//

mijn ervaring met iphone via Ebay/usps

mijn ervaring met iphone via Ebay/usps discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Kim Hallo allemaal.. Ik ben aan het overwegen om een iphone vanuit Amerika te laten meenemen. Nou krijg ik van die ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie USA
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #361  
Oud 24-02-08, 13:57
Grample's schermafbeelding
Grample Grample is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Nederland
Berichten: 1.130
Stuur een bericht via MSN naar Grample
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
Hallo allemaal..

Ik ben aan het overwegen om een iphone vanuit Amerika te laten meenemen. Nou krijg ik van die vriendin die hem voor mij wilt meenemen een mail. Ze zegt dat ze in de winkel is gaan informeren over de iphone. Ze hebben haar gewaarschuwd dat wanneer je de iphone simlock vrij laat maken dat waarschijnlijk een aantal functies het niet meer goed gaan doen en de ipod op de telefoon een virus zal krijgen als je muziek via de computer op de telefoon zet.
Heeft iemand die de iphone vanuit Amerika heeft gekregen hier ervaring mee??
Onzin.

Je moet daar natuurlijk ook niet gaan vertellen dat je er eentje koopt om hem simlockvrij te maken.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #362  
Oud 24-02-08, 14:24
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kim Bekijk bericht
Hallo allemaal..

Ik ben aan het overwegen om een iphone vanuit Amerika te laten meenemen. Nou krijg ik van die vriendin die hem voor mij wilt meenemen een mail. Ze zegt dat ze in de winkel is gaan informeren over de iphone. Ze hebben haar gewaarschuwd dat wanneer je de iphone simlock vrij laat maken dat waarschijnlijk een aantal functies het niet meer goed gaan doen en de ipod op de telefoon een virus zal krijgen als je muziek via de computer op de telefoon zet.
Heeft iemand die de iphone vanuit Amerika heeft gekregen hier ervaring mee??
FUD.

Ik kan me overigens niet voorstellen dat medewerkers in de Apple Store dit vertellen want ze hebben (haast) een spreekverbod zodra iemand praat over unlocken en daarmee aanverwante zaken.
  #363  
Oud 24-02-08, 14:33
Kim Kim is offline
• iOS 1.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 5
Standaard

Ik weet niet of ze in een Apple store zijn geweest. Maar denk het wel. Ze mailde ook dat de iphone eigenlijk alleen maar te gebruiken is via At&t, etc. Wat ook allemaal op het forum staat.
Alleen dat mogelijk een aantal functies het niet meer goed doen, waaronder dat er een kans bestaat dat de iphone een virus oploopt bij het overzetten van muziek via de pc, dat heb ik niet eerder gelezen op het forum. Daarom stelde ik de vraag.
  #364  
Oud 24-02-08, 15:04
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

In een Apple Store wordt dergelijke onzin (virus) echt niet verteld!

Je kunt hier volop lezen dat de iPhone uitstekend en probleemloos werkt zonder AT&T abonnement. Ik zou niet weten waar anders in het forum staat! Bedenk dat er tenminste een half miljoen iPhones in gebruik zijn die zonder een AT&T contract werken.

Je kunt hier juist lezen dat alle functies wel werken.


In de VS wordt de iPhone uitsluitend en alleen door Apple en AT&T verkocht. Geen van beiden zal gaan vertellen hoe je hem zonder een AT&T abonnement kunt gebruiken! Logisch want in het abonnement zit de grote winst voor Apple en AT&T.
  #365  
Oud 24-02-08, 15:07
Kim Kim is offline
• iOS 1.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 5
Standaard

Oke.. dan weet ik voldoende. Als er zoveel gebruikers zijn zonder At&t en er geen problemen mee hebben dan zal het wel onzin zijn. Bedankt voor de info! Nu kan ik met een gerust hart de iphone laten overkomen!
  #366  
Oud 24-02-08, 18:19
kubi55 kubi55 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 39
Standaard

wow, ik heb iets heel geks meegemaakt. Gisteren order van 1300 dollar geplaatst.. met meerdere producten en 2 iphones. De gehele order behalve de 16gb iphone is gisteren verstuurd.

Tot ik er vandaag achterkwam dat er 'Return initiated on Feb 24, 2008 by Apple' staat bij de 8GB Refurbished Iphone, en de 16GB is gecanceld. Maar hij is dus al verstuurd, en moet volgens apple voor 9 maart weer bij hun zijn.

