//

iPhone 4 in België

iPhone 4 in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door nootje16g Uur geleden bestelling geplaatst. Moest een voorschot betalen van 50 euro en stond 8ste op de lijst dus hopen dat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #901  
Oud 23-07-10, 16:12
svenska87 svenska87 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Kontich [BE]
Berichten: 26
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nootje16g Bekijk bericht
Uur geleden bestelling geplaatst. Moest een voorschot betalen van 50 euro en stond 8ste op de lijst dus hopen dat er genoeg zullen zijn volgende vrijdag!
Ah goed zo, en waar dan?
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #902  
Oud 23-07-10, 16:16
Cencicodis Cencicodis is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: België
Berichten: 47
Standaard

Net thuis van de Mobistar Center in Sint-Niklaas. (Mobistar-owned) Hij zei tegen mij:
"Er worden geen reservaties geaccepteerd. Hier zeker niet. Het is het 'first-in, first-out' systeem. (Ik denk dat hij first come first serve bedoelde)"
Dus ik zal vrijdag vroeg moeten opstaan. En ben ondertussen ook naar de switch gegaan om de iPad te bezichtigen. (Schoon ding,zeg). Dus bij mobistar-owned shops nemen ze geen reservaties aan.
  #903  
Oud 23-07-10, 16:23
Scooter's schermafbeelding
Scooter Scooter is offline
• iOS 13.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 1.193
Standaard

ik wacht wel nog een week of twee dan zullen we al wat meer weten hier in de regio Vlaamse Ardennen waar hij het vlotst te krijgen is
__________________
Ik ben vlaming en daar ben ik fier op
  #904  
Oud 23-07-10, 16:25
devosf's schermafbeelding
devosf devosf is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: Ninove
Berichten: 130
Standaard

Ik ga vrijdag naar Lab9 gaan, maar ik ben wel niet van zin om 2 uur te wachten. Een uur voor openingstijd vertrek ik thuis, het is ongeveer 15 minuten rijden. En dan ga ik zien, als ik kan kopen bij ik zeer gelukkig. Kan ik geen kopen ben ik ongelukkig maar dan bestel ik 1ne en wacht ik tot hij binnen is.
__________________
Mac Mini - 2GHz  iMac 27" - 2,8GHz i5  MacBook Air 13" - 1,8GHz i7  iPad 2 - 64GB  www.applepedia.be
  #905  
Oud 23-07-10, 16:38
fonzy fonzy is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Leuven
Berichten: 33
Standaard

Juist paar mobistars in de buurt afgebeld. Bij 2 van de 6 kon je reserveren mits betaling van voorschot (plaats 25 en 9). De andere 4 werkten met first come, first serve. Denk dat de winkels dus zelf mogen bepalalen of ze lijst aanleggen of niet. Mist wat zoekwerk vind je wel een shop waar je kan reserveren.

Maar, wil je echt op 30 juli je toestel, dan haalt het niet meer veel uit te reserveren. Winkels in kleine provinciesteden krijgen hooguit 5 toestellen en mogelijk zelfs minder. In middelgrote steden (bv hasselt) krijgen de shops er een 15tal. Als je de lijn doortrekt zukken de grote steden als brussel, a'pen en gent er een stuk of 30-40 krijgen. (Aantallen zijn gebaseerd op basis van wat de verkopers aan de telefoon vertelden)

Sta je dus niet vooraan op een lijst, dan is vroeg opstaan de boodschap. Ik weet alvast dat ik de nacht van 29 op 30 weinig (niet?) ga slapen

Laatst gewijzigd door fonzy; 23-07-10 om 16:43.
  #906  
Oud 23-07-10, 16:39
Miki99Ronaldo Miki99Ronaldo is offline
• iOS 5.0.1
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 30
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nootje16g Bekijk bericht
Uur geleden bestelling geplaatst. Moest een voorschot betalen van 50 euro en stond 8ste op de lijst dus hopen dat er genoeg zullen zijn volgende vrijdag!
Waar ergens man?
  #907  
Oud 23-07-10, 16:57
nootje16g nootje16g is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 42
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Miki99Ronaldo Bekijk bericht
Waar ergens man?
Mobistar in Mortsel.
  #908  
Oud 23-07-10, 17:06
Cable Cable is offline
• iOS 10.0 beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 13
Standaard

Heb de mijne al begin Juli besteld/gereserveerd, de Zwarte, 32GB. Voorschot van 200Euro. 16gb was een voorschot van 178 Euro. Sta het 4de op de lijst dus normaal geen problemen ..
(Mobistar Lommel)
  #909  
Oud 23-07-10, 17:16
ABry ABry is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Antwerpen
Berichten: 114
Standaard

