Blackra1n RC3 voor FW 3.1.2 - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Waarom kan ik gn custom firmware 3.1.2 selectere op itunes, hier gedownload zn krijg steeds melding da ni compatibel is met iphone? Een originele 3.1.3 ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Waarom kan ik gn custom firmware 3.1.2 selectere op itunes, hier gedownload zn krijg steeds melding da ni compatibel is met iphone? Een originele 3.1.3 staat erop
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Hij blijft bij mij Hangen op:
Done Wait for reboot. Wat moet ik dan doen? |
|
|||
|
|||
USB er uit en terug in
|
|
|||
|
|||
Oke
hij starte net weer op en er is niks gebeurt |
|
|||
|
|||
Eh het jailbreaken gaat niet geheel goed! Ik drukte op "Make it ra1n" en toen starte iTunes op en "Blackdra1n moest onverwachts stoppen" en nu staat er op mijn iPhone dat ik hem aan moet sluiten op itunes!
Iemand suggesties? |
|
|||
|
|||
Je moet je iPhone aan en uit doen dan is er niks gebeurt anders moet je herstellen en ben je alles kwijt
|
|
|||
|
|||
Oké, als ik herstel wilt tie naar 3.1.3. MAar ik wil hem jailbreaken, kan dat daarna gewoon nog? Of kan ik hem weer terugzetten naar 3.1.2?
|
|
|||
|
|||
Hou gewoon 3.1.2
je moet dan gewoon die uprafe negereen als je hem dan probeert te jailbreaken. Als het weer fout gaat dan loer je geponeerd je iPhone aan en uit doen dan is er niks gebeurd. Bij mij is het ook nog moet gelukt ik vraag of iemand die er ook een stel van me vrienden heeft gedaan wil doen dan al ik het wel laten weten Joe het goed moet |
|
|||
|
|||
Ja, gewoon 3.1.2 houden zit er niet bij. Want die doet het dus niet!
Ik herstel hem gewoon. Ik probeer dan 3.1.3 wel te jailbreaken en als dat niet kan ,jammer dan! |
|
|||
|
|||
Oké ik heb het er ook maar bij gelaten want het lukt gewoon niet
|
|
|||
|
|||
Mijn GPS-probleem is opgelost. Het probleem lag bij Navigon, een ander GPS-programma werkt perfect !
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik kom er niet meer uit.
Hier aan het stoeien met een 3G 8gb met Custom Firmware 3.1.2 en baseband 05.11.07 ... prima begin dus. Dan Blackra1n gedownload en gedraait (Make it ra1n). De iPhone schakelt uit, daarna weer in. Ik krijg geen plaatjes te zien en Blackra1n blijft staan op Entering Recovery... De iphone zelf staat weer op het itunes->usb scherm. Wanneer ik Blackr1n opnieuw start staat er Waiting for Device... :s Wie oh wie kan me helpen? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ja natuurlijk wel. Eigenlijk zou ik nou moeten antwoorden dat eerst even zoeken op dit forum je vraag beantwoord zou hebben. Apple staat het installeren van FW 3.1.2 niet meer toe. Daarom krijg je deze melding. Laatst gewijzigd door King1987; 01-03-10 om 23:28. Reden: mquote gebruiken aub. |
|
|||
|
|||
Ik ben al de hele nacht bezig om me Iphon te rebooten maar kom de 2e sessie van blackra1n niet voorbij (heb een tethered jailbreak)
Als ik telefoon opstart en blackrain run krijg ik netjes foto van Geohot op me scherm en als ik vervolgens een 2e keer blackra1n wil runnen doet hij niks meer. Hij blijft hangen op de foto van GEohot en na een tijdje reset ie zich weer naar apple logo en usb logo. Iemand een idee hoe dit opgelost kan worden? |
|
|||
|
|||
Heb je al geprobeerd om Blackra1n als administrator uit te voeren? dat moet je namelijk wel doen. Rechter muis knop op Blackra1n klikken en dan moet je "als administrator" uitvoeren klikken ik weet dan zeker dat hij hem er op zet.
Succes. Dave |
|
|||
|
|||
Citaat:
Is het dan de moeite waard om het toestel terug te zetten naar een officiële 3.1.2 firmware? (mits die er is en ergens vandaan te halen is) |
|
|||
|
|||
Stel opnieuw in na jailbreak!
Weet iemand of ik via instellingen,algemeen,stel opnieuw in mijn iphone terug naar "fabrieks instellingen" kan krijgen. Zodat ik opnieuw een Jailbreak kan uitvoeren.
ik heb FW 3.1.2 en hij is nu ook al gejailbreaked. |
|
|||
|
|||
Dat zou niet uit moeten maken, anders probeer je het volgende: telefoon uit zetten eerst je snoer los koppelen. Dan de home knop ingedrukt houden en je snoer weer aansluiten maar je home knop ingedrukt houden tot je een logo ziet. Daarna probeer je zo als ik het je eerder uitgelegt had Blackra1n er op te zetten.
|
|
|||
|
|||
maar de 3GS kan je dus jailbreaken?
Ik heb van anderen gehoord van niet?? |
Labels |
3.1.2, 3gs, blackra1n, doet het niet, geohot, iphone, jailbreak, rc3 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Blackra1n RC2 voor FW 3.1(.*) - Verzameltopic | iScorpio | Jailbreak | 159 | 03-11-09 19:01 |
Blackra1n 1.0 voor FW 3.1(.*) - Verzameltopic (+handleiding) | nanana | Jailbreak | 756 | 25-10-09 21:53 |
Alle iDevices: Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic | oetkaa | Jailbreak | 725 | 03-10-09 22:03 |
iPhone 1e gen.: Volledige vastloper na gebruik QuickPWN RC3 | Pjotr-C | Unlock | 7 | 27-05-09 16:32 |
|
|