Wat kan apple doen, als ik er niet aan meedoe? Wat raden jullie me aan/af?
  #367  
Oud 24-02-08, 18:22
Grample's schermafbeelding
Grample Grample is offline
• iOS 8.4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Nederland
Berichten: 1.130
Stuur een bericht via MSN naar Grample
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kubi55 Bekijk bericht
wow, ik heb iets heel geks meegemaakt. Gisteren order van 1300 dollar geplaatst.. met meerdere producten en 2 iphones. De gehele order behalve de 16gb iphone is gisteren verstuurd.

Tot ik er vandaag achterkwam dat er 'Return initiated on Feb 24, 2008 by Apple' staat bij de 8GB Refurbished Iphone, en de 16GB is gecanceld. Maar hij is dus al verstuurd, en moet volgens apple voor 9 maart weer bij hun zijn.

Wat kan apple doen, als ik er niet aan meedoe? Wat raden jullie me aan/af?
Wacht maar eerst af want misschien krijg je ze niet eens. Waarschijnlijk krijgt FedEx bericht van Apple dat ze de zending terug moeten brengen..
  #368  
Oud 24-02-08, 18:29
kubi55 kubi55 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 39
Standaard

http://img171.imageshack.us/img171/2152/picture7af9.jpg

Klik voor screenshot...
  #369  
Oud 24-02-08, 19:54
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kubi55 Bekijk bericht
Tot ik er vandaag achterkwam dat er 'Return initiated on Feb 24, 2008 by Apple' staat bij de 8GB Refurbished Iphone, en de 16GB is gecanceld. Maar hij is dus al verstuurd, en moet volgens apple voor 9 maart weer bij hun zijn.
Goed lezen! Er staat "Return initiated .... by Apple" oftewel Apple heeft al actie genomen om hem geretourneerd te krijgen en hij komt dus niet eens bij je aan. Blijkt ook uit het feit dat ze je CC al gecrediteert hebben.

Kortom een dure bestelling gezien de bijkomende kosten van Myus.

Laatst gewijzigd door forum.bericht; 24-02-08 om 19:56.
  #370  
Oud 24-02-08, 19:57
kubi55 kubi55 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 39
Standaard

zijn er al mensen die het met een wirecard hebben geprobeerd?

myus is trouwens niet echt een probleem omdat ik dat waarschijnlijk wil houden voor verdere gebruik..
  #371  
Oud 24-02-08, 23:28
jokfoe's schermafbeelding
jokfoe jokfoe is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Gent
Berichten: 58
Standaard

Inderdaad, de MyUS kosten zullen voor je rekening zijn waarschijnlijk ...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door forum.bericht Bekijk bericht
Goed lezen! Er staat "Return initiated .... by Apple" oftewel Apple heeft al actie genomen om hem geretourneerd te krijgen en hij komt dus niet eens bij je aan. Blijkt ook uit het feit dat ze je CC al gecrediteert hebben.

Kortom een dure bestelling gezien de bijkomende kosten van Myus.
  #372  
Oud 25-02-08, 10:56
Guest-20210226115605
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jamalu Bekijk bericht
Iphone vandaag geleverd door DHL! Super snelle service vrijdag avond door myus verstuurd en vandaag om 11.30 geleverd. binnen 5 minuten ulocked, ben echt super blij maar moet wel een hoesje gaan kopen anders weet ik zeker dat ik hem ga beschadigen!
En hoeveel ben je nu totaal kwijt, als ik vragen mag?
  #373  
Oud 25-02-08, 11:46
kubi55 kubi55 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 39
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kubi55 Bekijk bericht
wow, ik heb iets heel geks meegemaakt. Gisteren order van 1300 dollar geplaatst.. met meerdere producten en 2 iphones. De gehele order behalve de 16gb iphone is gisteren verstuurd.

Tot ik er vandaag achterkwam dat er 'Return initiated on Feb 24, 2008 by Apple' staat bij de 8GB Refurbished Iphone, en de 16GB is gecanceld. Maar hij is dus al verstuurd, en moet volgens apple voor 9 maart weer bij hun zijn.

