WEP encryptie en geen icoontje zien in itunes, laat staan een code kunnen invoeren, raad ik aan over te gaanop WPA(2) encryptie. Apple en WEP gaan niet goed samen. Heb zelf afscheid genomen van mijn speedtouch (welke alleen WEP aankan) en voor 39,00 euro een Linksys WAG200G modem/router aangeschaft. In 5 minuten aangesloten, en jawel....direct contact tussen itunes en remote op m'n iphone....daarbij komt nog dat ik beter bereik heb in huis, internet iets sneller is en WPA(2) mixed veiliger is dan WEP.
  #65  
Oud 01-08-08, 11:35
Joostg Joostg is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 61
Standaard

gaat dit ook op als je helemaal geen wachtwoord op je wireless hebt?
  #66  
Oud 01-08-08, 23:42
Jobdata Jobdata is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 14
Standaard

voor mensen met een speedtouch 780 moet je de poort aanmaken en dan koppelen aan de iPhone toen deed hij het. Ik heb de rest van de instelling ook geprobeerd. Maar dit gaf de doorslag. Op de router bedoel ik dan.

Edit: Te vroeg gejuicht volgende morgen lukte het niet meer.

Laatst gewijzigd door Jobdata; 02-08-08 om 09:12.
  #67  
Oud 05-08-08, 18:10
erikk25 erikk25 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 3
Standaard

Ok ik heb de oplossing gevonden.

Ik werk met windows XP.

Router van tele 2

Heb bij informatique.nl een sweex wireless lan usb adapter 54 MBPS gekocht voor 14 euro.

Deze in mijn pc gestopt en heb direct verbinding met de bibliotheek.

Mijn probleem was dat ik wel de code kon invullen maar niet verbinding kon maken met mijn bibliotheek.

Als test de lan kabel uit mijn pc gehaald en mn sweex wireless usb in mijn pc gestopt.

Resultaat direct verbinding.

Dit werkt dus als je met het zelfde probleem zat als ik.

Succes.

Gr Erik
  #68  
Oud 05-08-08, 19:19
mathijs666 mathijs666 is offline
• iOS 13.1.3
• iPadOS 13.3
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 190
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door psychonikeo Bekijk bericht
Remote is een applicatie die gratis te vekrijgen via appstore. Met de applicatie kan je je itunes aansturen vanaf je iphone. Hiervoor moet de iphone en de computer met itunes verbonden zijn aan hetzelfde draadloze netwerk.



deze Remote ziet er anders uit dan bij mij hoe komt dit?
  #69  
Oud 05-08-08, 19:48
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Dat klopt.. Ik heb toevallig een plaatje gepakt dat blijkbaar niet echt van Remote is..

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door erikk25 Bekijk bericht
Ok ik heb de oplossing gevonden.

Ik werk met windows XP.

Router van tele 2

Heb bij informatique.nl een sweex wireless lan usb adapter 54 MBPS gekocht voor 14 euro.

Deze in mijn pc gestopt en heb direct verbinding met de bibliotheek.

Mijn probleem was dat ik wel de code kon invullen maar niet verbinding kon maken met mijn bibliotheek.

Als test de lan kabel uit mijn pc gehaald en mn sweex wireless usb in mijn pc gestopt.

Resultaat direct verbinding.

Dit werkt dus als je met het zelfde probleem zat als ik.

Succes.

Gr Erik
Ik heb ook zo'n tele2 apparaat.. en hetzelfde probleem. Maar dan maak je dus blijkbaar rechtstreeks draadloos contact tussen je computer en je iphone? Of creëert dat sweex ding een soort van nieuw wireless netwerk?

Ik lees je verhaal nu nog een keer, maar blijkbaar werkt het dus niet omdat de computer niet wireless is verbonden met het netwerk. Is dat de reden? Wel vervelend, want wireless heb ik natuurlijk een veel minder snelle verbinding met mijn computer als via het lan kabeltje..

