[1.0] Pwnage 2.0 - Verzameltopic (OSX versie) discussie in Unlock forum; ( verdwijnt na registratie ) Gelukt. Gewoon de tutorial gevolgd. Was wel even zweten, maar geen problemen ondervonden. Kan ik nu van de appstore gebruik maken?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
upgrade naar 2.0 met de nodige probleempjes
Vandaag ook de update gedaan via pwnage 2.0.
Eerst liep de tool vast bij het in DFU zetten met de melding :"failed to enter dfu mode", ttz de tussenstappen kreeg ik nooit te zien todat ik ergens las dat dit kwam omdat in de map libraries/itunes/ een map moesst staan genaamd: Device Support. Eens deze aangemaakt liep het als een trein; ik heb zelfs alles nog zoals voorheen. prachtig gewoon |
|
||||
|
||||
Citaat:
maar als je de customfirmware instaleerd zoals in post nr 26 van deze topic beschreven staat krijg je die fout melding niet . |
|
|||
|
|||
Ik krijg als ik shift + herstellen klik in itunes en dan dse juiste FW kies telkens een error (1600)...
Iemand? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
(keyboard staat op English) |
|
|||
|
|||
Ik heb gewoon even een forceer stop gedaan toen dit gebeurde en vervolgens nog een ker via quicksilver geopend. Toen deed het programma het prima
|
||||
|
||||
Het is toch gelukt!
Voor alle mensen die foutmelding 1602 krijgen: iphone uit de dock halen, home button en aan/uit knop ca. 10 seconden ingedrukt houden totdat de iphone weer opnieuw opstart. Nu weer aan de computer leggen en nogmaals shift herstellen drukken en de custom 2.0 selecteren. Dan doet hij het gewoon. DFU mode is dus soms nergens voor nodig. Nu ff spelen |
|
||||
|
||||
Jens als je iphone in dfu staat er even uithalen. Druk op zowel home als sleep button voor 25 sec. Dan weer opstarten. Dan in recovery zetten door iphone uit te zetten van de stekker halen en weer aan de stekker hangen met vinger op de homeknop. Je ziet dan logo en stekker op de iphone. Dan weer herstellen met custom 2.0
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
Kan iemand mij helpen? Ik krijg bij het maken van een ispw een Fail bij: Scanning root filesystem with asr.. Plz i need my iphone!! Thnx alvast
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
2.0 Custom Firmware gedownload, en via iTunes geinstalleerd op mijn telefoon. Vervolgens werd de baseband en bootloader etc. geflashed.. Dit allemaal succesvol.
Daarna heb ik mijn instellingen wat verandert, en drukte ik uit nieuwsgierigheid op Cydia. Ik kreeg meteen de melding dat er een update voor was, en ik heb ok "Agree" geklikt. Vervolgens kreeg ik een zwart scherm, met wat tekst erop, als: "Reading database ... 1064 files and directories currently installed. Preparing to replace cydia" etc. etc. Ook is de draaiende cirkel aanwezig op het midden van mijn scherm, wat aangeeft dat ie dus iets aan het doen is. Maar dit is al bijna 45 minuten zo! Als ik op de button "close window" klik, gebeurt er niks. De home button geeft ook geen reactie, net zoals de aan/uit knop. Zijn er nog meer mensen die last hebben van deze vastloper bij het updaten van Cydia, en misschien nog beter: Een oplossing ervoor? |
|
||||
|
||||
Citaat:
EDIT: succesvol, startte opnieuw op en ging automatisch naar BootNeuter 2.0 die automatisch de bootloader en baseband aan het flashen is nu... EDIT2: GELUKT ! Thx Michael, Laurens en natuurlijk het DevTeam !
iPhone 8GB (US) --- OOTB 1.1.2 (w51) --> 1.1.4 Agent 18 EcoShield --- Modded Sony MDR-EX71SL earphones Laatst gewijzigd door Phuncz; 20-07-08 om 16:10. |
|
||||
|
||||
vreemd dan, ik had die problemen wel, en nadat ik bootneuter erop had gezet ging het in 1 keer goed....
|
|
|||
|
|||
Worked like a charm, raar dat ze dat van die map die moet bestaan niet even ondervangen hebben in de tool zelf na al die dagen van testen, maar ach, het is ze vergeven. Heb maar de Advanced mode gebruikt, zo krijg ik tenminste niet die aangepaste bootlogo's enzo.
Zo maar eens even in de AppStore shoppen! . |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
nou, ik kom al helemaal niet ver!
Alles doorgelezen maar niets hierover gevonden. Ik heb via de rapidshare link in de openingspost de custom firmware gedownload. Zodra die binnen is heb ik geen ispw file, maar maakt mijn Imac er een map van. In deze map staan dan 2 .dmg files waarvan ik er één kan openen. Ook hier geen .ispw file. Verder staan er in de map (die overigens Iphone 1_1_2 heet) nog een aantal mappen; Firmware (met DFU en allflash), een file "restore.plist" en nog een file "kernelcache.release.s518900x" Via de pwnage tool die ik gedownload heb kan ik er niets mee! Ik kom er niet uit, zie door de bomen het bos niet meer. Ben dan ook vrij nieuw met de Iphone, nooit zoiets eerder gedaan. Iemand die mij kan helpen? Ik heb een Iphone16Gb, niet de 3G. (ps: toevallig niemand in de omgeving van Zwolle die mij kan helpen? Mijn Imac staat tot zijn/haar beschikking... lol) |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Net succesvol geupdate naar 2.0 met de custom firmware van Michael! Gewoon via herstellen in iTunes.
Voorheen had ik: 1.1.4 (was unlocked met ziphone :S) waar nadien bootneuter overheen is gegaan met bootloader 4.6. Nu eens de rest doen/checken. THANKS Michael! Laatst gewijzigd door Malork; 20-07-08 om 16:12. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Unlock | 36 | 31-01-09 03:14 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.2 voor FW 2.2 - Verzameltopic (OSX) | ArB | Jailbreak | 5 | 24-01-09 11:56 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Jailbreak | 283 | 20-11-08 19:08 |
iPhone 1e gen.: [1.0] Pwnage 2.1 - Verzameltopic (OSX versie) | Gonny | Unlock | 454 | 20-11-08 18:22 |
iPhone: [3G] Pwnage 2.0.2 - Verzameltopic (OSX versie) | Michael | Jailbreak | 110 | 15-10-08 15:14 |
|
|