Wat kan apple doen, als ik er niet aan meedoe? Wat raden jullie me aan/af?
De 8GB iphone is dus vandaag echt verstuurd! Ben benieuwd wat apple kan doen als ik de iphone gewoon hou. Iemand enig idee..
  #374  
Oud 25-02-08, 14:40
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kubi55 Bekijk bericht
De 8GB iphone is dus vandaag echt verstuurd! Ben benieuwd wat apple kan doen als ik de iphone gewoon hou. Iemand enig idee..
Je CC belasten voor het bedrag wat zij vinden dat hij waard is. Aan jou de (tamelijk zinloze) opgave om de CC mij te overtuigen van jouw gelijk.
  #375  
Oud 25-02-08, 14:42
kubi55 kubi55 is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 39
Standaard

Wat ik heb begrepen na een kleine zoektocht via google, is dat ze het alsnog kunnen terughalen wanneer het bij een Fedex facility (oid) aankomt. Dus nog even afwachten, ben benieuwd..
  #376  
Oud 25-02-08, 15:25
Haagze sf2's schermafbeelding
Haagze sf2 Haagze sf2 is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aruba
Berichten: 389
Stuur een bericht via MSN naar Haagze sf2
Standaard

[FONT=Arial]Dear Raymond ,

Thank you for your recent personal shopper order. Unfortunately we are no longer able to purchase items through Apple.com.

They will no longer ship to us as we are a freight forwarding company and they do not want us to export their merchandise. The PS order you submitted to us has been cancelled.

There are quite a few websites that sell these items other then Apple.com. You can look on Amazon.com or try pricegrabber.com. This website allows you to enter the item that you are looking for and see all the websites or companies that sell the product.

I am very sorry for any inconvenience caused. If you have any questions or if there is anything I can help you with, please do not hesitate to write.

Best regards,

Charlene[/FONT]


[FONT=Arial]dat maar eens doen dan [/FONT]
  #377  
Oud 25-02-08, 20:49
erique erique is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 11
Standaard

Hoe lang duurde het bij jullie voordat een gecancelde bestelling is teruggeboekt op je CC? Ik kreeg alleen de melding "Cancelled" in mijn order status. Geen email met reden, en tot nu toe (5 dagen geleden besteld) geen refund.

Voor zover ik weet kun je alleen bellen naar de Apple Sales support, of ken iemand een e-mailadres?

Eerste 16GB exemplaar overigens zonder problemen erdoor. Wordt momenteel door MyUs geshipt
  #378  
Oud 25-02-08, 20:50
partyfart partyfart is offline
• iOS 8.0 beta
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: NL
Berichten: 87
Stuur een bericht via Instant Messenger naar partyfart
Standaard

Let wel, dit gaat over PS (personal shopping). Zie: Personal Shopper Terms and Conditions - Access USA

Het gewone shoppen via MYUS zou nog steeds moeten kunnen. Ik krijg alleen wel de ene gecancelde na de andere gecancelde order bij Apple.
  #379  
Oud 25-02-08, 21:07
forum.bericht forum.bericht is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 982
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door erique Bekijk bericht
Voor zover ik weet kun je alleen bellen naar de Apple Sales support, of ken iemand een e-mailadres?
Apple (wereldwijd) en de Belastingdienst hebben 2 dingen met elkaar gemeen:

1. Beiden kun je alleen bellen of schrijven maar email is onmogelijk.

2. Leuker kunnen ze het niet maken.
  #380  
Oud 25-02-08, 21:10
Snowgasm Snowgasm is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 76
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door partyfart Bekijk bericht
Let wel, dit gaat over PS (personal shopping). Zie: Personal Shopper Terms and Conditions - Access USA

Het gewone shoppen via MYUS zou nog steeds moeten kunnen. Ik krijg alleen wel de ene gecancelde na de andere gecancelde order bij Apple.
Klopt, mijn 16GB iphone is net verzonden bij MyUS.com....... geen enkel probleem.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mijn ervaring met Dynafix dannyhtek Koopinformatie Nederland 25 21-09-12 14:21
Mijn ervaring met tot nu toe met 'van Leliveld Services' - iPhone reparatie snverhallen Koopinformatie Nederland 0 01-10-10 22:20
LCD Screen lens en Ebay ervaring ? mikeytjee iPhone algemeen 4 06-01-09 16:22
Mijn ervaring met de iPhone Swiftly iPhone algemeen 7 24-09-08 09:48
Mijn ervaring met het unlocken van de Iphone 3G Rudy iPhone algemeen 1 03-09-08 00:51

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:19.