Blackra1n RC3 voor FW 3.1.2 - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door greengoblin Weet iemand hiermee raad? Blackra1n is eigenlijk enkel voor firmware 3.1.2, maar ik zou zeggen: probeer het eens En zou ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ja daar was ik ookal achter, enkel reboot hij het apparaat niet na dat ik blackrain uitvoer, hij geeft wel de melding jailbreak is done en in het venster staat waiting for device to reboot, maar er gebeurt vrij weinig
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik heb de Jailbreak uitgevoerd maar nu doet mijn iphone niets meer er staat simlock boven rechts in beeld en dat icoon Blackrain kan staat niet tussen de icoons in mijn scherm........... KAN IEMAND MIJ HELPEN AUB ????
|
|
|||
|
|||
Ik snap het niet meer...
Ik heb een iphone 1G en gisteren 3.1.3 erop gezet. Als ik het hier zo lees was dat erg dom.. Mn telefoon was gejailbraeked (en had cydia) en kwam van versie 2.nogwat (2.2 geloof ik, dus als ik restore zou doen, dan zou ik daar weer op terug komen?).
Aangezien ik nu 3.1.3 heb, heb ik geen cydia meer... HOE kom ik daar nu weer aan?? Ik snap dat ik dan moet downgraden naar 3.1.2, maar die versie zie ik nergens voor de 1G iphone.. Wat zijn de gevolgen als ik toch met versie 3.1.3 blackra1n laat lopen en cydia installeer? Kan iemand mij helpen? |
|
|||
|
|||
blackra1n.exe werkt niet meer ...
Als ik het blackra1n venster aanklik om te jailbreaken,krijg ik de melding blackra1n.exe werkt niet meer !
(Ik heb BR op de C; staan als admin geopend en compa ingesteld op XP sp2) wie kan me helpen |
|
|||
|
|||
Citaat:
bij deze gebeurd en nog ni gebeurd,is de iphone v mn gf en die wil ni weer proberen mr liever wachten op juiste jb |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
heb je .net framework 3.5 erop geïnstalleerd?
|
|
||||
|
||||
Nope ook ik snij er geen hout van
blackrain is toch alleen voor 3.1.2 bedoeld ¿¿
IF YOU CAN'T HACK IT , IT AIN'T FUN...... Laatst gewijzigd door iScorpio; 23-02-10 om 16:24. |
|
||||
|
||||
Gebruik Redsn0w.
|
|||
|
|||
Oei sorry. Herhaling: is bij deze gebeurd is bedoeld op mn gegevens. Ik stond nog op 2G. En jb op iphone v mn gf(vriendin) die op 3.1.3 stond is nog ni gebeurd, wou blackra1n erover draaie mr mag ni tot er een nieuwe jb is v 3.1.3. Heeft er iemand al geprobeerd?
|
|
|||
|
|||
Ik heb hier een nieuwe iPhone 3Gs van T-Mobile. Ik wil deze graag unlocken en jailbreaken en dit kan gelukkig omdat hij nog op 3.1.2 staat. Mijn vraag is nu wel of ik hem eerst moet activeren met T-Mobile zodat mijn push werk of niet?
Zo ja, dan zou ik graag willen weten of ik het kan doen met de t-mobile simkaart van mijn vriendin? Of kan ik dan beter contact opnemen met degene waar ik de iphone van heb gekocht en vragen of ik zijn simkaart even mag lenen om het te activeren?
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Dus als ik het goed begrijp kun je dus wél een iPod touch/iPhone jailbreaken die firmware 3.1.3 heeft? Met redsn0w dus?
|
|
||||
|
||||
Hoi
Ik ben pas in het bezit van een ip3gs met jb blackrain, en het was me gelukt maar...... opeeens kreeg ik een melding dat ik de phone uit en daarna aan moest zetten, alles was weg, dus herstel gedaan maar dan krijg je automatisch 3.1.3 erop Wie ooow wie kan me zeggen hoe verder, lees bij IKKEG, dat het je wel gelukt is hoe? ik hoor het graag |
|
|||
|
|||
Citaat:
Tenzij je het downgrade naar 3.1.2. Laatst gewijzigd door FectionNL; 17-02-10 om 15:57. |
|
||||
|
||||
Heb wel de firmware van dit forum gebruikt (waarvoor dank aan alle bijdragers), dan herstel via itunes, redsnow en nieuw herstel. Alle cydia programma's erop gezet en klaar. Heb zelfs standaard nu internet tethering erop staan met automatisch de gegevens van mijn provider (gprs.base). Heb alleen een probleem met niet goed werken van Notifier(reminder), ook de bossprefs werken niet goed. Dus deze heb ik verwijderd. Batterij gaat ook langer mee, normaal tegen de middag heb ik nog zo'n 60%, momenteel met zelfde gebruik zit ik op 80%.
|
|
|||
|
|||
Als je je iPod jailbreakt, dan installeer je Cydia maar wat zijn eigenlijk die andere 2?
Rock en sn0w Laatst gewijzigd door FectionNL; 17-02-10 om 20:59. |
Labels |
3.1.2, 3gs, blackra1n, doet het niet, geohot, iphone, jailbreak, rc3 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Blackra1n RC2 voor FW 3.1(.*) - Verzameltopic | iScorpio | Jailbreak | 159 | 03-11-09 19:01 |
Blackra1n 1.0 voor FW 3.1(.*) - Verzameltopic (+handleiding) | nanana | Jailbreak | 756 | 25-10-09 21:53 |
Alle iDevices: Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic | oetkaa | Jailbreak | 725 | 03-10-09 22:03 |
iPhone 1e gen.: Volledige vastloper na gebruik QuickPWN RC3 | Pjotr-C | Unlock | 7 | 27-05-09 16:32 |
|
|