Mobistar wijnegem nam een paar weken geleden geen reservaties aan, is dit nog steeds voor zover iemand weet ?
  #910  
Oud 23-07-10, 17:20
tommie's schermafbeelding
tommie tommie is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 69
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonzy Bekijk bericht
Juist paar mobistars in de buurt afgebeld. Bij 2 van de 6 kon je reserveren mits betaling van voorschot (plaats 25 en 9). De andere 4 werkten met first come, first serve. Denk dat de winkels dus zelf mogen bepalalen of ze lijst aanleggen of niet. Mist wat zoekwerk vind je wel een shop waar je kan reserveren.

Maar, wil je echt op 30 juli je toestel, dan haalt het niet meer veel uit te reserveren. Winkels in kleine provinciesteden krijgen hooguit 5 toestellen en mogelijk zelfs minder. In middelgrote steden (bv hasselt) krijgen de shops er een 15tal. Als je de lijn doortrekt zukken de grote steden als brussel, a'pen en gent er een stuk of 30-40 krijgen. (Aantallen zijn gebaseerd op basis van wat de verkopers aan de telefoon vertelden)

Sta je dus niet vooraan op een lijst, dan is vroeg opstaan de boodschap. Ik weet alvast dat ik de nacht van 29 op 30 weinig (niet?) ga slapen
Nuttige bijdrage!
Overigens Nederlander of Belg? Ik vraag me af of het echt zo is dat Belgen voorgetrokken worden... Noujah ik ga een selectie maken van mobistar winkels zonder reservering en deze vrijdag vroeg af.
  #911  
Oud 23-07-10, 18:03
Wolfs9 Wolfs9 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: tienen (belgie)
Berichten: 28
Stuur een bericht via MSN naar Wolfs9
Standaard

mijne gereserveerd vorige week ben nummer 2 voor een 32gb zwart dus joepieeeee 50€voorschot en da was al ..
  #912  
Oud 23-07-10, 18:08
Rubelinux Rubelinux is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 4
Standaard

Slecht nieuws geloof'k:
Heb net gebeld naar een Mobistar Center in een regionale stad niet ver van me, ik kon er wel 1tje reserveren, moest 100 euro voorschot betalen en stond als 17de op de lijst. De man vertelde me echter dat er maar 2-3 stuks per week zouden binnenkomen, dus dat maakt een minimale wachttijd van 6 weken !
In Mobistar Brussel nemen ze geen reserveringen aan, je kan hem pas bestellen begin augustus, dus dat klopt zelfs niet met de officiele release van 30 juli.
Beiden vertelden me dat het beter was van naar Parijs of Londen te reizen, want hier in belgie is het nu veel te laat om er nog 1 te hebben volgende vrijdag.
Iemand anders betere ervaringen ?
Laat me weten !
  #913  
Oud 23-07-10, 18:15
kimvb's schermafbeelding
kimvb kimvb is offline
• iOS 10.3.3
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: oudenaarde
Berichten: 437
Standaard

vandaag gebeld met mobistar center oudenaarde .
om te vragen achter een microsim en of ik mijn franse iphone kon verzekeren hier in belgie .
Ik kan dus mijn iphone hier in belgie verzekeren via de mobistar .
wat ik ook ben te weten gekomen aangezien ik op de lijst sta voor een iphone in belgie ook (sta de eerste in oudenaarde) dat de mobistar (is een zelfstandig mobistar center) 20 iphone's binnen krijgt die ze moeten verdelen over 6 winkels .
Maar aangezien ik de eerste sta op de lijst heb ik hem vrijdag zeker( alle ja mijn vrouwke he ).
dus verwacht niet te veel iphone's op de dag van de relaese .


Maar langs deze weg weten de mensen dan ook dat je je franse iphone kan verzekeren bij een mobistar center
  #914  
Oud 23-07-10, 18:20
technoslet technoslet is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 278
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tommie Bekijk bericht
Nuttige bijdrage!
Overigens Nederlander of Belg? Ik vraag me af of het echt zo is dat Belgen voorgetrokken worden... Noujah ik ga een selectie maken van mobistar winkels zonder reservering en deze vrijdag vroeg af.
Een selectie???
Je hebt 1 kans, dus 1 shop, aangezien je voor de overige shops sowieso telaat gaat komen dan....