En opnieuw lees ik nu mijn eigen verhaal.. ik heb internet van 20Mbit.. dan moet 54Mbit natuurlijk ruim voldoende zijn..

Laatst gewijzigd door Nikooos; 05-08-08 om 19:54.
  #70  
Oud 06-08-08, 10:00
erikk25 erikk25 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 3
Standaard

Dat klopt je maakt direct contact tussen je iphone en je pc.

Remote werkt gewoon niet als je alleen een lan kabel naar je pc hebt maar geen Wi-Fi ontvanger erin.

Het wireless usb (sweex) apperaatje is alleen een ontvanger.

En het is idd 54 mbit ds ruim voldoende.

Gr Erik
  #71  
Oud 09-08-08, 19:18
Jobdata Jobdata is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 14
Standaard

Maar is toch raar dat ie het 1x wel heeft gedaan met kabel en daarna niet meer? Misschien dat het wireless wel een oplossing is. Ik zal eens kijken of ik nog ergens zo'n wireless heb liggen.
  #72  
Oud 10-08-08, 03:27
Nikooos's schermafbeelding
Nikooos Nikooos is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Tilburg
Berichten: 3.172
Standaard

Het was inderdaad de oplossing. Het heeft bij mij ook 2 of 3 keer toevallig gewerkt via de bekabelde pc, maar nu met het wireless apparaatje werkt het altijd.

Heel gek, maar dan zit is toch iets geks in die router denk ik..
  #73  
Oud 10-08-08, 10:25
cypher21's schermafbeelding
cypher21 cypher21 is offline
 
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Dieren
Berichten: 1.800
Standaard

Bij mij werkt het gewoon prima via de router (Linksys WRT54G met nieuwste DDWRT firmware)

Ik heb niets wireless op de pc, die loopt via een kabel naar de router.
Heb geen rare instellingen wat betreft port forwarding ofzo, maar werkt gewoon top
  #74  
Oud 12-08-08, 01:33
david007's schermafbeelding
david007 david007 is offline
• iOS 3.0
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Hilversum
Berichten: 381
Standaard

dit heeft bij mij gewerkt

3. Na extra Windows firewall port te hebben geopend ('Remote' - 3689)

Bedankt hierlijk dit
__________________
Gezocht Kapote of Defecte iPhone 3G/3GS
iPhone 4
  #75  
Oud 16-08-08, 20:39
E.T E.T is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 9
Standaard

Ha,

ik heb het hele topic ff gelezen. Ook ik heb problemen. Ik werk met OSX 10.5.4. De iPhone met mijn MacBook (Wi-Fi, WPA codering) werkt perfect. De iPhone met mijn MacMini (kabel) werkt niet. Alles hangt in het zelfde netwerk. Tot en met het invoeren en accepteren van de 4 cijferige code in iTunes op de Macmini gaat het goed. Het laden van de playlists etc op de iPhone lukt niet, daar blijft alles hangen.

Echter als ik de Airport (Wi-Fi) op de Macmini inschakel werkt het wel.

Suggesties hoe ik het zonder Wi-Fi met kabel alleen aan de praat krijg of moet Wi-Fi gewoon ingeschakeld zijn? Als ik iets download gaat dit dus wel via kabel als ook Wi-Fi aan staat heb ik geconstateerd.

Laatst gewijzigd door E.T; 17-08-08 om 06:54.
  #76  
Oud 23-08-08, 08:22
Guus Banaan's schermafbeelding
Guus Banaan Guus Banaan is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 3
Standaard

Heel raar, ook bij werkte het niet, echt alles geprobeerd. Nu een update gedaan (FW 2.0.2) en ik dacht eens even kijken en raad eens? Hij werkt ineens, geen foutmeldingen, direct verbinding met mijn bibliotheek. Misschien toch iets wat met die firmwareupdate te maken heeft gehad.
  #77  
Oud 18-09-08, 23:21
Periphone Periphone is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 1
Standaard

Hoi,

mijn eerste posting bij de club: ook ik heb alle hier en elders beschreven opties meerdere malen onderzocht om REMOTE aan de gang te krijgen op een iPhone 3G, 2.1 / PPC G5, 10.4.11.

