Blackra1n RC3 voor FW 3.1.2 - Verzameltopic discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Waarom ben ik zo onzeker en bang als ik moet gaan klooien met m'n iPhone :') .. Kan iemand mij bevestigen of dit zo moet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Waarom ben ik zo onzeker en bang als ik moet gaan klooien met m'n iPhone :') .. Kan iemand mij bevestigen of dit zo moet (van 3.0 jailbreaked naar 3.1.2 jailbreaked):
1. iPhone updaten via iTunes, met dit bestand (op bijwerken klikken terwijl je shift ingedrukt houdt en dan dat bestand selecteren). 2. iPhone is nu 3.1.2, nu jailbreaken volgens artikel. 3. iPhone is nu jailbreaked, nu unlocken op deze manier. 4. Klaar. Vodafone weer klaar voor gebruik. Is dit kloppend? :') En gaat alles weg, alle contacten, alle smsjes, het verbruik tot nu toe, alle apps (dat is het minst erg..)? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
waarom? als het bij de meeste wel lukt.?. ik moet wat verkeerds doen
ik heb itunes 9.0 en firmware 3.1.2. ik volg alle stappen maar zie alleen een zwartscherm en geen meneer krullebol !!. iemand een tip ??????? |
|
|||
|
|||
Citaat:
lees het onderste bericht Laatst gewijzigd door Timbaland; 14-02-10 om 21:49. |
|
|||
|
|||
Citaat:
ja, je moet alleen wel via itunes je back-up installeren op je phone. dan zijn al je smsjes, contacten etcc terug. mij is het niet eens gelukt om te jailbreaken lol. |
|
|||
|
|||
Het is me inmiddels gelukt! En dat jailbreaken, dat is met blackra1n echt 3x niks hoor
|
|
|||
|
|||
Ik zou graag mijn iphone 3g jailbreaken naar 3.1.2, maar nu 3.1.3 er is, wat moet ik dan in itunes doen? Updaten naar 3.1.3 en dan verder deze handleiding volgen? Of iets anders?
Graag snel antwoord. Maxim. |
|
|||
|
|||
Citaat:
hoe moet ik m jailbreaken dan??, niemand legt het me verdomme uit. maar verwijst me naar een andere link. of negeert me. ik heb itunes 9.0 en firmware 3.1.2. ik volg alle stappen maar zie alleen een zwartscherm en geen meneer krullebol !!. iemand een tip ??????? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoor wel of het is gelukt.. |
|
|||
|
|||
Beste,
heb moeten restoren omda in herstelmodus was aangetroffen heb een 3Gs 32G laatste generatie dus met thtered jb ik kon gn custom firmw opzetten v 3.1.2 die ik hier heb gedownload, via itunes op shift herstel en itunes zegt da firmw ni compatibel is? Waar kan ik mss ergens anders een compatibel firmw 3.1.2 downloaden om zo terug blackra1n te draaien en te kunnen jb want ik sta nu op 3.1.3 origineel via itunes en wil hem custom downgraden En kan ik nu met firmw 3.1.3 ook gewoon blackra1n overdraaien? mn iphone was in verleden ge jb op 3.1.2?heb ik dan terug cydia? thx voor hulp alvast Laatst gewijzigd door greengoblin; 15-02-10 om 04:13. |
|
||||
|
||||
als je niet je shsh gegevens had opgeslagen is er geen mogelijkheid om van 3.1.3 terug naar 3.1.2 te gaan en anders gewoon proberen met blackrain .
|
|||
|
|||
ik heb net mijn 3Gs ge-jb't en het werk prima. maar ik vind tethered maar niks. is daar ondertussen geen fix voor? zo ja waar kan ik die vinden wnat het is me allemaal nogal nieuw.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Model: MC139DN
FW: 3.1.3 Week: 33 Provider: T-mobile Sim: T-Mobile Kan ik nu de CF 3.1.3 erop laden zonder tetherd jb? Nooit eerde jailbroken. |
|
|||
|
|||
Bij mij lukt de jailbreak wel.. maar kan cydia niet installeren voor hem te unlocken met blacksn0w. hij geeft altijd maar dat er geen internet is terwijl ik op het Wi-Fi netwerk van mij thuis zit..
raar.. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Hallo iedereen,
Ik heb een Iphone 3gs 16gb met 3.1.2 firmware. Deze wou ik na grondig jullie stappen hebben gelezen met behulp van blackrain RC3 kraken. Alles ging prima tot het moment dat er na rebooting device niks meerin het venster van blackrain gebeurde, affin ik ging gewoon verdermet de iphone, snow en rock geinstalleerd alles ging prima.. Na wat apps geinstalleerd te hebben vroeg het apparaat om een reboot, na de reboot verscheen het connect itunes scherm.. Nadat ik de iphone met de pc had verbonden geeft itunes aan direct te willen update naar 3.1.3. Als ik dit weg klik en blackrain bijv weer opnieuw uitvoer komt hij doormaar na verloop van tijd blijf ik het zelfde probleem krijgen. Nu is het zo dat hijniet meer doorstart ook niet metbehulp van blackrain. Enige wat ik nu kan doen is dus update naar 3.1.3? Alvast bedankt aan iedereen die mee wil denken. Grt Ad. |
|
||||
|
||||
Je hebt een [wiki]tethered-jailbreak[/wiki]
|
|||
|
|||
- Ik zie net dat je bericht onderaan geplaatst wordt, waar dus alle nieuwste/laatste berichten staan, hier heb ik ondertussen ook gelezen dat de tethered jailbreak nog niet verholpen kan worden..
But correct me if i'm wrong... Hallo allen, een vraag van mij die wellicht al eens gesteld is, maar ik ben niet zo bekend op dit forum... Ik heb een iPhone 3GS, firmware 3.1.2 gejailbreakt met blackra1n. Volgens mij is dit een zogeheten tethered jailbreak (?), want elke keer als ik hem uit zet, moet ik hem middels een laptop opnieuw opstarten. Is dit te verhelpen met de Pwnagetool 3.1.4?? En wat wordt er dan verwijderd van mijn iPhone aan apps?? Alvast bedankt voor tijd/hulp! Groeten, Rudolf Laatst gewijzigd door rkassenaar; 16-02-10 om 10:31. |
|
|||
|
|||
|
Labels |
3.1.2, 3gs, blackra1n, doet het niet, geohot, iphone, jailbreak, rc3 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Blackra1n RC2 voor FW 3.1(.*) - Verzameltopic | iScorpio | Jailbreak | 159 | 03-11-09 19:01 |
Blackra1n 1.0 voor FW 3.1(.*) - Verzameltopic (+handleiding) | nanana | Jailbreak | 756 | 25-10-09 21:53 |
Alle iDevices: Pwnage 3.0 voor FW 3.0 - Verzameltopic | oetkaa | Jailbreak | 725 | 03-10-09 22:03 |
iPhone 1e gen.: Volledige vastloper na gebruik QuickPWN RC3 | Pjotr-C | Unlock | 7 | 27-05-09 16:32 |
|
|