Ik ga het ook gokken op een shop die niet aan reserveringen doet. Overigens denk ik dat 5 stuks voor de kleine shops veel te laag is, ik verwacht dat ze wel iets meer zullen krijgen. Ook al zeggen ze van niet.
Kwijt raken ze ze toch wel...
  #915  
Oud 23-07-10, 18:20
5youXpuppet5 5youXpuppet5 is offline
• iOS 10.3.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: België
Berichten: 209
Standaard

Ik vraag me af of er witte iPhones zitten bij de 1ste levering. Apple heeft juist bekent gemaakt dat ze later dit jaar komen maar ze moeten ondertussen toch al weg zijn met de boot?
  #916  
Oud 23-07-10, 18:50
HowowcanIgo HowowcanIgo is offline
• iOS 11.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Zulte, België
Berichten: 174
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kimvb Bekijk bericht
vandaag gebeld met mobistar center oudenaarde .
om te vragen achter een microsim en of ik mijn franse iphone kon verzekeren hier in belgie .
Ik kan dus mijn iphone hier in belgie verzekeren via de mobistar .
wat ik ook ben te weten gekomen aangezien ik op de lijst sta voor een iphone in belgie ook (sta de eerste in oudenaarde) dat de mobistar (is een zelfstandig mobistar center) 20 iphone's binnen krijgt die ze moeten verdelen over 6 winkels .
Maar aangezien ik de eerste sta op de lijst heb ik hem vrijdag zeker( alle ja mijn vrouwke he ).
dus verwacht niet te veel iphone's op de dag van de relaese .


Maar langs deze weg weten de mensen dan ook dat je je franse iphone kan verzekeren bij een mobistar center
Damn, ik sta op nr 5 of 6 in één van die 6 winkels. Da ziet er nie goed uit.
Hopelijk 20 32GB's en 20 16GB's?

Howow
  #917  
Oud 23-07-10, 19:20
kimvb's schermafbeelding
kimvb kimvb is offline
• iOS 10.3.3
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: oudenaarde
Berichten: 437
Standaard

nee zijn er 20 in totaal en zullen naar alle waarschijnlijkheid 16GB zijn .
  #918  
Oud 23-07-10, 19:31
fonzy fonzy is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Leuven
Berichten: 33
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tommie Bekijk bericht
Nuttige bijdrage!
Overigens Nederlander of Belg? Ik vraag me af of het echt zo is dat Belgen voorgetrokken worden... Noujah ik ga een selectie maken van mobistar winkels zonder reservering en deze vrijdag vroeg af.
Belg. Maar denk niet dat het zo gek veel gaat uitmaken. Kan altijd je beste vlaams accent bovenhalen: veel 'ge' en 'gij' en je bent al aardig op weg .

Als ik uit ndl kwam zou ik niet naar de steden net over de grens gaan (bv antwerpen). Als men daar vaststelt dat 50% van de mensen in de rij uit ndl komen zou men misschien wel eens kunnen discrimineren.

Wil je echt de taalissue vermijden, dan is het ook goed te weten dat de helft van belgie franstalig is. Daar kan je je zonder plobleem als vlaming voordoen.
  #919  
Oud 23-07-10, 19:54
buffelkneer buffelkneer is offline
 
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 123
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonzy Bekijk bericht
Wil je echt de taalissue vermijden, dan is het ook goed te weten dat de helft van belgie franstalig is. Daar kan je je zonder plobleem als vlaming voordoen.
Tuurlijk... wetende dat de meeste Franstaligen geen woord Nederlands (of Engels) kunnen... en het Frans van een doorsnee Nederlander ook maar pover is.
  #920  
Oud 23-07-10, 19:58
Wolfs9 Wolfs9 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: tienen (belgie)
Berichten: 28
Stuur een bericht via MSN naar Wolfs9
Standaard

ookal wordt er verwacht da ze er ni veel gaan hebben ze zullen er meer dan genoeg hebben ze! das puur taktiek jongens toch ...
apple is al zooolang bezig met produceren da er meer dan genoeg zullen zijn!
iemand dat ik ken werkt bij mobistar en dat wordt er zo ingedramd dat ze moeten vertellen dat er ni veel binnekomen hoor!
puur taktiek!

ps: met veel ge en gij bent ge nog gene belg he

grtz
Reageren



Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone Belgie FreezyFreeze Koopinformatie België 3 26-10-10 14:09
iPhone 4 in België Dems Koopinformatie België 1 05-07-10 19:35
iPhone in België pspklant Orange 711 19-07-09 13:11
iPhone in België Sergoke Archief 4 04-12-07 13:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:32.