De oplossing bleek uiteindelijk om programma's/hulpprogramma's/schijfhulpprogramma de interne harddisk de volumebevoegdheden te herstellen en het volume direct ook te controleren. Hierna was het direct raak.

Remote werkt nu fantastisch.
  #78  
Oud 23-09-08, 19:00
ih020 ih020 is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 2
Standaard

Ik heb het hele verzameltopic doorgespit maar nog steeds niet door waarom ik Remote niet aan de praat krijg.

- iTunes 8.0 deelt de bibliotheek en zoekt naar Remote afstandbedieningen.
- Remote opnieuw geinstalleerd.
- TCP 3689 (remote) in Windows Firewall (onder Vista) opengegooid.

Nu is het zo dat mijn netwerk de volgende configuratie heeft:
- Modem/router is een Zyxel 2602H
- PC via Lan op de Zyxel
- iPhone op het private kanaal van Fon wireless router, op zijn beurt weer op de Zyxel

Kan het zijn dat de combi Zyxel / Fon roet in het eten gooit.
If so, dan is dit misschien voor meer mensen de verklaring.
Dat wil direct zeggen dat ik in dat geval maar eens een cheap-ass wireless router moet gaan aanschaffen
  #79  
Oud 27-09-08, 20:24
dorus dorus is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 71
Standaard

Eerst had remote nooit gewerkt, toen had ik een keer mijn router uit en weer aan gezet en daarna meteen verbinding proberen te maken en remote werkte gewoon helemaal. Vandaag (1 dag later) probeer ik remote op te starten en kan hij geen verbinding met de bibliotheek maken. Heb toen in remote de bibliotheek verwijderd, en op nieuwe bibliotheek toevoegen geklikt. Dan krijg ik in itunes geen remote logotje te zien. Wanneer ik dan mijn AVG firewall op 'Game Mode' zet en het opnieuw probeer vind hij hem in itunes wel, ik toets de cijfercode in op itunes maar daarna krijg ik weer hetzelfde probleem dat hij de bibliotheek niet kan vinden.

Heel de firewall van avg uitzetten heeft geen zin want dan vind die hem nog steeds niet.

EDIT: Als ik nu de bibliotheek verwijder in remote en opnieuw een bibliotheek toevoeg vind itunes hem nu wel gewoon (ook als dus AVG firewall niet op game mode staat). Alleen daarna geeft die weer aan dat hij geen verbinding kan maken.

Laatst gewijzigd door dorus; 27-09-08 om 20:36.
  #80  
Oud 28-09-08, 11:27
Poky Poky is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 5
Standaard

Ik heb een andere vraag, ik heb hier een htpc met mediaportal op.

Kan ik de iphone gebruiken om dit aan te sturen?

Veel moet het eigelijk niet kunnen, gewoon een cursor en de gebruikelijke ply/pause/skip knoppen.

Heb het nu ingesteld met mijn oude ATi all in wonders remote, maar het zou handig zijn moest ik deze kunnen vervangen door mijn iphone
Reageren

Labels
apparaten, itunes, remote



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 1e gen.: [1.0] 2.0.2 Pwnagetool verzameltopic mdiersma2 Unlock 812 04-01-12 23:12
Alle iDevices: iDetector - Verzameltopic The Unbelievable Jailbreak 4 29-06-10 21:23
Pwnagetool 4.0 verzameltopic. Dragon Jailbreak 158 23-06-10 22:02
WinPwn 2.0 - Verzameltopic JLT Jailbreak [archief] 226 18-10-08 05:59

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:27.