Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door pgorel hmm recovery duurde bij mij ook wel een tijd maar bleef niet hangen ik zag de balk wel gewoon lopen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Gewoon blijven wachten dus? Hoelang duurde dat bij jou?
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hij bleef mooi hangen op het laadbalkje bij mij, heb 'em 10 minuten laten staan en er gebeurde niks. |
|
|||
|
|||
Citaat:
@off topic moet me nick wijzigen vind dat pgorel maar niks, Pascal of Paz is ook goed |
|
|||
|
|||
hier ook een error 1604 bij restore mode en 1600 bij DFU mode
edit : restore met een niet custom FW 3.0 lijkt wel goed te gaan. |
|
|||
|
|||
Citaat:
ff voor de duidelijkheid ik heb tmobile (gewoon legaal) met een gesimlocked iphone 16GB 3G |
|
|||
|
|||
Hij deed t bij mij in 1 keer, maar mn netwerk (Vodafone) deed t niet meer. Kon niet bellen en niet smsen.
Heb een geunlockte van fabriek-af. Winterboard doet ook bijna niks, had zelf een custom firmware gemaakt, Ik ga m maar weer restoren denk ik. |
|
|||
|
|||
Dus wel degelijk fout 1604 met rfu mode
|
|
|||
|
|||
Ik zit op windows, maar kan ik dan deze custom firmware installeren en dan synchroniseren zodat ik mijn apps er weer op heb staan? en mijn contacten / smsjes?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Bron blog Iphone Dev Team:
To everyone who is getting the "error: 1600" message: This is caused by you incorrectly check or unchecking the option "Has this phone been pwned before?" option. If you just downloaded the .ipsw because you are waiting on quickpwn you have only 2 options: 1)keep downloading them until you find the correct one 2)wait for quickpwn and make the setting EXACTLY right for your device If you are on a mac just simply create a new .IPSW using pwnagetool with the correct settings for your device |
|
|||
|
|||
iPhone blijft hangen in recovery mode, & in DFU krijg ik foutmelding 1600..
Super frustrerend |
|
||||
|
||||
Ik ben bang dat dit voor velen toch het topic wordt van de errors 1600 en 1604.... Hier ook al de hele avond aan het klooien op verschillende pc's en inmiddels met 3 verschillende versies van iTunes, maar ik krijg de custom er niet op. Alle combinaties geprobeerd in DFU en recovery, blijft misgaan.
Ik wacht maar op QuickPwn denk ik....
Laatst gewijzigd door ButcherJF; 20-06-09 om 00:39. |
|
|||
|
|||
In dit geval: Zou iemand misschien ook een versie met activatie, en met ''is this phone pwnded before'' niet aangevink kunnen uploaden voor ons windows gebruikers?
|
|
||||
|
||||
Heel raar, iTunes blijft zeggen "iPhone op herstel voorbereiden" en op de iPhone blijft het iTunes logootje (Recovery) staan...
Edit: Na 10 minuten: Error 1604 |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik ben terug de originele 3.0 aan het zetten ik geef het op en wacht gewoon op de quickpwn.
Lijkt mij het beste . |
|
|||
|
|||
lol, en volgens mij dan voor de T-Mobile gebruikers een versie zonder activatie, en met ''is this phone pwnded before'' niet aangevink
|
|
|||
|
|||
Hey allen,
Enig idee wanneer 'Five Icon Dock' gaat werken onder OS 3.0? Ik heb het net geinstalleerd maar het werkt niet.. |
|
|||
|
|||
Als we Pascal(pgorel) met z`n fiber verbinding lief aankijken kan hij ons misschien helpen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle iDevices: Pwnage 3.1 voor FW 3.1 - Verzameltopic | 3svb | Jailbreak | 380 | 21-04-10 21:50 |
[1.0] Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic | PieJi | Unlock | 594 | 08-12-09 21:38 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2.5 voor FW 2.2.1 - Verzameltopic (OSX) | Destiny | Jailbreak | 76 | 20-06-09 17:24 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 36 | 31-01-09 03:14 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 5 | 24-01-09 11:56 |
|
|