Blackra1n RC3 voor FW 3.1.2 - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Rock is ongeveer het zelfde als Cydia, alleen meer uitgebreid en overzichtelijker/sneller (correct me if Iam wrong)...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Rock is ongeveer het zelfde als Cydia, alleen meer uitgebreid en overzichtelijker/sneller (correct me if Iam wrong)
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Waarom kan ik gn custom firmware 3.1.2 selectere op itunes, hier gedownload zn krijg steeds melding da ni compatibel is met iphone? Een originele 3.1.3 staat erop
|
|
|||
|
|||
Ik ben ook van plan zeer binnenkort te breaken met blackrain.
Vraagje nog: Is het zo dat je push het niet meer doet (met app's, maar ook belangrijk: met mail (via microsoft exchange) na de jailbreak? Dank alvast. |
|
|||
|
|||
Even een vraagje: zie door de bomen het bos niet meer. Heb van een vriend een iphone 3g die nog op een oudere firmware versie zit, vroeger unlocked met yellowsnow of zoiets via cydia. Nu is mijn vraag de volgende: als ik daar gewoon de custom firmware 3.1.2 of 3.1.3 overzet, wordt deze dan ook unlocked. Het is een spaans toestel waar origineel een simlock opzit.
Alvast bedankt voor de reactie Ik weet dat er een zoekfunctie is, maar wil gewoon zekerheid voor ik de iphone van iemand anders ga trachten te unlocken. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Het kan ook best zijn dat je geen problemen ondervind na je jailbreak (heeft te maken met certificaten) Microsoft exchange werkt prima na jailbreak! Geen problemen mee |
|
|||
|
|||
Tutorial werkt 100% alleen heb ik nu geen Wi-Fi meer!!
Iemand enig idee ? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
jailbreak uitgevoerd. Alles ging prima en doet het ook goed.
Weet niet of het ligt aan alle berichten die ik heb gelezen, maar heb het gevoel dat mijn batterij wel sneller leegloopt.... |
|
|||
|
|||
Dit kan heel veel oorzaken hebben. JB heeft er iig niet veel mee te maken.. push en Wi-Fi zijn grote veroorzakers van het snel lleeglopen van de batterij
|
|
|||
|
|||
Kan ik hiermee ook de iPhone 3.1.3 jailbreaken?
|
|
||||
|
||||
Imei: Iccid
Ik alles zo beetje gedaan volgens mij.
Eerst Itunnes reboot moeten doen daarna blackra1n gedaan. Maar krijg nu dit in me beeld kan alleen SoS bellen. Kom niet in het hoofd menu. En krijg nu dit in me beeld IMEI: 01 215600m ########## EN ICCID: 7745 8889 8874 7444 785854 zo iets. Heb ik dan verkeerd blackra1n gedaan of iets anders? Of moet ik een andere progje eerst gebruiken. Alvast bedankt. Henri |
|
||||
|
||||
//Discussies samengevoegd.
Welke Blackra1n heb je gebruikt? Blackra1n RC3 hacktiveert normaal gezien ook. Unlocken moet je met Blacksn0w doen. |
|
|||
|
|||
Kan het zijn dat een jailbreak de werking van een homebutton beinvloed?
|
|
||||
|
||||
De werking op zich blijft hetzelfde, wel kan het zijn dat hij wat trager reageert en dan (volgens mij) alleen als je gebruik maakt van een thema via winterboard.
|
|||
|
|||
Ik heb de iphone gerestored en de update naar 3.1.3 erop gezet en de home-button bleef het nog altijd slecht doen, dus ik verwacht dat het eerder een mechanische probleempje is.
|
|
|||
|
|||
Heb net blackrain gedraaid, werkt perfect, alleen :
- dikwijls terug moeten blackrainen omdat hij iTunes aangeeft op de 3GS - GEEN GPS-signaal :-( (heb reeds de fix gedraaid) Iemand een ander idee ? Ik heb op iphoneheat een ipsw gevonden die reeds gejailbreaked is... iPhone 3GS Carrier : B Mobistar (Unlocked dus) Versie : 3.1.2 (7D11) Serienr : 87003****** Model : MC131NF ModemFW : 05.11.07 GPS moet gewoon werken (ik veronderstel wel dat er een GPS-ontvanger inzit...) Jochen Laatst gewijzigd door WDS001; 25-02-10 om 18:41. Reden: Serienummer hoeft niet. |
|
||||
|
||||
Jouw eerste probleem stelt een [wiki]tethered-jailbreak[/wiki] voor.
|
|
|||
|
|||
Okidoki, dan gaan op zoek of dit kan, maar ik vrees het :-(
overal lees je over BlackRain ik wil gewoon dat mijn gps werkt. Groetjes, Jochen PS : ik was een ENORME WindowsMobile gebruiker, en nu een iPhone... Give me some credit please |
Labels |
3.1.2, 3gs, blackra1n, doet het niet, geohot, iphone, jailbreak, rc3 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Blackra1n RC2 voor FW 3.1(.*) - Verzameltopic | iScorpio | Jailbreak | 159 | 03-11-09 19:01 |
Blackra1n 1.0 voor FW 3.1(.*) - Verzameltopic (+handleiding) | nanana | Jailbreak | 756 | 25-10-09 21:53 |
Alle iDevices: Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic | oetkaa | Jailbreak | 725 | 03-10-09 22:03 |
iPhone 1e gen.: Volledige vastloper na gebruik QuickPWN RC3 | Pjotr-C | Unlock | 7 | 27-05-09 16:32 |
|
|